Nie wiem jak Wy, ale odkąd mam dzieci wchodząc do sklepu sobie np. po skarpetki nigdy ich nie zauważam,ale za to jeśli tylko się da wychodzę z pełną reklamówką ubranek dziecięcych.
Uwielbiam dziecięce ubranka i korzystam na razie z sytuacji, że mogę ubrać moje pociechy tak jak podoba się dla mnie bez zbędnych komentarzy " MAMO, ALE JA TEGO NIE ZAŁOŻĘ ! ". 
Prócz zakupów w sklepach stacjonarnych często przeglądam różne sklepy online i właśnie niedawno natrafiłam na intrygujący sklep Popreal.com.
Szeroki wybór asortymentu, a także przejrzystość strony sprawia, że szukanie ubranek dla maluchów jest banalne, a dodatkowo zdjęcia promujące są naprawdę piękne i zachęcające.
Prócz ubranek dziecięcych możemy ujrzeć tam różne dodatki np. buty , czy zabawki i akcesoria.

Każda kategoria skrywa coś wyjątkowego i za razem pięknego, a właśnie chyba na tym zależy każdej mamie, by nasze dziecko wyglądało schludnie, ładnie i przy okazji wyjątkowo, prawda ?

W kategorii newborn baby rompers bez problemu wybrałam kilka pięknych ubranek dla mego synka. Ale muszę przyznać Wam, że gdyby mi pozwolił mój budżet domowy kupiła bym chyba wszystko. 

Wszystkie pajacyki dla najmniejszych możemy dopasować wyglądem zależnie dla płci dziecka, a także na każdą porę roku. Dodatkowo możemy zamówić tam typowo świąteczne pajace np. na Boże Narodzenie. 

  Na wyprzedażach możemy kupić naprawdę Cheap kids clothes .
A jeżeli szukasz idealnej sukienki dla małej księżniczki w tym sklepie także możesz znaleźć takie kreacje bez najmniejszego problemu!

Color Block Tulle Patchwork Floor Length Cami Dress


Flower Sequin Decorated Asymmetrical Sleeveless Princess Dress


Tak jak wspominałam prócz ubranek dla dzieci możemy znaleźć tam wiele dodatków, a także akcesoriów potrzebnych dla dzieci. Wybierając buty dla malucha możesz porównać rozmiar do standardowych rozmiarówek dobrze nam znanych np. rozmiar amerykański, rozmiar UE czy rozmiar w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu zamówione buty przez Ciebie będą idealnie pasować na nóżkę Twojej pociechy. 
Muszę powiedzieć Wam, że największą moją uwagę przyciągnęły ubrania dla kobiet w ciąży.
Możemy tam znaleźć wiele kreacji na szereg okazji. Przy każdym ubraniu znajdziesz dokładną tabelę rozmiarów przeliczaną na cale, a także centymetry. Dzięki temu to co chcesz zamówić przyjdzie idealne tak jak tego potrzebujesz, bo jak wiadomo kupno w ciemno nie zawsze popłaca. Nie zapominajmy przecież, że nawet kobieta w ciąży powinna wyglądać pięknie, a ciążowy brzuszek dodaje nam tylko uroku ! 

Więc jeśli szukasz wyjątkowych ubranek dla malucha, a może właśnie jesteś w ciąży szukasz także idealnych kreacji dla siebie, zajrzyj Popreal.com, a na pewno nie pożałujesz ! 

Tanio, modnie i wygodnie zapewni Ci Popreal ! 

25 komentarzy:

  1. ja czekam na zamówienie z tej strony i się już doczekać nie mogę, bo mają piękne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma ma tak piekne ubrania, ze ciezko jest wzrok oderwac. Sliczne sukienki na sesje zdjeciowe. Ojjjj obkupilabym sie. I zas musze przez Ciebie te cuda poogladac 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Z małej dziewczynki można zrobić królewnę! Świetna oferta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta niebieska sukieneczka jest prześliczna - wprost dla małej księżniczki! :) Patrzę w te ciuszki z maślanymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo zebym ja miala coreczke ojojoj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe i oryginalne ubranka zarówno dla mam jak i dla dzieci, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki dla małych księżniczek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuje, że obkupię moje skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam gdzieś ten sklep u kogoś na blogu.. jestem pod wrażeniem :) Śliczne ubranka tak mają :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie te ubranka są piękne 😍😍😍 Nie mogę się napatrzeć! A te sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te ubranka. Już widzę moje dzieciaki w tych kreacjach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale ubranka! No nie powiem, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej jaka ta różowa sukienka jest piękna. Moja córka wyglądałaby w niej jak anioł

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne ubrania dla dzieci. Dziewczynki można ubrać jak prawdziwe księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodkie ubranka dla maluszków! Tyle słodyczy tu widzę. Fajnie też, że mają ubrania dla kobiet w ciąży;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda mała księżniczka marzy by być królewną:) Więc takie kreacje jak najbardziej są wskazane!

    OdpowiedzUsuń
  17. I przez Ciebie spędzę godziny na oglądaniu tych ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać takie małe słodkie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ubranka dla niemowląt są przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  20. Napewno odwiedzę stronę, ubrania mają prześliczne.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.