Witajcie kochani, dość dawno nie było mnie tu z tego tupu postami, a przez ten czas dość sporo nazbierało mi się paczuszek, na które czekałam dość długo.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem raczej typem zmarźlucha, a zima to dla mnie okres udręki...
Dlatego postanowiłam zamówić zarówno Sobie jak i memu ukochanemu wdzianka, które pomogą nam się nieco ogrzać, ale czy te zamówienie należy raczej do udanych? Zapraszam do dalszego czytania, a na pewno się o tym przekonacie ! Zapraszam ! 


Pierwszą rzeczą, która trafiła do koszyka był Zipper Embellished Color Block Hoodie Twinset. Muszę powiedzieć, że ten komplet jest naprawdę dobrej jakości. Jedyną rzeczą jaką mnie zaskoczyła jest fakt, że bluza z kompletu na klatce piersiowej ma kieszonkę zamykaną zamkiem błyskawicznym,ale kieszeń śmiało mogłaby zmieścić litrowy termos. Wszystkie zamki zarówno w bluzie jak i w spodniach są plastikowe, ale nie ma z nimi najmniejszego problemu. Co zdziwiło nas najbardziej to fakt, że komplet wygląda identycznie jak na zdjęciu, a jedyną rzeczą jaka je różni jest tylko kolor futerka w bluzie. Spodnie są także delikatnie ocieplane od wewnątrz. W spodniach znajdziemy tylko 2 kieszenie, a zamek umieszczony na prawej nogawce okazał się tylko ozdobą, a szkoda. 

 Spodnie jak i bluza nawet po praniu nie zmieniły swojego fasonu i nadal wyglądają dobrze. Materiał jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku, ale jak na dres dość mocno się gniecie. Ale bacząc na jakość i wykonanie jest to wybaczalna wada. Muszę powiedzieć, że jest to nasz drugi twinset men z zaful.com ,o którym opowiem Wam już niebawem.

Dla siebie zaś udało mi się znaleźć ciekawą jak dla mnie bluzę  Bear Hooded Furry Coat. Bluza jest naprawdę miękka i bardzo przyjemna w dotyku. " Misio " na bluzie nie linieje , a po praniu się nie zbija i nie kosmaci. Bluza jest dość zabawna jak dla mnie, poprzez posiadanie pomponika z tyłu imitującego ogon, moja Anusia gdy go zobaczyła miała nie lada radochę krzycząc " Mama ma ogona, mama ma ogona ! " . Dodatkowo bluza na kapturze posiada uszy.

Bluza jest bardzo ciepła i wygodna. Ma dwie dość płytkie kieszonki i plastikowy zamek błyskawiczny. Na dole bluzy jest naprawdę solidny ściągacz. Muszę powiedzieć, że bardzo polubiłam się z tą bluzą i myślę o zamówieniu kolejnej.



23 komentarze:

  1. Też zamówiłam ostatnio misio-bluzę, ale różową i z innego materiału - takiego meeeega mięciutkiego. Uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zamówienie. Będzie Wam cieplutko <3 Twoja bluza jest mega,mega super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba z tego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kieszeń bluzy dresowej musi być ogromna :P fajne zamówienie, szczególnie da,ska bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza mi się podoba - chcialabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bluze i mi strasznie linieje a w praniu zafarbowała mi wszystko. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten szary dress :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo fajna, miałam brać podobną! Męskie zamówienie też ciekawe, dobrze się prezentuje;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest świetna. Uwielbiam takie dodatki typu uszy. Idealne do chodzenia po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szary meski dres widac, ze cieplutki jest. Kurde drogi jak diabli :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie to zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem bardzo udane zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy, aż mi się ciepło zrobiło od patrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza z uszkami jest fenomenalna. Na zimowe wieczory w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka bluz właśnie z uszami, dodatkowo takie właśnie cieplutkie misie :) Najlepszy wybór na zimne dni i nieoficjalne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten komplet dla Twojegi męża.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się bardzo ten szary dres:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten męski komplet. Może rozejrzę się za czymś dla swojego mena, w końcu dzisiaj jest jego dzień:)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.