Mama jest dla większości z nas najważniejszą osobą na świecie. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromną porcję miłości dostajemy od niej każdego dnia. To mama zawsze ma dla nas czas, znosi nasze humory, pociesza w smutkach, pomaga rozwiązać problemy, troszczy się o nas i dba by niczego nam nie zabrakło. Mama nosi nas pod sercem przez wiele miesięcy, a wydając nas na świat cierpi, a później nosi sercu swoje dziecko, nawet jeśli już dawno dorosło, mieszka daleko, ma swoją rodzinę. Często nie doceniamy na co dzień jej trudów i podejmowanych wysiłków, poświęcenia. Powinniśmy ją szanować i okazywać miłość i szacunek codziennie. Warto jednak szczególnie docenić ją w dniu jej święta – w Dzień Matki. Spraw, by dla Twojej mamy był to dzień wyjątkowy.
W jaki sposób podziękować mamie za każdy dzień? Zapraszam do czytania, a dowiesz się jaki ja mam pomysł na ten dzień !


Bardzo ważna jest pamięć! To nic, że masz już swoją rodzinę i mieszkasz kilkaset kilometrów dalej – nic straconego! Pamiętaj o Dniu Matki – istnieje mnóstwo sposobów na to, aby złożyć życzenia, przesłać prezent. Możesz zadzwonić, przesłać kartkę, kwiaty za pomocą poczty kwiatowej, paczkę. Pamiętaj, że chcieć, to móc. Taka forma przekazania podarunku na pewno równie mocno zaskoczy, co ucieszy Twoją mamę. Warto, abyście „współpracowali”, jeśli masz rodzeństwo. Takim miejscem gdzie możesz wybrać wyjątkowy i idealny prezent dla Swojej mamy może stać się sklep MyGiftDna . Przy każdym w pełni spersonalizowanym zamówieniu możesz dobrać opakowanie prezentowe, a to daje nam gwarancje, że prezent przez nikogo nie zostanie podejrzany! 
W tym roku postanowiłam wybrać prezenty funkcjonalne i poręczne każdego dnia.

Ręcznik z haftem











Ten ręcznik od razu przyciągnął moje spojrzenie, nie tylko przez piękny haft, ale ze względu na to, że jest w 100% wykonany z bawełny. Delikatny i za razem skromny haft dumnie widnieje u góry ręcznika. Ręcznik jest niesamowicie miękki i przyjemny w dotyku, a do tego jest naprawdę gruby co również wyróżnia go od innych. 

Ręcznik jest o wymiarach 70 cm x 140 cm i jest w kolorze ecru. Co ucieszyło mnie najbardziej ? Że już od pierwszego użytku ręcznik idealnie chłonie wodę bez najmniejszego problemu, a pewnie nie tylko dla mnie zdarzyła się chwila, że po zakupie nowego ręcznika on wcale nie osuszał naszego ciała aż do pierwszego prania. 

O zaletach tego ręcznika mogłabym opowiadać Wam bez końca, ale tak naprawdę nie tylko to wybrałam na prezent z okazji Dnia Matki 

Kolejny prezent jest dla miłośniczek napoi gorących i nie tylko ! W moim przypadku i mojej mamy jest to podarek idealny na ulubioną kawę w każdym miejscu ! 



Kubek o pojemności 320 ml nadaje się idealnie na każdą wyprawę czy wyjście do pracy. Bez najmniejszego problemu utrzyma nasz gorący napój w odpowiedniej temperaturze nawet przez cały dzień. Kubek ten jest naprawdę szczelny i bez obaw możemy położyć go w torebce. Wewnątrz wykończony dwiema ściankami ze stali nierdzewnej oddzielonymi od siebie próżnią. Z zewnątrz metaliczne wykończenie w kolorze czarnym ze spersonalizowanym grawerem
Pokrywka posiada funkcje push open/close, dzięki czemu nie wymaga obsługi oburącz. Grawer na kubku jest nanoszony technologią laserową, dzięki czemu jest on naprawdę solidny i wyraźny. Jak dla mnie taki prezent jest idealny ! Już nie muszę pić ulubionej kawy tylko w domu, a dodatkowo skończył się mój problem z piciem zimnej kawy przy dzieciach! Nie mogę doczekać się co powie moja mama na taki prezent ! 

