Ostatnimi czasy coraz częściej poruszam temat mieszkań. Przyznam Wam szczerze, że jest to mój mały konik. Jak już część z Was wie, mieszkamy w domu wynajmowanym i daleko mu do mojego wymarzonego domu, dlatego na wszelkie sposoby staram się chociaż przybliżyć wizualny wygląd mieszkania do mego ze snu. Dlatego dziś zapraszam Was na wpis o pokoju dziecięcym, a także recenzję fotoobrazu. Zapraszam !
Aranżacja pokoju dziecięcego to nie lada wyzwanie. Obecnie na rynku mamy szereg dekoracji typowo dziecięcych, mebli, tapet i całej tej reszty. Dziś chciałam podzielić się inspiracjami dotyczącymi ścian w pokoju dziecięcym i ozdób, które można na nich umieścić. 

Wzór na ścianie 
Ta forma dekoracji pokoju dziecięcego jest raczej prosta. Może być ona ręcznie malowana, ale także możemy osiągnąć taki efekt dzięki gotowym już tapetom. Wybierając taki wariant, ściana staje się ozdobą pokoju już sama w sobie i wystarczy dodać niewiele dodatków i pokój Twojego dziecka będzie wyjątkowy i jedyny w Swoim rodzaju.

Grafika na ścianie 
Wybór grafiki do pokoju dziecięcego to tak naprawdę masa pomysłów.
Mogą to być postacie z bajek, superbohaterowie z komiksów, kolorowe zwierzaczki czy po prostu piękne drzewo. Takie grafiki możemy namalować własnoręcznie dzięki gotowym szablonom, bądź jeśli ktoś potrafi pięknie malować może stworzyć go sam, a jeśli nie chcesz korzystać z tych wariantów wystarczy zamówić gotową naklejkę i masz piękny pokój w kilka minut !

Napisy/cytaty na ścianie 
Jak wiadomo jest to dość popularna obecnie forma dekoracji pokoju dziecięcego i nie tylko. Póki dzieciątko jest malutkie cieszy oko rodziców, ale dla dzieci starszych dobrze dobrany napis może być świetnym mottem na każdy dzień !

Imię z literek/ Literki
Piękne kolorowe literki z różnego tworzywa. Niektórym rodzicom wystarcza tylko monogram, ale jeśli sądzisz, że jest to za mało możesz stworzyć całe imię dziecka w różny sposób. Wygląda to pięknie i jest to dekoracja tak naprawdę na wiele lat. Dodatkowo jeśli np. umiesz szyć możesz zrobić je w 100% sama !

Zdjęcia i obrazy
Ta forma jak dla mnie jest najprzyjemniejsza. Nasze czasy pozwalają nam na połączenie tych 2 rzeczy jednocześnie. Wiele firm m.in. tak produkty oferuje nam saal-digital.pl. Takie fotoobrazy możemy wykonać na wielu rodzajach tworzywa, my osobiście preferujemy płótno. Jest łatwe do czyszczenia, piękne kolorystycznie i zawsze modne. Dodatkowo przystępne cenowo. Posiadamy w domu wiele tego typu dekoracji i po mimo upływu już kilku lat fotoobrazy nadaj zachwycają nasze oko, dumnie wisząc teraz w pokoju dzieci. Jak dla mnie jest to połączenie idealne - zawsze pięknych obrazów ze zdjęciami moich pociech.

A Ty jakie masz pomysły na aranżacje pokoju dziecięcego ?

29 komentarzy:

  1. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnej. Syn ma pokój typowo młodzieżowy już, a córka musi dzielić pokój z nami - rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuje w wakacje zrobić remont w pokojach dzieci i zmienić co nieco. Córką już wyrosła z księżniczek a ma.na ścianie fototapete z wszystkimi ksoezniczkami Disneya. Syn ma z autami ale mówi że już mu się nie podoba. U syna dodatkowo chce zmienić meble.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię aranżować wnętrza. Często coś przemeblowuję, dodaję, zmieniam itp. Kiedyś jak będę mamą to na pewno zrobię śliczny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TAlentu zbytniego nie mam ale też nigdy ne miałam okazji by coś aranżować. Mieszkanko wynajmowane więc czekam kiedy w końcu będę miała swoje 4 ściany. Dzieciątko bardzo byśmy chcieli a przedstawiłaś kilka fajnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam dzieci więc za często nie myślę o urządzaniu pokoików dziecięcych . fotoobraz jest super, u mnie na każdej ścianie coś wisi

