Zima, okres kiedy wychodząc na zewnątrz mróz przyjemnie chrupie pod butami. Biały śnieg otacza cały horyzont niczym delikatny puch. Ale prócz pięknych widoków zima ma także swoje wady, którymi są właśnie niskie temperatury. 





Każda pora roku ma Swoje wady i zalety, ale odwiecznym sposobem na nie jest dobre przygotowanie się do danej pogody. Uwielbiam zimowe spacery, jazdę na sankach czy bitwy na śnieżki, ale nie jednokrotnie zdarzyło mi się zmarznąć " na kość ". Dlatego tej zimy postanowiłam przygotować się do niej wcześniej i bardziej przemyślanie. 

Dobór odpowiedniej kurtki zimowej to jest klucz do udanych zimowych dni. 
Ze względu na to, że każdy z nas ma inny gust i podoba nam się zupełnie co innego nie mogę powiedzieć jaka kurtka jest w 100% idealna na zimę, ale dla mnie nie ma nic lepszego jak kurta zimowa typu PARKA z " misiem " po wewnętrznej stronie kurtki. 


OPIS PRODUKTU


Typ ubrania: Inne 

Materiał: Poliester 
Typ: Wąska 
koszulka Długość: Długie 
rękawy Długość: Pełna 
kołnierz: Bluza 
Rodzaj wzoru: Stałe 
Ozdoba: Zamki 
Styl: Moda 
Pora: Jesień, Wiosna, Zima 

Kolejnym dużym plusem owej kurtki będzie fakt, że będzie ona z materiału nieprzemakalnego i oczywiście z kapturem. Dzięki temu żadna śnieżyca na pewno nie będzie mi straszna .


Clothes Type: Others 


Material: Polyester 

Type: Slim 
Shirt Length: Long 
Sleeves Length: Full 
Collar: Hooded 
Pattern Type: Solid 
Decoration: Zippers 
Style: Fashion 
Season: Fall,Spring,Winter 













Kolejnym gadżetem, bez którego nie wyobrażam sobie zimy jest ciepły, bawełniany komi. W tym wypadku, że preferuje na zimę kolory ubrań ciemne bądź stonowane na pewno postawie na komin w kolorze czarnym. 


Soft Thicken Ribbed Knit Winter Scarf


szalik Długość: 60-80CM 

Grupa: Dorosły 
Płeć: Dla kobiet 
Styl: Fashion 
Materiał: Akryl 
Sezon: Jesień, Wiosna, Zima 
szalik Szerokość (cm): 30CM 

Długość (cm): 60CM 


Scarf Type: Scarf 

Scarf Length: 60-80CM 
Group: Adult 
Gender: For Women 
Style: Fashion 
Material: Acrylic 
Season: Fall,Spring,Winter 
Scarf Width (CM): 30CM 
Length (CM): 60CM 



Z takimi wariantami zimowymi żaden mróz na pewno nie będzie mi straszny.
A Ty jakie warianty zimowe preferujesz? A może masz już Swojego faworyta z działu kurtki zimowe damskie



21 komentarzy:

  1. bardzo fajne produkty. mi ostatnio przyszla kurtka z chinskich stronek, ale jeszcze recenzji nie pisalam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie kupowałam stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kochana w zimę nie zmarzniesz. Ja również zamówiłam kurtkę i czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka wygląda ciekawie. Czekam na recenzję tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej kurtki, bo na zdjęciu wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłam zamowienie na ciepłe sweterkowe sukienki na zime :D Ale zanim dojdą to chyba się Wiosna zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze zakupów nie robiłam, ale już nie mogę się doczekać aż się na jakieś wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kurtka! Ja właśnie dostałam kurtkę z Rosegal, którą widziałam też na Zaful. Pewnie dzisiaj albo jutro pojawi się recenzja poruszająca temat czy warto brać kurtki z chińskich stron;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej do gustu przypadła mi kurtałka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciepłe zamówienie :D Zaful lubię najbardziej z chińskich sklepow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka wygląda na fajnie ciepłą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam takie same rękawiczki tylko w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zestaw jest idealny na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na wyprzedaże Po nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.