Z dnia na dzień piękna pogoda traci swoją aurę. Słońce ukazuje się coraz rzadziej i z mniejszą siłą. Czas schować letnie obuwie i wyjąć nieco cieplejsze, ale czym należy kierować się podczas wyboru obuwia sportowego? Gdzie sięgać po nie by mieć pewność, że nie kupujemy " kota w worku" ?
Te pytania pewnie nie tylko mnie nurtują.

Dobór odpowiedniego obuwia to nie lada wyzwanie. Ale chyba każdy z nas wie, że najwygodniejszymi butami na co dzień są właśnie buty sportowe.
W kategorii obuwia sportowego możemy znaleźć zarówno buty z przystosowaniem do danych dyscyplin sportowych, ale także o sportowym fasonie.

Jedną, ale jak dla nas najważniejszą kwestią przy wyborze owego obuwia jest dobranie ich do sposobu użytkowania. By wybrać optymalny rodzaj obuwia dla siebie należy odpowiedzieć sobie na kilka pytań :

* Czy szukasz sobie butów specjalistycznych? ( Do danej dyscypliny sportowej )* Jaki jesteś w stanie przeznaczyć budżet?* Jaki preferujesz fason obuwia?* Jakie będzie ich przeznaczenie?* Jak dobrać idealnie rozmiar kupując obuwie przez internet?l ]


Jak dobrać odpowiedni rozmiar? 



Kluczową sprawą w tym jest zapoznanie się dokładnie z tabelą rozmiarów producenta.
Osobiście ja jak i mój facet zazwyczaj kierujemy się długością wkładki niż głównym rozmiarem obuwia. Dzięki temu, nawet zamawiając buty przez internet jeszcze nigdy nie zdarzyło nam się kupić za duże bądź za małe obuwie. 


Pamiętaj aby nie mierzyć stóp z samego rana, gdyż w ciągu dnia na skutek aktywności zwykle one puchną. Dla najbardziej optymalnego dopasowania należy dokonać pomiaru na koniec dnia. 
Połóż na podłodze kartkę papieru większą od twojej stopy, a następnie stań na niej. Zaznacz ołówkiem miejsce, w którym kończą się Twoje palce. Następnie czynność tą p  owtórz i zaznacz miejsce gdzie kończy się pięta. 


W poszukiwaniu wymarzonych butów warto zajrzeć na stronę Footway.pl.
Ich asortyment sięga aż 30 000 tysięcy różnych modeli obuwia, nie ograniczając się do jednej kategorii. Zarówno kobiety, mężczyźni, a nawet dzieci mogą znaleźć tam to, czego pragną i oczekują.


Znalezienie odpowiedniego modelu dla nas wcale nie jest trudne. Poprzez wpisanie np. marki obuwia jakiego chcemy wyskakuje nam masa propozycji, ale jeśli mamy już na oku jakiś określony model możemy również wpisać pełną nazwę modelu i na pewno nam się ukaże.

Naszym pierwszym wyborem padły Fila Orbit Low Dress Blue 

Buty wykonane są ze skóry ekologicznej. Zapiętek w obuwiu jest usztywniony, ale nie przynosi uczucia dyskomfortu i w żaden sposób nie kaleczy pięty. Podeszwa jest z bieżnikiem co sprawia, że nawet na mokrych nawierzchniach nie ma szans na niechciany poślizg.


Nosek butów jest nieco zwężony i na wierzchniej stronie stopu znajdują się małe dziurki spełniające funkcję odpowietrzników.


Rozmiary FILA* Dł. wkładki*
39,5*25,9 cm
40*26.3 cm
41*26,8 cm
41,5*27.2 cm
42*27,6 cm
42.5*28 cm
43*28,4 cm
44*28.9 cm
44.5*29,3 cm
45*29.7 cm
46*30,1 cm
47*31 cm



Kolejnym modelem, który wybraliśmy są Puma Smash SD 014 Gray

Zwą się Smash, gdyż ich design inspirowany jest tenisem ziemnym. Te buty po mimo typowego wyglądu sportowego mają swoje przeznaczenie jako buty codzienne. Zamszowa cholewka połączona z kontrastowymi akcentami sprawia, że buty z łatwością możemy dopasować do nie jednej kreacji.


Zewnętrzna podeszwa jest gumowa i podobnie jak w poprzednich butach, dzięki temu w żaden sposób nie ślizga się nawet na mokrych nawierzchniach.

