Niedawno w moje posiadanie trafiły kosmetyki zawierające olej z konopi. Każdy kto zauważył nowości na mojej łazienkowej półce rzucał hasło " kosmetyki z marihuaną?! przecież ona jest nie legalna !" na to zdanie uśmiech sam pojawiał się na mojej twarzy. Składnikiem, który pojawia się się w kosmetykach, nie są oczywiście same liście konopi, ale olej pochodzący z jej nasion. Płynny, nietłusty, o korzenno-orzechowym zapachu doskonale wchłania się w skórę i pomaga w utrzymaniu właściwego nawilżania i elastyczności. Więc czy warto kupować takie " nielegalne " kosmetyki ?



Twoje pierwsze skojarzenie z konopiami, to pewnie nie są kosmetyki, prawda? Jednak olej z konopi siewnych, o którym chcę opowiedzieć nie posiada właściwości żadnych narkotycznych. Posiada za to szereg niesamowitych właściwości, które są dobroczynne dla człowieka, nie tylko przy użyciu zewnętrznym. Przy panującym obecnie trendzie medycyny naturalnej, wykorzystującej związki pochodzenia roślinnego, dla konopi zapala się zielone światło. Nawet pomimo tego, że jego wykorzystanie w kosmetyce jest obwarowane ograniczeniami prawnymi to twórcy takich kosmetyków znaleźli wyjście jak wykorzystywać je w kosmetyce. 

Szukając go na opakowaniach kremów, traficie zapewne na nazwę "Cannabis Sativa Seed Oil". Gdzie najczęściej się pojawia? Ze względu na zawartość wspomnianych kwasów, ale też witamin A, E i D, wprowadza się go do składu kremów i maści. 

Skład oleju konopnego


Olej konopny składa się w około 75% z niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie kwasu linolowego i alfa-linolenowego. Jakby tego było mało, znajdziemy w nim także wiele cennych substancji biologicznie czynnych o właściwościach regenerujących, przeciwzapalnych, antyoksydacyjnych, antyseptycznych oraz fotoprotekcyjnych (canabidol, β-sitosterol, tokoferol, terpeny i salicylan metylu). Jednym słowem, jest on kopalnią dobroci dla naszego organizmu.

A jak jest spisują się kosmetyki ?

KREM DO TWARZY DO KAŻDEGO TYPU CERY NA DZIEŃ I NA NOC 

Jestem posiadaczką raczej cery bezproblemowej i normalnej, ale od jakiegoś czasu moja twarz stała się bardzo sucha i miałam problem z odpowiednim jej nawilżeniem. Tak jak wspominałam wyżej niedawno w moje posiadanie trafiły kosmetyki z olejem z konopi pochodzące od India Cosmetics . Przyznam, że na początku byłam dość sceptycznie do nich nastawiona, a wręcz skład owego oleju mnie bawił. 

Na sam początek warto wspomnieć o opakowaniu. Kartonowe pudełeczko zabezpieczające krem samą grafiką zdradza nam co jest głównym składnikiem kosmetyku. Krem zamknięty jest w szklanym, przezroczystym słoiczku o pojemności 50 ml. Dodatkowo pod plastikową nakrętką, tuż po odkręceniu znajduję się folia zabezpieczająca. 

Jego konsystencja jest typowa jak dla każdego tego rodzaju kosmetyku. Gładka, dość zwarta maź z łatwością rozprowadza się na skórze. Szybko się wchłania, nie pozostawiając jakiegokolwiek nielubianego przez większość z nas filmu. Dodatkowo pięknie pachnie i jego zapach utrzymuje się na skórze dość długi czas. Woń jest dość słodka, ale nie nadto intensywna. Ciężko mi go do czegoś porównać, ale bardzo mi się podoba.
Krem stosuje 2 razy dziennie ( rano i wieczorem ) od przeciągu ok 3 tygodni. I jak się spisuje? 
Mimo,że na kremie widnieje adnotacja,że jest on przeznaczony do cery dojrzałej bez wahania przystąpiłam do testów. Krem mnie nie zawiódł a wręcz przeciwnie-oczarował. Już po kilku dniach od początku regularnego stosowania go moja cera znacznie się poprawiła. Jest mocno nawilżający,wprost idealny na okres zimowy, idealnie nawilża, a skóra nawet przy większym mrozie nie pierzchnie i nie dochodzi do jej pękania! Na noc nakładam grubszą warstwę, a rano moja buzia jest promienna,nawilżona i niesamowicie gładka. W ciągu dnia stosuje do w nieco mniejszej ilości, ale efekt jest także zachwycający. Kilkukrotnie zdarzyło mi się stosować go tuż przed makijażem i także nie wpłynął on negatywnie na wygląd ogólny make up'u.  Krem jest naprawdę bardzo wydajny, bo już niewielka jego ilość pozwala nam na dokładne pokrycie całej twarzy i dekoltu. Jestem naprawdę mile zaskoczona tym kremem i na pewno nie będzie to mój ostatni krem na dzień i noc pochodzący od tej firmy! 
MAŚĆ ŁAGODZĄCA Z OLEJEM KONOPNYM

