Chyba już większość z Was wie  jaką wygodę daje nam manicure hybrydowy. Osobiście najbardziej cenie hybrydy za to, że to właśnie dzięki nim mogę nosić długie paznokcie. No i oczywiście magia poprawiania ! Nie wiecie jak dla twórców tych lakierów jestem bardzo wdzięczna.
Robienie hybryd w domu ma tę przewagę, że możemy to zrobić w każdym dowolnym momencie, bez umawiania się do kosmetyczki. To przede wszystkim duża oszczędność czasu i pieniędzy.



Ostatnio miałam okazję przetestować zestaw do robienia hybryd od marki Gelaq - Sun Flower. Zestaw zawierał : lakier hybrydowy 160, lakier hybrydowy 145, baza, top, cleaner. Przetestowałam już dwukrotnie na swoich dłoniach ten zestaw wykorzystując przy tym oba kolorowe lakiery dołączone do paczki - Biały Błękit, Bardzo jasny szary


Na początku chciałabym pochwalić Gelaq za bardzo szeroki wybór kolorów.
Kosmetyki same w sobie są naprawdę fajne. Zaskoczył mnie fakt, że są pozbawione ostrego, nieprzyjemnego zapachu, wręcz chemicznego. Ich pigmentacje określiłabym jako dobrą, a raczej standardową. Dwie warstwy pozwalają na idealne pokrycie całej płytki paznokcia bez prześwitów. 
 Poza tym nie mam zastrzeżeń co do trwałości - paznokcie pozostały w stanie niemal nienaruszonym przez 3 tygodnie. 


Ściąganie tych hybryd to także bułka z masłem. Po nałożeniu klipsów z nasączonym wcześniej wacikiem w acetonie wystarczyło kilka minut by pozbyć się całego lakieru bez zbędnego piłowania jak zdarzało mi się w przypadku innych lakierów.
Jestem naprawdę nimi mile zaskoczona i muszę powiedzieć, że oglądałam się już za innymi kolorami.


Czarne,szklane, minimalistycznie graficzne buteleczki skrywają po 15 ml lakierów. Pędzelek jest dość miękki i długi co jak dla mnie sprawia dużą wygodę. Konsystencja lakierów jest idealna, nie za rzadka i nie za gęsta. Kolory ukazana na buteleczkach delikatnie się różnią w rzeczywistości, ale dla mnie to w cale nie przeszkadza.


Baza i Top nieco różnią się zapachem od lakierów. Są nieco bardziej wyczuwalne, ale także nie są zbyt drażniące. Co do ich konsystencji mogę śmiało powiedzieć, że są znacznie rzadsze od lakierów, ale także nie wpływa to negatywnie na pracę z nimi.
Baza sprawia, że nasz paznokieć od razu staje się znacznie twardszy, a top nadaje całemu mani piękny połysk. Dodatkowo co mi się bardzo podoba na top nie nabierają się żadne niechciane inne przebarwienia, nie brudzi się, nie łuszczy i przez 3 tygodnie wygląda nieskazitelnie. 

Cleaner doskonale usuwa warstwę dyspersyjną, co zapobiega zaleganiu pozostałości chemicznych na skórze. Umieszczony w białej, plastikowej butelce cleaner jest niemal bez wonny. Nie wywołał u mnie żadnego uczulenia, swędzenia czy pieczenia. Jak dla mnie ten produkt jest naprawdę bardzo dobry.

Z całego zestawu jestem naprawdę zadowolona.
Więc jeśli szukasz idealnych i niedrogich produktów do pięknego manicure zachęcam do odwiedzania sklepu, a także fanpage Gelaq - Sun Flower !


A Ty miałaś już styczność z tymi produktami ?
Może masz swojego ulubieńca ? 

27 komentarzy:

  1. Fajne kolory i ładne paznokcie.
    Ja ciągle jeszcze nie próbowałam hybryd. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten błękitny to ideał. Szukam takiego właśnie. Muszę te lakiery przetestować bo na razie to tylko mam Semilac i Neonails + chińskie z Rosegal ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej nie słyszałam o tej marce, super, że jesteś zadowolona z zestawu, lubię takie jasne pastele.

    OdpowiedzUsuń
  4. O gelaq slyszlam same dobre opinie i niewykluczone ze sie na nie tez skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie robiłam hybryd, więc to dla mnie czarna magia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię hybrydy bardziej niż zwykłe lakiery, wytrzymują mi o wiele dłużej na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze lakierów z tej marki. Jestem osobiście zadowolona z Makear i SPN choć ten drugi po dłuższym czasie troszkę potrafi mnie zdenerwować :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydy odkryłam jakiś czas temu i od tej pory jestem im wierna. Mam w swojej kolekcji lakiery 3 firm, które dotychczas sprawdziły się u mnie najlepiej:)Tych lakierów jeszcze nie znam, ale trwałość, pigmentacja i jakość mi odpowiadają, więc chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory swietne. Ale masz pazuryskaaaaa. Bomba wyszlo 😍 O firmie tylko czytalam. Fajnie, ze masz taki praktyczny zestaw z baza topem i reszta. Must have do zrobienia manicure.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te paznokcie - kolory idealne! Przedłużać też chciałabym tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo piekne kolory jestem ciekawa tych lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie uczę się robienia hybryd. Muszę zaopatrzyć się w serię lakierów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam lakiery Gelaq , uwielbiam je za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolorki. coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie noszę hybryd, nie mogę ale kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktow ale bardzo podoba mi sie ten blekitny kolor i efekt na pazurkach przy użyciu tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam tych lakierów, ale bardzo podobają mi się kolory na Twoich paznokciach. Takich bardzo mi brakuje, więc z chęcią zamówię chociaż jeden tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten błękitny kolor. Uwielbiam jasne róże i błękity na paznokciach. Ten jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że to połączenie kolorów bardzo przypadło mi do gustu, piękny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paznokcie :D Kolory są właśnie takie za jakimi rozglądam się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory totalnie nie moje, ale ładny kształt paznokci. Mam kilka lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten błękit wygląda fajnie, pierwszy raz widzę tą markę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, mają piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.