Już dość dawno robiłam w tym sklepie zamówienia, ale już jak wzięłam się do kupy wpadłam w szał wyprzedażowy i udało mi się zamówić sporo fajnych rzeczy za nieduży budżet.
A dziś chciałabym Wam pokazać co udało mi się upolować :) Zapraszam.

Zamawiając rzeczy w sklepie Sammydress.com w pierwszej kolejności zawsze odwiedzam dział dziecięcy. Uwielbiam stamtąd ubrania bo jak dotąd zawsze trafiałam na same produkty świetnej jakości i tym razem nie stało się inaczej.

2pcs Newborn Baby Kids Long Sleeve Tops Pants Hat Boy Lovely Outfits

Ten komplet od razu zwrócił moją uwagę. Po mimo tego, że jest naprawdę skąpy graficznie zerknęłam na niego ze względu na wygląd bodów. Jak widzicie body wyglądają wizualnie niczym męska bluza. Zapisane są na trzy plastikowe zatrzaski, a nogawki bodów po zapięciu formują się na udach dziecka niczym bardzo krótkie spodenki. Cały komplet Jest naprawdę świetny jakościowo. Materiał jest bardzo miękki i naprawdę elastyczny. Żaden z wykonywanych ruchów przez malucha nie jest ograniczony. 

Autumn Boy Beard Pattern Casual Suit
Po mimo, że dresik został zamówiony według tabeli rozmiarów okazało się, że jest za duży. Ale jak to się mówi, lepiej, że za duży niż miałby być za mały. Materiał jest bardzo miękki i przyjemny. Po przyjściu paczki zapach był nieco odrzucający, ale wystarczyło by poleżał trochę " na świeżym powietrzu " i po chwili znikł.
Spodnie to typowy dres z dwoma kieszeniami, bez ściągaczy na nóżkach. Ale bluza nieco wyróżnia się w tłumie. Prócz pokaźnego napisu LITTLE MAN mamy na niej wąsy. 
Jedynym małym mankamentem jest to, że wąsy są bardzo słabo przymocowane, jedynie na środku, do bluzy, więc pewnie będzie wystarczyło jedne mocniejsze pociągniecie i odpadną. Materiał wąsów porównała bym do filcowego. Jest miękki i dość sztywny.

Cartoon Panda Kids Sport Outfits
Dziewczęcy dres z pandą wykonany jest z poliestru. Ale o dziwo jest naprawdę miękki i patrząc na sam dotyk wykluczyła bym ten materiał. Czarny dres z białymi naszywkami w kształcie główek pandy nie jest w żaden sposób ocieplany, a szkoda by był by to dla niego kolejny atut. 


Cały komplet jest naprawdę dobrej jakości, mogłabym śmiało porównać jego jakość do ubrań firmowych. Nie zauważyłam żadnych ostających nitek, niedociągnięć czy źle przyszytego materiału. Całość nawet po praniu prezentuje się ciągle idealnie, a najważniejsze... żadne ruchy Anastazji nie są ograniczone!

Fawn Embroidered Warm Sweatshirt + Thicken Pants with Skirt Twinset

W tym przypadku rzekomo także materiał wykonania to poliester, ale i tu ciężko mi się z tym zgodzić. Materiał jest bardzo miękki, a dodatkowo całość jest ocieplana. Spodnie kompletu są połączone ze spódniczką tworząc jedność. Na spódniczce jak i na udzie jest naszyta nieco niechlujnie głowa renifera, która jest z puszystego materiału. 
Bluza jak na dziewczęcą jest nieco szeroka, ale uważam to za małą wadę. Nogawki spodni nie posiadają żadnych ściągaczy i są raczej w stylu leginsów. Muszę powiedzieć, że jest to chyba mój ulubiony jak dotąd komplet zamówiony w tym sklepie dla Anastazji, a i jak widać mała księżniczka jest także zadowolona. 
Koleje rzeczy, które udało mi  upolować na mega promocji są dla mnie, a raczej miałam taki zamiar ;) 

Chic Color Block Geometrical Print Skinny Leggings For Women - ONE SIZE

Od razu z góry odradzam zamawiania tych leginsów dla osób wysokich, a także bardzo szczupłych. Osobiście nie należę do szczupłych kobiet, ale nawet dla mnie nogawki w leginsach są przyszerokie. Miałam nosić je na co dzień, ale skończyły jako spodnie od piżamy. Co mnie chociaż ucieszyło to fakt, że materiał jest bardzo przyjemny dla skóry. 
Co do nogawek to prócz tego, że są szerokie są mi do połowy łydki, więc jeśli ktoś ma mega długie nogi może wyjść tak, że będzie miał leginsy do kolana, a raczej zamawiając je nie byłby taki zamiar. 

