Któż z nas nie zadał sobie tego pytania wybierając garderobę dla naszego malucha do szkoły.
Ubranie dziecka latem to wręcz błahostka ( zakładasz spodenki, koszulkę i gotowe ) to jesienią zaczyna stanowić to problem. Dla każdej z nas zależy przecież by nasze dziecko było ubrane odpowiednio do pory roku, ale za razem by wyglądało schludnie i było mu wygodnie, ale za razem gdy jest mu za zimno bądź za gorąco w szkolnej sali potrafiło samodzielnie się rozebrać bądź ubrać.



Nie ma co wymagać, że nasza Pani przedszkolanka będzie trzymać usilnie rękę na pulsie i będzie biegać krok w krok za naszą pociechą i sprawdzać czy jest ok, nie oszukujmy się, każde z dzieci potrzebuje uwagi szkolnej cioci, jedno więcej, drugie mniej. Dlatego sądzę, że warto samodzielnie uczyć malucha, żeby dostosowywało swoją odzież do swoich indywidualnych potrzeb.
" Jeśli jest Ci za gorąco zdejmij bluzę i bądź w koszulce, ale jeśli jest Ci za zimno spróbuj założyć sama bluzę bądź poproś Pani o pomoc ", póki co ta zasada u nas działa świetnie.
Dodatkowo staram się dobierać ubranka w taki sposób by Anastazja nie miała większego problemu.



Ważną kwestią ubioru jak dla mnie jest także styl ubranek. Pani Przedszkolanka już na samym początku przestrzegała mnie bym nie zakładała dla Anuśki ubranek nowych, idealnych itd twierdząc " to nie rewia mody, a dziecko przychodzi tu się brudzić i dobrze bawić ", ale nie oszukujmy się. Każda z nas jest inna i każda chciałaby by nasze dziecko było ubrane wyjątkowo, za razem wygodnie i schludnie. Spotkała mnie ostatnio w sumie sytuacja jak przyszła mama po swoje dziecię i zrobiła ogromną awanturę dla Pani Przedszkolanki, że wydała krocie na ubranka swojej córki i to karygodne, że jej dziecko wygląda jak by było na bagnie, a nie w instytucji, która ma nauczać, więc słowa Pani A. jak najbardziej rozumiem i szanuję, choć nadal twierdzę, że to kwestia indywidualna każdego z rodziców co zakłada dziecku do szkoły znając konsekwencje.

Dlatego widząc moje małe szczęście wybiegające z sali przedszkolnej umazane całe farbkami, mazakami i resztką obiadu z uśmiechem na twarzy zaczęło nurtować mnie pytanie :
Po jakie ubranka sięgnąć by sprostały moim wymaganiom wizualnym, a także posłużyło nam dłużej z zapałem nauki mojej córy? I tak trafiłam na Lemonexplore.com.

Prócz wyglądem wizualnym ubranka zawsze kieruje się tym by dana odzież była dobrej jakości, a dzięki temu nie zużywa się ona tak szybko, a dodatkowo jest łatwa w utrzymaniu w czystości.


Chwile dziecka w zerówce czy w oddziale przedszkolnym wiąże się tak naprawdę z zabawą, a jak dla mnie zabawa najlepsza jest wtedy gdy dziecko jest po prostu brudne.

Przez okres 3 tygodni wiele ubrań przeszło już swój test jakości i funkcjonalności, ale muszę przyznać, że najlepiej spisały się właśnie ubrania od Lemonexplore.pl.
Nie chodzi tu o wygląd wizualny, ale  fakt, że zniosły plamy różnego pochodzenia i dzięki świetnej jakości tkanin pranie nawet w niskiej temperaturze umożliwiło odepraniu się jakichkolwiek zabrudzeń.

Co do ceny ubranek pochodzących ze sklepu Lemon jestem naprawdę zadowolona, a wręcz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że stanowczo jakość przewyższa cenę. Ubranka wykonane są naprawdę świetnie, nie znalazłam na jakimkolwiek skazy, materiały są przyjemne skórze i spełniają swoje przeznaczenie. Co zaskoczyło mnie najbardziej ? To właśnie łatwość w utrzymaniu. Część z was już wie jak potrafią wyglądać dzieciaki wracające ze szkoły, niektóre plamy na odzieży już na pierwszy rzut oka wyglądają na nie do zdarcia, ale póki co na Lemon nie pozostała ani jedna plamka.

Prócz ubranek, w których Anastazja przemierza przedszkolną salę zaopatrzyliśmy się także w kurtkę przeciwdeszczową tej marki.
Jej krój jest nieco przypominający parkę. Jest dość cienka, ale w 100% sprawdza się w jej przeznaczeniu. Ostatnio traf chciał, że wracając ze szkoły złapał nas deszcz. Obawiałam się, że może jednak nie sprawdzi się należycie ( ostatnio mieliśmy okazję przekonać się, że kurtka przeciwdeszczowa nie zawsze jest nieprzemakalna, ale na szczęście dotyczy to innej marki ), ale okazało się, że jest wprost idealna.