Tą maść testował mój narzeczony, który ma notorycznie problemy skórne. Ciągłe niedoskonałości, popękana i łuszcząca się skóra, zaczerwieniania.. z tym boryka się już od dłuższego czasu. Nawet wizyty u dermatologa nie przyniosły oczekiwanych przez nas efektów, a wręcz mogę powiedzieć, że w większości przypadków po zakończonej kuracji leczenia problem powracał ze wzmożoną siłą. Zaczęliśmy szukać pomocy na własną rękę. I właśnie tu pojawia się maść łagodząca z podwyższoną zawartością oleju konopnego. Maść przywraca nadzieję osobom cierpiącym na Atopowe Zapalenie Skóry - naturalnie przywraca skórze zdrowie.

Maść zamknięta jest w plastikowej tubce o pojemności 50ml. Kartowe opakowanie maści jest znacznie bardziej minimalistyczne, niż w przypadku kremu,ale również na pierwszy rzut oka zauważalny jest liść konopi. Maść jest zupełnie bezzapachowa. Tubka jest zakręcana pokrywką, a poprzez mały otwór wydobywa się nieduża ilość maści. 
Przynosi ulgęodżywia i regeneruje obszary skóry, na które zaaplikujemy maść. Maść bardzo łatwo się rozprowadza i nie pozostawia nieprzyjemnego filmu. Już niewielka jej ilość wystarczy na pokrycie wszelkich problemów, a dodatkowo błyskawicznie się wchłania. Czy przyniosła upragnione efekty ? Na pewno widzimy fajną poprawę. Podczas stosowania tej maści mój narzeczony stwierdził, że zanikło u niego uczucie swędzenia. Skóra nabrała miejscami naturalnego kolorytu, a notorycznie spękana i wysuszona skóra zaczyna się ładnie regenerować. Okres leczenia tą maścią również wynosi ok 3 tygodni, ale nie spodziewaliśmy się efektu WOW po takim czasie na problemach ciągnących się od przeciągu 4 lat. Musze powiedzieć, że K. stosuje ją regularnie i o niej nie zapomina, co rzadko mu się zdarza, dzięki temu mogę śmiało powiedzieć, że jest zadowolony z tej maści i na pewno się szybko z nią nie rozstanie. Będziemy stosować ją dalej i później jeszcze dam Wam znać, czy pomogła nam pozbyć się wszystko, bo jak na razie jesteśmy na dobrej drodze. 
Wszystkie kosmetyki pochodzące od firmy India Cosmetic wytwarzane są z oleju konopi włóknistej, a różnica polega na tym, że ta odmiana posiada niższe stężenie THC od odmiany indyjskiej, która w naszym kraju jest nielegalna. Dodatkowo dla uspokojenia mogę powiedzieć Wam, że właśnie olej nie posiada żadnych substancji psychoaktywnych, bo wszystkie takie substancje znajdują się w liściach tej rośliny.
Ze Swojej strony mogę powiedzieć, że te kosmetyki są naprawdę godne zwrócenia uwagi. Dodatkowo ich ceny się są wygórowane, a efekty po zastosowaniu tych kosmetyków są widoczne i wyczuwalne. Naprawdę polecam !
A Ty miałeś/aś już styczność z takimi kosmetykami ?
A może masz Swojego ulubieńca ?

Przy okazji pragnę zaprosić wszystkich do wzięcia udziału w konkursie, który znajdziecie pod poniższym linkiem ! Aż 3 osoby zwyciężają !
 KONKURS - OczamiMlodejTesterki & India Cosmetics

WYNIKI KONKURSU !!!
Krem do Twarzy wygrywa : Margaretta Jańczak-Zarycka
Maść łagodzącą wygrywa : Paulinaa Oleksza , a także Justyna Świdzińska !

Gratulację ! W celu odebrania nagród proszę pisać wiadomość prywatną do sponsora z dopiskiem, że wygraliście Państwo konkurs na @Oczami Młodej Testerki !!


Jeszcze raz serdecznie gratuluję ! 

39 komentarzy:

  1. Wiele czytałam o dobrym działaniu kosmetyków z konopią - mam na razie tylko żel przeciwbólowy i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. popatrz, ze tez w kosmetykach wykorzystywana jest konopia. Mi to by sie ta masc przydala. czasem jak rano wstaje to strach w lustro spojrzec. ida u nas minusowe temperatury w przyszlym tygodniu i na bank wyczuje to na twarzy :/ beda plamy i przebarwienia. wiec taka masc by poratowala moze. kto wie :) bardzo ciekawa recenzja. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo czytałam o tych kosmetykach, cały czas myślę nad ich zakupem