Ostatnią rzeczą jaką wybrałam jako prezent jest zapalniczka grawerowana

Zapalniczka benzynowa wykonana została w świetnej jakości metalu. Obracając metalowym kółeczkiem możemy osiągnąć iskrę, nie do zdarcia. Zapalniczka jest niedużych rozmiarów co sprawia, że bez najmniejszego problemu znajdzie ona miejsce w każdej kobiecej torebce lub kieszeni. Grawer na zapalniczce wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych.
Kobieta ma zawsze rację. Niestety mężczyznom nieustannie trzeba o tym przypominać. Z tą zapalniczką uda nam się to zrobić bez wypowiadania słów !

Tak jak Wam wspominałam, ja mam już pomysł na ten dzień... zamierzam urządzić dla mamy ulubiona kolację, ale wcześniej kurier prosto do jej drzwi dostarczy wszystkie te upominki !
Ale jeśli Twoja mama ma inne upodobania, albo ma już takie produkty nie przejmuj się dzięki mygiftdna.pl na pewno znajdziesz tam coś dla niej ! A dodatkowo szybka wysyłka umożliwi Ci otrzymanie prezentu na czas !



A Ty jaki masz pomysł na ten dzień ?


21 komentarzy:

  1. Ja właśnie myślałam nas deską grawerowana dla teściowej ale mąż nie chciał więc zrobiłam tort :)
    ( Ja mamy już nie mam. .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien Mamy jest dniem bardzo szczegolnym. Moje dzieci nawet mojej mamie skladaja wtedy zyczenia, chociaz dla nich to przeciez babcia. Zazdroszcze Kubka termicznego. Brakuje mi takiego gadzetu w terenid. Ostatnio wzielam moj Elektrolux'a i zrobil mi kuku - przecieka :( mygiftdna jest niezawodne pod wzgledem prezentow na kaaaaaazda okazje 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień mamy już drugi raz mogę dumnie obchodzić i patrzeć na swoje dziecko, które darzy mnie wyjątkowym uczuciem, prezenty nie są najwazniejsze ale wybrałaś fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzień mamy obchodziłam ze swoja malutką drugi raz. Co prawda prezentu jeszcze nie dostałam, ale jej słodycz i miłość całkowicie mi wystarczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie. ja mamie kupilam koc i poduszke ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzuć palenie - mamie nie wypada :P
    A tak serio to fajne rzeczy wybrałaś. Ręcznik też mam i jestem z niego zadowolona, a bidok Kuba na dzień dziecka rok temu dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama dostała w tym roku torebkę i sushi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja podarowałam mojej mamie bukiet kwiatów i trochę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep :) Wybrałam Mamie i Teściowej przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wpis z prezentami idealnymi na dzień matki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wpis z pięknymi prezentami :) można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. propozycje fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No mi to się jednak najbardziej podoba ta cudowna laurka, to jest najlepszy prezent dla każdej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja we wcześniejszych latach jako dziecko zawsze lubiłam robić coś sama - laurki zostały pochowane :) A teraz symbolicznie tylko coś i po prostu pamięć i obecność

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, jak moja mama zawsze mi mówiła, żebym nic nie kupowała, bo ważne, że chociaż życzenia jej złożę, ale ja jej zawsze dawałam coś, bo lubiłam patrzeć jak się uśmiecha. Co do twoich propozycji to są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta strona ma naprawdę piękne prezenty. Ja tym razem postawiłam na swoją ulubioną formę czyli kosz prezentowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świetne prezenty. Ja do mojej mamy zadzwoniłam, ale za kilka dni jadę ją odwiedzić i coś napewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklep uwielbiam i często na różne okazję zamawiam tam prezenty. Tym razem postawiłam na koc z dedykacją i Ci go także polecam kochana. A ja się następnym razem chętnie skuszę na ręcznik z dedykacją:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym, że kobieta ma zawsze rację, przypominam mojemu narzeczonemu napisem na kubku. Napisem identycznym do tego co pokazałaś na zapalniczce;D

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.