Już na pierwszy rzut oka widać, że Anastazja czuje się naprawdę komfortowo we wszystkich ubrankach. Dlatego nie zawsze najdroższe znaczy najlepsze, warto sięgać po ubranka mniej znanych sklepów jak i marek. Lemon we wspaniały sposób udowadnia nam, że warto nam ufać.





Więc jeśli szukasz swojemu dziecku idealnych ubranek, serdecznie polecam LemonExplore.com

Kurtka / Bluza / Koszulka / Spodnie

25 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że na jesieni najlepiej ubierać dzieci na cebulkę :) tak jak napisalas, łatwiej jest przedszkolankom pomoc zarzucić bluzę czy zdjąć coś z długim rękawem, niż przebierać kompletnie ze zwiewnej sukieneczki, w której dziecku okazało się być za chłodno. A skoro jesteśmy w temacie, co sądzisz o rajstopach dla chłopców? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci kochana powiedzieć, że osobiście zakładam rajstopki dla synka. W dzisiejszych czasach można znaleźć naprawdę typowo chłopięce wzory na tej części odzieży. A tak naprawdę pod spodniami nie widać co dzieciaczek ma. Zawsze kieruje się tym, że gdy jest zimno ma być mu ciepło i wygodnie :D Więc jak najbardziej jestem za rajstopkami dla chłopców !

      Usuń
  2. Świetne te ubranka, chociaż nie jestem dopiero studentka to uważam, ze lepiej ubrać żeby było ciepło niż zimno 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodycz na tych zdjęciach! Jestem za ubieraniem dzieci na cebulkę;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubranka są na tej stronce. Z pewnością wybiorę coś dla mojego brzdąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ubrania od lemon sa na prawde swietne jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cebulka jesienia to podstawa, masz racje. Zwlaszcza, ze z ta pogoda nigdy nie wiadomo. Wciaz sie zmienia. Ubranka z Lemon sa swietne i cieszy mnie to, ze to lekka, dobrze noszaca sie bawelna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam sklep i jestem zadowolona z ubrań z ich asortymentu. Córka jest zadowolona - ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat na razie nie dotyczy mnie bezpośrednio, ale bardzo podoba mi się ta bluzeczka różowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój chrześniak zawsze jest ubierany wygonie w bawełniane, przewiewne i miękkie ubranka, słodka dziewczynka, urocza

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka Lemon towarzyszy Nam praktycznie o każdej porze roku. Ubrania są nie tylko ładne, ale przede wszystkim bardzo dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oferta sklepu ma bardzo fajny asortyment, może znajdę tam coś dla mojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dziewczynka cudowna :*
    Fajne ciuszki. Zawsze mi się marzyło mieć corcie ale mam synów 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poleciłam sklep koleżance, która ma synka. Podoba mi się szeroki wybór i dobre ceny :) No i oczywiście koloryyyy, super są.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądałam ich ofertę i z pewnością zamówimy coś z córką

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta różowa kurteczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne i kolorowe ubranka, idealne dla małych skarbów<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Z własnych obserwacji wiem, że rodzice często ubierają dzieci w przedszkolu za ciepło i po prostu źle. Idiotycznym jest ubieranie dziecka w taki sposób, w który nie umie samo sobie poradzić w toalecie, czy całe się lepi od gorąca. W przedszkolu gdzie chodzi mój syn jest bardzo ciepło. Zawsze ubieram mu dresy i krótką bluzeczkę, ma my być wygodnie, a ładnie owszem, staram się wybierać ciuchy jak najładniejsze, ale w przedszkolu ma być my wygodnie i przede wszystkim ma się nie przegrzewać, co będzie powodowało namnażanie się infekcji. Mieliśmy też super spotkanie z wychowawczyniami, które tłumaczyły również, żeby absolutnie nie nakładać rajstopek, bo dziecko biega, poci się, rajstopy się przylepiają, dziecko zrobi siku i nie potrafi samo rajstopek naciągnąć. Mają racje ! warto tego posłuchać. Często widzę jak dzieci są ubrane w jeansy, matuchno, żal mi tych dzieci, albo w sukieneczki i sweterki i jeszcze multum gumeczek, spineczek czy przepasek na głowie, które podczas zabawy są po prostu dla maluchów niebezpiecznie.
    Dziecku w przedszkolu ma być przede wszystkim wygodnie.
    Ja kupuję ciuchy w sieciówkach, już sprawdzone, które przetrwają wiele.
    Dobrze, że napisałaś ten post, zainspirowałaś mnie do tego, żebym sama stworzyła taki wpis, by uświadomić niektóre kwestie rodzicom.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania od Lemon maja świetna jakość i wykonanie. Moja corka ma kilka ubrań tej marki i jesteśmy zadowolona. Różowy sweterek z ptaszkiem mamy i my

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurteczka jest urocza. Znam ten sklep i ktoś mi już kiedyś polecał ich ubranka :>

    OdpowiedzUsuń
  20. dziecku powinno być przede wszystkim wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się ubranka z tej firmy dbają o wygląd wizualny a także komfort dziecka i jego potrzeby. Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zakupiłam synkowi ubranka tej firmy i śmiało mogę stwierdzić, że ich jakość jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza jest śliczna. Musze zamowic dla mojej corki taka.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.