Rozmiary PUMA * Dł. wkładki * 
39*25 cm
40*25.5 cm
40.5*26 cm
41*26.5 cm
42*27 cm
42.5*27.5 cm
43*28 cm
44*28.5 cm
44.5*29 cm
45*29.5 cm
46*30 cm
46.5*30.5 cm
47*31 cm
48*32 cm

 Siedziba znajduje się w Szwecji, jednak nie obawiajcie się czasu dostarczania przesyłek. My czekaliśmy tylko 3 dni. Istnieje możliwość kontaktu np. mailowo i wykwalifikowany personel odpowiada na nasze wiadomości w błyskawicznym tempie starannie udzielając nam odpowiedzi na nasze pytania.

Wybrane przez nas marki butów są tak naprawdę doskonale znane na całym świecie, ale prócz sławnych marek obuwia możecie znaleźć na stronie marki, które są także genialnej jakości, ale część z nas nigdy nie słyszała ich nazwy.




A Ty robiłeś już zakupy na footway.pl ?

29 komentarzy:

  1. znam footway kupowałam tam buty nieraz i za kazdym razem bylam mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. śweitne buty wybrałaś. Puma bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu przeglądałam ofertę sklepu i zastanawiałam się nad zakupami, dzięki Twojemu wpisowi już wiem, że warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie że sportowych butów sprawdzają się tylko Reebok dla mnie najlepsze modele

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z rozmiarem 35 mam ciężko 😞 a twoje buty super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham buty z reebok są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wybrałaś bardzo fajne modele :) ja najbardziej lubię buty od Adidas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również miałam okazję współpracować z footway, bardzo fajna strona, ekspresowa przesyłka i co najważniejsze fajne buty ;)

    Pozdrawiam
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Footway.pl, zamawiałam tam już masę par butów, te z pumy bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za info z tym pomiarem, a buty bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cale szczescie, ze ja zazwyczaj w porach grubo popoludniowych buty kupuje, a nie rano 😛 faktycznie stopa w miare dreptania moze sie zmienic. Latem to bym wtope zaliczyla. Fajowe modele kupilas. Wygodne sa na bank. Model puma przypomina mi dawne, mega popularne za moich czasow w liceum Vans'y 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo potrzebny wpis.
    Konkretnie i jasno napisane.
    Te pumy fajne.
    Nie robiłam tam zakupów jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze nigdy nie patrzyłam w ten sposób na wybieranie butów. Zawsze tylko optycznie czyli wiedziałam ze chce adidasy tj buty sportowe to patrzyłam na półkę i brałam te które mi sie podobały potem tylko rozmiar i koniec. Z obcasami było więcej roboty ale to wie każda kobieta ;) A o tej marce to pierwszy raz słyszę . Butki śliczne kupiłaś, tez mam z fili i pumy.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no fajniutkie obuwie! :)
    Nie będę ukrywać, że wybór odpowiedniego, komfortowego obuwia jest bardzo ważne. Co jak co, ale w tej kwestii moje zakupy zawsze przekładają się na czas spędzony w sklepie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry poradnik. No i sklep lubię, sporo butów tam zamówiliśmy ze względu na dobre ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fila bardzo wpadły mi w oko. Może pokaże je mężowi

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie wygodne buty to podstawa. Doskonale znam tę stronę i znalazłam na niej świetne obuwie dla Hani.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poluję na Fila DISRUPTOR, zakochałam się w tym modelu;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdecydowałam się jeszcze na zakup z tej strony, Ale spora ilość pozytywnych opinii na temat asortymentu, dostawy i obsługi sklepu coraz bardziej mnie przekonują do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić kilka par nowych butów i chętnie zagładne na tę stronę, może wpadnie mi coś w oko

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie sobie przejrzę ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygodne buty to podstawa. Sklep znam, więc chętnie spojrzę co nowego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamawiałam raz z tego sklepu i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja raz zmierzyłam stopę i teraz mogę kupować buty przez internet bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio mam szał zakupowy i jest wiele rzeczy na liście do kupienia a w tym właśnie adidasy sneakersy i patrząc na ogromny wybór już sama nie wiem na które się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam footway, ale jeszcze nie robiłam tam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czestomrobie zakupy na footway. Maja ogromny wybor.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.