Przez ostatni miesiąc mieliśmy okazję testować szampon nawilżający od firmy Allerco, a dziś przyszła pora ma małe podsumowanie. Ten szampon jak i wiele kosmetyków tej marki jest przystosowana dla osób ze skórą wrażliwą, atopową i skłonną do podrażnień i alergii.



Opis:

Szampon nawilżający allerco stanowi połączenie molekuły Regen7, która pozytywnie wpływa na stan i wygląd skóry oraz specjalnie dobranych emolientów i składników pielęgnacyjno-ochronnych. Molekuła Regen7 oraz chroni ją przed powstawaniem podrażnień. Baza szamponu oparta jest na delikatnych i naturalnych środkach myjących, które nie naruszają bariery hydrolipidowej naskórka i zapewniają skórze odpowiednie pH.

Po przeczytaniu tego opisu zastanawiałam się co to jest ta molekuła Regen7, a oto odpowiedź. 

Molekuła Regen7 to:

  • substancja pochodzenia witaminowego – jeden z dwóch podstawowych metabolitów witaminy PP (B3)
  • substancja fizjologiczna – wytwarzana w organizmie człowieka
  • substancja naturalna – obecna w wyciągu z algi brunatnej Undaria Pinnatifida– Wakame

Właściwości

Molekuła Regen7 to unikalna substancja czynna o potwierdzonym w badaniach aplikacyjnych działaniu chroniącym przed powstawaniem podrażnień i korzystnie wpływająca na naskórek (Pol. J. Pharmacol., 2003, 55, 109). Działa regenerująco i utrzymuje skórę w dobrej kondycji. Nie powoduje podrażnień i jest dobrze tolerowana przez skórę.

Skład według INCI

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Sodium Chloride, 1,2-Hexanediol, Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Ppg-2 Hydroxyethyl Cocamide, Lactic Acid, Sodium Astrocaryum Murumuruate, Methyl Niacinamide Chloride, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Potassium Sorbate, Disodium Edta, Citric Acid.
Baza szamponu oparta jest na naturalnych i delikatnych środkach myjących ( sarkozynianach, pochodnych betainy oraz wyciągu z jabłek ), które nie naruszają bariery hydrolipidowej. Prócz tego zawiera także wyciągi z roślin ( len, czarny owies, palma murumuru ), a także lecytynę.

Szampon jest koloru przezroczystego, jest bezzapachowy i jego konsystencję nazwała bym pół płynną. Jest nieco żelowa, ale bez najmniejszego problemu da się ją rozprowadzić na główce dziecka. Szampon w kontakcie ze zwilżonymi włoskami bardzo dobrze się pieni i i bez problemu da się go spłukać. Otrzymujemy go w kartoniku, który skrywa plastikową buteleczkę z nakrętką o pojemności 200ml. Cała szata graficzna opakowania jest dość skąpa, a możemy ujrzeć na niej tylko najpotrzebniejsze informację.

Nasza opinia:

Zaletą szamponu jest niewątpliwie to, że nie szczypie w oczy. Dobrze się też pieni. Włosy po umyciu są naprawdę oczyszczone i miękkie w dotyku. Sama wypróbowałam jednokrotnie jego szamponu by sprawdzić jak spisuje się u dorosłych i efekt był jak dla mnie naprawdę oszałamiający. Z natury mam duży problem z rozczesywaniem włosów, chodź bym czesała się wiele razy w ciągu dnia to każde czesanie przystwarza mi wiele problemów i bólu, a po tym szamponie rozczesanie moich włosów poszło mi znacznie sprawniej i mniej boleśnie. 
Jakuba główkę mogłabym nazwać bez wątpienia jako łysą, ale ten szampon pomógł nam także bardzo szybko pozbyć się pozostałości kory z główki. 
Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków, u dzieci. Ich włoski są bardzo dobrze umyte i puszyste. Nie drapią się i jest to dla mnie znak, że szampon spełnia swoje działanie przeciwświądowe i dobrze nawilża. Szampon kupimy w dość przystępnej cenie ok. 18 zł za opakowanie 200 ml.

Więc jeżeli Twoje dziecko ma wrażliwą skórę warto sięgnąć po ten szampon, ale i tak na wszelki wypadek dobrze zapoznaj się z jego składem.

A Ty jakiego używasz szamponu dla swojej pociechy ?

24 komentarze:

  1. Mam go i bardzo lubię. Allerco od dawna gości w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam bardzo suchą i wrażliwą skórę głowy, na której pojawiają się czerwone placki :/ muszę sięgnąć po ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze cena jest jak najbardziej adekwatna do jakosci. I nawilza. Takie szampony u mnie sie swietnie sprawdzaja. A co najwazniejsze dla dzieciątek - nie szczypie w oczy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie, muszę polecić szampon mojej bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że nie znałam wcześniej tej marki, ale produkty jest bardzo interesujący. Będę musiała go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie najlepiej sprawdzał się oliatum

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas na szczęście nie jest koniecznością taki szampon, ani u mnie ani u małego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ma delikatne środki myjące to bym polemizowała, ale widzę też w składzie kilka fajnych składników. Nie miałam go jeszcze, ale myślę nad testem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaczynam testować szampon z tą molekułą, jestem bardzo ciekawa efektów;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się dopiero zapoznaję z firmą i mam kilka produktów Allerco, szampon mam, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. produkty allerco znam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już u kogoś ten szampon i jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze. Jestem ciekawa czy by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty od ALLERCO prezentują się bardzo ciekawie. Chętnie poznałabym ten szampon z emolientami. Na pewno doskonal działa na skórę i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo pozytywnych opinii czytałam na temat produktów Allerco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej firmie słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pociechy nie mam ale dla siebie samej bym ten szampon wzięła bo czasem mam mega podrażnioną skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieci co prawda nie mam ale bardzo lubię dla odmiany szampony dla dzieci i choć jeszcze o nim nie słyszałam to może skuszę się na zakup dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wypróbowałabym go pod względem właśnie problemu z plątaniem się moich długich i cienkich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesto czytam o tych produktach i to same pozytywy. Muszę w koncu sama coś zakupic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ten szampon sprawdził się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki, ale prawdopodobnie niebawem to się zmieni. Ciekawa jestem jak produkty tej marki sprawdza się u nas.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam problem z skórą głowy, więc z chęcią sięgnę po ten szampon.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.