Zima ... Póki co u nas niestety tylko kalendarzowa. Śnieg spadł tylko na jeden dzień ciesząc ludzkie oko, a już dziś leje nieprzyjemny deszcz, a po śniegu nie ma już śladu.
Miesiąc grudzień ucieka mi jak piasek przez palce, jeszcze " wczoraj " był dopiero pierwszy dzień miesiąca, a dziś już mamy 8 grudnia.. Czas najwyższy zabierać się za szukanie prezentów. 


Dobór odpowiedniego prezentu dla każdego to nie jest naprawdę łatwe zadanie. Niektórzy z nas jeszcze potrafią określić się co by chcieli lub czego potrzebują, ale niestety mój facet nie należy do takiego grona. Rok w rok jest ten sam problem, co mu podarować żeby był zadowolony?
Odzież, perfumy, zestawy kluczy i narzędzi odkładają się na jego półkach niczym piramida, ale w tym roku postanowiłam sięgnąć po nieco inny drobiazg. 



GŁOŚNIKI BLUETOOTH



Bezprzewodowy głośnik przenośny to naprawdę świetne urządzenie nie tylko dla faceta, ale dla każdego z nas. Słuchanie muzyki z niego jest naprawdę bardzo wygodne, a dodatkowo posiada on o wiele lepszą jakość dźwiękową od np. naszych telefonów.
Mój K. jest raczej mężczyzną, którego jest wszędzie pełno, ale bez muzyki nie umie pracować.
Zwykłe prace w ogrodzie kończą się tak, że muzyka puszczana z samochodu roznosi się po całym podwórku, ale jak wiadomo nie każdy sąsiad jest z tego zadowolony, właśnie dlatego postanowiłam podarować mu ten mały gadżet. 


Głośnik V7 jest naprawdę niedużych rozmiarów i śmiało możemy schować go nawet w plecaku. Jakość dźwięku jest naprawdę dobra, bez najmniejszego problemu możemy wyszczególnić każde słowo z tekstu piosenki, a także jak na tak mały głośnik ma bardzo przyjemny efekt basu co my osobiście oboje lubimy. 

W zestawie prócz głośnika znajduje się kabel USB, a także dość krótki kabel AUX. Fajną opcją jest to, że głośnik może nam służyć jako powerbank do naszego telefonu. Czas działania głośnika na jednej baterii także jest długi, wynosi ok 12 - 16 godzin, zależnie od poziomu głośności słuchanej muzyki. Zasięg działania głośnika sięga aż 10 m, bez żadnych zakłóceń. 



Słuchawki z jakością dźwięku 3D, mogą służyć jako słuchawki bezprzewodowe, ale także możemy podłączyć je do komputera poprzez kabel USB. 
Dźwięk w technologii SBX Pro Studio Surround™ sprawia, że znajdujesz się pośrodku wydarzeń. Dokładnie zlokalizujesz kierunek, z którego dochodzą dźwięki - z przodu, z tyłu, z góry lub z dołu. Wrażenie w pełni przestrzennego dźwięku i efektów dźwiękowych 3D jest możliwe tylko dzięki technologii SBX Pro Studio Surround.
Mikrofon z układem redukcji szumów dla zapewnienia krystalicznie czystej komunikacji przez Xbox LIVE - odłączalny mikrofon z regulacją głośności rozmów.
Pałąk o stalowym rdzeniu z pięćdziesięciomilimetrowymi przetwornikami zapewniającymi wysokiej rozdzielczości - doświadcz trójwymiarowego dźwięku dzięki pięćdziesięciomilimetrowym przetwornikom neodymowym w stworzonym specjalnie do gier zestawie słuchawkowym Sound Blaster Tactic3D Sigma. Wyjątkowy pałąk o stalowym rdzeniu zapewnia doskonałe przyleganie oraz maksymalną trwałość podczas wielogodzinnego grania. 

A może Twój mężczyzna spędza dużo czasu za kierownicą? Zestaw głośno mówiący był by dla niego naprawdę fajnym prezentem. 
Wszystkie te upominki, a także wiele innych możecie znaleźć w sklepie 4gsm.pl

A Ty, masz już prezent dla Swojego mężczyzny? 

22 komentarze:

  1. Powiem Ci , jako dziewczyna faceta uwielbiającego komputer i gry, że każdy z przedstawionych pomysłów idealnie by się sprawdził jako prezent na dowolną okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne propozycje, mój chłopak też cały czas sługa muzyki, zawsze gra choćby w tle

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój w tym roku dostanie nową torbę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój za dużo nie spędza, ale wujek akurat tak. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rok temu kupiłam mężowi taki zestaw głośnomówiący do samochodu i jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość facetów ucieszy się z jakiś technologicznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słuchawki kupiłam mojemu w tamtym roku na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje :) Myślę, że taki głośnik fajnie się sprawdzi również w pokoju nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie jestem przed wyborem prezentow wiec ten post mi pomoze sie zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły bardzo fajne, ale niestety mój już świetne słuchawki i głośnik ma. Zestaw głośnomówiący wbudowany w radio w samochodzie. Muszę szukać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo i podsunęłaś mi pomysł na zestaw głośnomówiący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje, ja nie wiem co swojemu jeszcze kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę wyprzedziłaś mnie 😁 dla mnie niezbędny jest zestaw głośnomówiący. Mam w sumie 2 modele na tej stronie upatrzone. Musze jedynie technicznie sprawdzic czy mi odpowiadaja i zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już mam prezent dla swojego, ale w tym budżecie się niestety nie zmieściłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się w pełni z tym co zostało już wcześniej wspomniane. Faceci uwielbiający gry, z pewnością będą zadowoleni z dosłownie każdego prezentu jaki tutaj jest przedstawiony. :D Ja jeszcze nie mam dla swojego faceta prezentu ale znalazłam u Ciebie fajną propozycje, która się dla niego spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. słuchawki to jest dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mój narzeczony chce właśnie głośnik bluetooth :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój to już wszystko przeszedł :) Głośnik bluetooth jest bardzo dobrym pomysłem - nie byłam do niego przekonana jednak posiadamy już dwa lata i chwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem przekonana, że każdy mężczyzna interesujący się technologią i gadżetami, będzie zachwycony każdym z tych upominków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słuchawki to swietny pomysł na prezent. Moj maz by sie ucieszyl.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny jest ten zestaw głośnomówiący. W sam raz dla kierowcy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysły na prezenty :) Ja swojemu mężczyźnie podarowałam coś do samochodu :D nie wiem nawet, co bo się nie znam haha

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.