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje dla dzieciaczkow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szarosci w polaczeniu z kazdym kolorem pieknie wygladaja. Kto by pomyslal, ze szaraczek zwykly a tak praktyczny. Takie sliczne propozycje pokazalas, ze sie napatrzec nie moge. I naklejki na sciany. Ah taki minimalizm, a taki fajny efekt. Ale znalazlam piekny obraz u Was - Anusia i Kubus 😍 piekni! Takie ozdoby bardzo lubie. Super wpis. Lubie taka tematyke.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja julka jeszcze jest z nami ale powoli urzadzamy jej pokoj. fajne pomysly!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja uwielbiam szarości do tego jeszcze jak się doda jakieś kolorowe dodatki to pokój świetnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy sposób na aranzacje pokoju dziecięcego jest fajny na swój sposób:) zdjęcia chyba podobają mi się najbardziej! Możemy powiesić np.swietny fotoobraz zawierający piękne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam w domu dwa fotoobrazy, na ścianie prezentują się pięknie. To świetny pomysł na dekorację pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  12. My postawiliśmy na farbę fiołkową na jednej ścianie, a na drugiej przykleiliśmy naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam nad napisem na ścianę do sypialni, ale jeszcze nie trafiłam na taki idealny, który by mnie do reszty uwiódł;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie myślę o takim pokoju ale gdy przyjdzie czas z pewnością coś zaaranżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Literki , kolorowe dodatki , maaskotki. Duuuzo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córka jest w pokoju z nami (rodzicami) ale ma swój kącik. Myślę że gdy będzie na tyle duża aby mieć swój pokój to będę mieć dużo pomysłów na jego urządzenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie jestem w trakcie planowania pokoju dla dzieci, wybór dodatków w dzisiejszych czasach jest przeogromny. Na szczęście mam mała pomoc ze strony mojej mamy która jest dekoratorką wnętrz. Bo jak bym miała sama udekorować to chyba bym wszystko kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dziś wysmyczyłam w pokoju moich córek coś takiego http://www.wmojejtorebce.pl/wnetrza/ozdoby-na-sciane-dla-dzieci/

    OdpowiedzUsuń
  19. gdyby moje dziecko miało swój pokój to mam mnóstwo pomysłów. na pewno byłoby w tonacji szaro-białym, choc nie wiem czy to nie za jasne kolory jak do pokoju dla dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam zdjęcia, to one nadają klimat pomieszczeniom

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak, jak Ty wynajmuję mieszkanie i jak na razie nie mam dużego pola do popisu. A fotoobraz także posiadam. U nas zawisł w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się takie kolorowe grafiki na ścianach w pokojach dziecięcych. Zdecydowanie ożywiają wnętrza i sprawiają, że dziecko w danym pokoju czuje się komfortowo i ma kawałek swojego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym taki pokoik zaaranżowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aranżacja wnętrza dla naszego malucha jest niezwykle istotna. Pokój musi być przede wszystkim praktyczny. Trzeba pamiętać, aby pokój miał stonowane barwy i miał niezbędne zabezpieczenia. Wszystko dla dobra dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja córka jeszcze jest z nami. Fajne pomysly! Ja uwielbiam fotoobrazy i kolorowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  26. A coś dla większych dzieci? Nastolatków już właściwie. Jeśli będziecie zainteresowani czymś takim, jak biurko gamingowe , to online jest wiele różnych ofert . Biurka dla graczy aktualnie są bardzo popularne. W internecie biurka można wybrać sobie w różnych rozmiarach. Można też wykonać spersonalizowane projekty. Trzeba tylko zerknąć, dogadać się i sprawdzić, co będzie najlepszym rozwiązaniem. Firm produkujących jest wiele, ale niestety nie każda firma będzie świadczyła odpowiednią jakość. Musicie na wszystko zerknąć i posprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziecięcy pokoik najlepiej umeblować jasnymi meblami. Zadbać o wiele półeczek na których dzieciak będzie mógł trzymać swoje zabawki, książeczki i bajki. Z czasem jak dziecko wyrośnie warto zmienić aranżację i przede wszystkim zadbać o porządne biurko oraz krzesło do nauki.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.