Witajcie kochani, dziś także przychodzę do Was z produktem wywodzącym się od firmy Allerco. Ostatnimi czasy coraz więcej słyszymy na temat ich kosmetyków, ale czy u nas i tym razem się sprawdził? Zapraszam do lektury :)


Emulsja do kąpieli allerco® zapewnia delikatną i skuteczną pielęgnację i higienę skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii. Podobnie jak w przypadku szamponu, o którym opowiadałam Wam niedawno także zawiera ona Molekułę Regen7, która pozytywnie wpływa na stan i wygląd skóry oraz chroni ją przed powstawaniem podrażnień.


Ten produkt także testujemy od ponad miesiąca. Emulsja pozbawiona jest substancji zapachowych, a jej konsystencja jest pół płynna i zabarwienia śnieżno białego. Mam wrażenie, że po dodaniu jej do wody, staje się ona nieco jak by mętna.

Skład według INCI

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, 1,2-Hexanediol, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methyl Niacinamide Chloride, Inulin Lauryl Carbamate, Sodium Chloride, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Edta, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid

Prócz Molekuła Regen7 zawiera także emolienty (olej makadamia, trójglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego), baza myjąca: delikatne i naturalne środki powierzchniowo czynne (sarkozyniany, pochodne betainy, pochodne inuliny), witamina E, gliceryna.
Wskazania do stosowania: Codzienna pielęgnacja skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii. Produkt odpowiedni dla każdej grupy wiekowej. Polecany do stosowania od 1. dnia życia.

Muszę powiedzieć, że jest to nasza pierwsza taka emulsja, raczej od narodzin synka stosowałam produkty, które świetnie się sprawdzały u Anastazji.


Produkt otrzymujemy w kartonowym , dość dużym pudełeczku, a skrywa on plastikową butelkę o pojemności 400ml z zakręcanym korkiem. Co do szaty graficznej jest ona także dość minimalistyczna, w większości możemy ujrzeć tylko napisy, ale i także uśmiechniętego bobaska w ręczniku. Emulsja Allerco nadaje się dla każdej grupy wiekowej, ale głównie polecana jest dla dzieci i niemowląt.

Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe przyjemne zmiękcza i natłuszcza skórę. Niekiedy zdarzały nam się chwile, że skóra dzieci widocznie była przesuszona i się łuszczyła, ale odkąd zaczęliśmy kąpiele właśnie w tej emulsji skóra wydaję się bardziej nawilżona.

Jako mama nie chcę Wam przechwalać bez potrzeby produktów, bo między nami rodzicami nie powinno być tajemnic zwłaszcza dotyczących pielęgnacji naszych maluchów, ale ten produkt z czystym sercem mogę polecić każdemu rodzicowi. Czy jest w 100% bezpieczny ? Ciężko mi to powiedzieć, bo jednak każde dziecko jest inne i niekiedy zdarza się, że nawet jeden drobny element składu może uczulić dziecko, ale tym razem dla moich dzieci ta emulsja okazała się być idealna i raczej nie prędko zakończymy z nią Swoją przygodę.
Co najważniejsze jak dla mnie .. po kontakcie z oczami nie przynosi pieczenia, więc maluchy śmiało mogą się chlapać wodą !
A Ty używasz emolientów dla Swoich dzieci ?

23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tej firmy. Dużo dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej emulsji. Poszukuję czegoś do kąpieli dla moich dziewczynek, a niestety wiele produktów do kąpieli je uczula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa dla wrażliwców i alergików - ja jednak zdecydowanie muszę mieć porządnie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie jestem rodzicem ale sama mam wrażliwą suchą i wymagającą skórę więc ta emulsja allerco jest kolejnym kosmetykiem tej marki ,który muszę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten produkt, używałam go tzn dziecko 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze sobie kupic :) przekonalas mnie zwlaszcza, ze z ta firma naprawde sie zaprzyjaznilam. Balsam przyniosl mi ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie maa nic z tej firmy poki co

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama muszę u siebie przetestować te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Emolienty w pielęgnacji mojego dziecka są na porządku dziennym. Tej emulsji nie znam ale nie widzę przeszkód aby to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak do tej pory Allerco jeszcze mnie nie zawiodlo

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki osobiście, ale widziałam ją już na kilku blogach :D Wydaje się być bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio często widzę tę firmę w różnych postach. Chyba będę musiała się w końcu skusić na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tej marce lecz jeśli chodzi o pielęgnację ciała nie mam potrzeby kupowania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bobasek na opakowaniu przesłodki;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje kochana, że każdy ma inną skórę. Warto więc sprawdzić przed użytkowaniem, czy nie jesteśmy uczuleni na którykolwiek składnik danego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam już tą emulsję dla dzieciaków, bardzo dobrze natłuszcza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam same pozytywne opinie o Allerco :) czas sprawdzić czy u Nas się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią zakupię Justynce do przetestowania, ponieważ ma ona problemy ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotąd nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki, ale obecnie mam w domu trzy ich produkty i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.