Coraz częściej i chętniej korzystamy z możliwości jakie daje nam internet. Nie tylko do nawiązywania nowych znajomości, wyszukiwania potrzebnych nam informacji czy po prostu do rozrywki. W dobie dzisiejszego trendu coraz częściej wykorzystujemy internet w celu ułatwienia sobie życia np. poprzez zakupy online. I ja wcale nie odstaje od tego grona sięgającego po to co łatwiejsze, najczęściej do moich wirtualnych koszyków na zakupy trafiają ubrania i buty, ale właśnie co do butów, kupienie tego jakże potrzebnego dodatku w naszym życiu wiąże się z wykorzystaniem masy cierpliwości i sporo czasu na znalezienie idealnego modelu obuwia w jak najniższej cenie, prawda? Otóż nie. Przeszukując niedawno internet, storna po stronie by znaleźć idealne buty dzieciom w rozsądnej cenie natrafiłam na intrygującą stronę, którą jest kixpoint.com
Co to jest Kixpoint.com 

Kixpoint jest internetową porównywarką cen wszelkiego obuwia. Korzystanie z serwisu jest nieodpłatne, a znalezienie tam wymarzonego obuwa w niskiej cenie jest naprawdę banalne. 

W celu odnalezienia tego czego pragniemy wystarczy wprowadzić markę bądź pełen model obuwia i od razu pojawia nam się lista produktów wraz z miniaturami zdjęć, a także cenami. 
Dla przykładu weźmy linię produktów Vans - Authentic

Po wpisaniu frazy w wyszukiwarce naszym oczom ukazała się lista obuwia z danej linii, a także pod każdą parą obuwia ikonka umożliwiająca przejście do danego sklepu. 
Po naciśnięciu miniatury zdjęcia butów wyszukiwarka automatycznie ukazuje nam dokładną nazwę jednego sklepu, w którym możemy zamówić upragnione obuwie, w naszym przypadku są to Vans - Buty dziecięce Authentic . Wyszukiwanie upragnionego obuwia, którego znamy dokładny model przebiega nieco inaczej. 

Po wprowadzeniu dokładnego modelu np. Nike Pico 4 ,naszym oczom ukazuje się także miniatura zdjęcia , ale zmienia się liczba sklepów, w których możemy je nabyć. 


Z wyszukiwania upragnionego modelu butów podoba mi się najbardziej to, że lista sklepów jest ułożona cenami, od najniższej do najwyższej, a także lista dostępnych rozmiarów obuwia, dzięki temu mogę szybciej wybrać sklep, w którym dokonam zakupu. 


Osobiście uważam, że świetną sprawą jest powstawanie takich porównywarek cenowych. Bardzo sobie cenie własny czas, który zamiast tracić na przeglądanie wielu stron internetowych by znaleźć " super okazję " czy spędzenie wielu godzin na zwiedzaniu sklepów stacjonarnych dosłownie w kilka minut mogę dokonać wymarzonego zamówienia. Zapoznając się z prostotą użytkowania Kixpoint.com zrozumiałam najważniejszą rzecz, że wielokrotnie przepłaciłam za upragnione obuwie, ale stanowczo mogę powiedzieć, że już nigdy więcej tego nie zrobię ! 





Dla Was także polecam zapoznanie się z Kixpoint.com jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, a przemawiają za tym same zalety m.in. oszczędność czasu, a także pieniędzy. Korzystając właśnie z tej porównywarki możecie łatwo policzyć ile pieniędzy możecie odłożyć na kolejne zakupy czy inne wydatki ! 

A Wy znacie już Kixpoint? Korzystacie z ich usług? 




17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie porównywarki cenowe. O tej stronie już słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji z niej korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka porównnywarka to super sprawa, pozwala zaoszczędzić pieniądze. Dzięki niej kupiłam taniej buty dla córki, a różnice cen przeznaczyłam na nową zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale znam tą wyszukiwarkę :) można tam znaleźć fantastyczne buty

    OdpowiedzUsuń
  4. znam i korzystam z tej proownywarki bo dzieki niej oszczedzam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą stronę i często z niej korzystam już nawet sporo zaoszczędziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam za dużo butów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i ostatnio zaoszczedzilam cale 54 zl, nie mowiac juz o paliwie i nerwach. Strone mam w zakladkach i przy zakupach sprawdzam najpierw ceny. Lepiej jest zaoszczedzic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę chciała kupić nową parę butów, na pewno skorzystam z tej wyszukiwarki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu korzystam z tej strony i już sporo zaoszczędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele słyszałam o tej stronie, kolejne buty kupię własnie tam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chwalę sobie tą porównywarkę :) Dzięki niej zaoszczędziłam naprawdę dużo pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wejść na tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie planuję teraz jeszcze kupować butów ale przejrzę tą stronę bo już od dawna mnie ciekawi :) Jednak mimo wszystko raczej kupuję stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przejrzeć ich stronę bo widzialam kilka fajnych modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka porównywarka to super sprawa! Bez wychodzenia z domu możemy znaleźć idealne buty w najlepszej cenie:) i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej porównywarki ale bardzo chętnie będę z niej korzystała. To bardzo fajne i wygodne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.