Button Up Geometric Hooded Cardigan 
Zamawiając ten sweterek zasugerowałam się opinią mojej przyjaciółki, która jakiś czas przede mną go właśnie zamówiła składają mega zachęcającą recenzję na swoim blogu ( EwuczkaRecenzuje ). Sweter wykonany jest z akrylu. Jest przyjemny, ciepły i naprawdę miękki. Zapinany jest na kilka dużych guzików. Sweter sięga nieco za pośladki i w moim przypadku idealnie dopasowuje się do mojej figury. 
Duży obszerny kaptur jest wykończony ściągaczem. Geometryczny wzór nadaje jak dla mnie wyjątkowości. W środku sweterka jest materiał typu miś, sprawiający, że sweter jest jeszcze znacznie cieplejszy. Naprawdę polecam go dla każdego zmarźlaka!

Stylish Hooded Long Sleeve Gingham Single-Breasted Blouse For Women

Poliestrowa koszula z dresowymi dodatkami. Mogłabym na dotyk porównać do słabszej jakości koszuli flanelowej. Jest dość miękka, ale  tabela rozmiarów, a długość całkowita koszuli w rzeczywistości to jakaś porażka. Koszula okazała się być na mnie na krótka, więc oddałam ją w dobre ręce. Z opowieści wiem, że nie nadaje się do prania w pralce ponieważ kolor czerwony notorycznie się wydostaje z koszuli podczas prania. 



I na sam koniec kurtka męska, która nas totalnie rozczarowała ! 

Multi-Pocket Camo Pattern Hooded Long Sleeve Loose Fit Stylish Thicken Cotton Blend Coat For Men
W środku kurtki możemy zauważyć podszewkę wykonaną z materiały imitującego polar. Zaś zewnętrzny materiał jest naprawdę sztuczny i nieprzyjemny. Kieszenie na kurtce nie są do końca zamocowane do kurtki i w efekcie wygląda to tak, że po włożeniu czegokolwiek do kieszeni strasznie odstaje i podczas poruszania się lata razem z przedmiotem w środku. Dodatkowo jak na kurtkę męską jest bardzo wąska. Jak dla nas to totalna porażka. 

Po mimo tego, że niektóre rzeczy okazały się kitem uważam nadal, że warto dokonywać zakupów w tym sklepie bo większa część naszych zamówień jest zawsze udana ! 

A Ty jakiego ostatnio dokonałeś zamówienia w tym sklepie ? 

23 komentarze:

  1. Śliczne są te ubranka dla dzieci <3 Mała Księżniczka wygląda wspaniale! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie, ubrania dla dzieciaków są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecięce ubranka są cudowne. Widzę nawet na fotkach dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny sweterek! Lubię takie ocieplane kardigany i chyba skuszę się na pierwsze zakupy internetowe z chińskich stron :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba - szczególnie ciuchy dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zamówienie. Rzeczy dla dzieci extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, nie wiedziałam, że w tym sklepie są takie fantastyczne dziecięce zestawy, jestem zachwycona, sama dzieci nie mam ale może zamówić coś chrześniakowi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ten dresik z Little Man :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamuniu jakie cudne ubranka dla Maluchów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te ubranka dla dzieci. Córcia wygląda uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. dla dzieci ubranka sa mega :D

    OdpowiedzUsuń
  12. całe zamówienie mi się pdooba

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten czarny dresik w pande. Szkoda ze nie ocieplany ale wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow ale sie obkupila popatrz no 😁 wszystko mi sie podoba. Szkoda, ze dresik szary dostepny jest w tak malych rozmiarach. Swetereczek luks malina. Grzeje, ze ino hej 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna modeleczka Ci rośnie kochana!!! Zamówienie prawie udane, cieszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamówienie na prawdę dobrze się prezentuje, szkoda tylko że kurtka Was rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jakie cudowne ubranka i fajne zamówienie zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweter mnie zauroczył ale bliżej nam do ciepła niż do zimna, i na razie go nie zamówię;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się dziecięca część zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te dziecięce ubranka

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne dziecięce komplety, przecudne są;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne legginsy znajdziesz również w hurtowni odzieży online sosimply. Świetnie prezentują się te ubranka dla dzieci. Chyba sama kupie swoim pociechom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.