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki konopne są lecznicze i pomagają w wielu schorzeniach, miałam kiedyś krem/ maść z olejem konpnym i super działał na podrażnioną suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach, ale sama nie miałam. Powiem szczerze, że bardziej mnie ciekawią te do włosów, niż pielęgnacja, ale i krem bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam krem do rąk i bardzo lubię, świetne działa na suche dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze :) O tym to nie wiedziałyśmy. Nigdy na oczy nie widziałyśmy żadnych kosmetyków z oleju konopi a tu takie zaskoczenie. Super temat! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maść jest rewelacyjna, sama ją chętnie stosuje na moje dłonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z takimi kosmetykami i do niedawna nie miałam pojęcia o ich istnieniu. Chetnie bym wyprobowalam ktorys z nich i przekonala sie osobiscie o ich dzialaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedzialam tylko tyle, ze ma wlasciwosci ktore wykorzystuje sie w medycynie. O innych nie slyszalam, ale o tych pierwszych skrupulatnie powiadamia mnie maz mojej kuzynki, wstawiajac co rusz cos na fejsa :D.
    Koniecznie musze poszukac kosmetykow z ta roslina i wyprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo intrygyjące te kosmetyki. Konopia ostatnio jest modna w kosmetyce. Może i ja za jakiś czas się skuszę. Jestem naprawdę ciekawa tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam produkt marki Evree - pobudzający krem do rąk z olejem konopnym. Sprawdza się świetnie! Dobrze jest obalać mity :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka kosmetyków tej firmy i bardzo je lubię - szczególnie krem do rąk czy mleczko do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ich kosmetyki, konopny krem do rąk stosuję codziennie;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie wczoraj zawitała do mnie paczuszka z olejem z nasion konopi :) Cieszę się jak dziecko bo również ostatnio zmagam się z problemami na twarzy i chcę w końcu z tym wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Olej z nasion konopi, a składników halucynogennych brak. Bo po co one? O takich kosmetykach nie słyszałam, ciekawe produkty. :) Będąc w Czechach kupiłam czekoladę z konopią, ale wiadomo jaką. Mnóstwo tam maja produktów z tą rośliną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masc mnie bardzo ciekawi. Ten kto ba haslo konopia mysli tylko o używkach , jest naprawde w tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Slyzalam wiele dobrego o kosmetykach z nasion konopi. A Twoj wpis przekonal mnie do ich zakupu :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za recenzję naszych produktów! Cieszy nas, że produkty działają. Doglądamy produkcji kosmetyków na każdym etapie, olej tłoczymy z nasion najwyższej jakości, uprawiamy legalne konopie w Polsce i wkładamy serce w naszą pracę - super, że to przynosi efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze przyznam że nie miałam okazji jeszcze poznać kosmetyków z konopiom, chętnie poznałabym ten krem skoro jest taki wydajny, ładnie pachnie i aż tak dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spotkałam się nie jednokrotnie z kosmetykami z olejem konopntym i ani razu nie pomyślałam o narkotykach. Zainteresował mnie ten krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja słyszałam dużo pozytywnych opinii o tych kosmetykach ale jestem sceptycznie nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
  23. DUŻO DOBREGO SLYSZAŁAM O TYCH PRODUKTACH SAMA MUSZĘ ICH WYPRÓBOWAĆ :) CIEKAWA JESTEM ICH

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam już na blogach te kosmetyki i na początku śmieszył mnie również skład, ale teraz jak tak na to patrzę to może warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  25. już jakiś czas temu natknęłam się na stronę z tymi kosmetykami i jestem ich ciekawa, niestety nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo czytałam o takich kosmetykach i słyszałam o tym cudownym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podobno marihuana jest dobra na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, bardzo kuszące. Mam kilka kosmetyków z tym dodatkiem ale innych firm

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie spotkałam się z kosmetykami z olejem konopnym. Jest to dla mnie nowość. Na pewno maja inne, bardziej skuteczne działanie. Bardzo zaintrygowały mnie kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o tych produktach, ale nie wiem czy chciałabym ich używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią przetestuje te produkty bo lubie testować nowe rzeczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie kosmetyki, które w składzie mają olej z konopi są całkowitą nowością. Ciekawi mnie jego zastosowanie w przemyśle kosmetycznym, więc kto wie, czy nie zdecyduje się na testy któregoś:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pozytywnie zaskoczona tymi kosmetykami :) Wiele dobrego czytałam o oleju konopnym, nie miałam jednak przyjemności stosować kosmetyków z nim w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po ten krem do twarzy chętnie sięgnę :) Bardzo by mi się przydał, gdyż zimą moja skóra staje się bardzo problematyczna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie to składnik jak każdy inny :) Mam krem do rąk z tej marki :)
    Ps. nie wiem czy tylko u mnie ale twój blog jest bardzo szeroki i przewijając w dół latał mi obraz na boki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam firmę dzięki mojej Gosi, która kocha produkty tej firmy! Kiedyś sięgnę po ich kosmetyki bo wydają się być naprawdę zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmetyków tej firmy jeszcze nie używałam, jednak stosuje aktualnie maść rozgrzewającą z olejem konopnym i spisuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie używałam kosmetyków które zawierają oleje konopne. Ale spotkałam się z dużą ilością osób, które bardzo polecają produkty z tym składnikiem. Będę musiała wczytać się więcej w temat i sprawdzić czy będą odpowiednie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.