Szukasz wyjątkowego i nowoczesnego obrazu do Swojego domu ?
Przejrzałaś masę sklepów, ofert i przeczytałaś wiele opinii na różnych forach internetowych ?
Znam takie miejsce gdzie możesz bez problemu go znaleźć, Bimago z pewnością sprosta Twoim wymaganiom !


Autorskie wzory i techniki

Obraz ręcznie malowany lub wykonany w technice stworzonej specjalnie przez bimago: Premium Print – i to z autorskimi wzorami uzdolnionych grafików

Banalnie prosty montaż

Wkładamy dużo pracy w nasze produkty, byś Ty już nie musiał! Obrazy trafią do Ciebie naciągnięte na krosna, fototapety – na łatwej do przyklejenia flizelinie, a naklejki ułożone na wygodnej folii.

Dogadamy się z każdym

Mówisz tylko po szwedzku? Spokojnie, znajdziemy wspólny język! Posługujemy się aż 11 językami – w tym szwedzkim, portugalskim czy holenderskim.

Wybór w pełni należy do Ciebie

Grubsze krosno, inna technika, większy rozmiar? Nie ma problemu - wybierz obraz czy fototapetę, które najlepiej pasują do Ciebie i Twojego mieszkania.

Sklep, któremu możesz zaufać

W bimago kupujesz bezpieczne, chroni Cię szyfrowanie SSL. Masz też aż 30 dni na zwrot, przesyłkę sprawdzonym kurierem... No i pełne wsparcie naszej obsługi klienta!

Dostawa do każdego kraju na świecie

Do tej pory nasze produkty dostarczyliśmy do ponad 40 krajów. Z przyjemnością powiększymy dla Ciebie tę liczbę – gdzie chcesz odebrać swoje zamówienie?












































Dzisiaj zapraszam Was do mojego skromnego mieszkania, który małymi krokami stale przechodzi wiele metamorfoz. Ciągle coś zmieniamy, poprawiamy, remontujemy by sprawić, aby te mieszkanie, choć jest wynajmowane stało się naszym chwilowo wymarzonym miejscem. 


Obraz do salonu wybrałam w kategorii kwiaty, głównie dlatego, że uwielbiam wszelkiego rodzaju rośliny, ale niestety one za mną nie przepadają i wszystkie domowe kwiaty dość szybko mnie opuszczają ( choć dbam o każdego z osoba wedle zaleceń na etykietach ). 


Mój obraz jest dość sporych wymiarów ( 130 cm x 65 cm )i jest umieszczony na drewnianym krośnie rozmiaru L. Wszystkie połączone 5 części tworzy jak dla mnie widok idealny. 
Nie wiem jak Wy, ale ja prócz roślin uwielbiam widok drewna. 
Ten obraz jest właśnie połączeniem wszystkiego co lubię najbardziej 

Cała kolorystyka obrazu jest dość ponura, odcienie bieli, szarego i miejscami czerni budują dość ciekawą kompozycję, a czerwona, wyszczególniona róża nadaje jak dla mnie nieco tajemniczości. 
Obraz drukowany jest na świetnej jakości płótnie. Czyszczenie go także nie stanowi dużego problemu. Wystarczy przetrzeć go wilgotną ściereczką i obraz znów nabiera pięknych barw.
Wszystkie detale na obrazie są wyraźne, a wyszczególniona róża pięknie napigmentowana.
Otrzymując zamówiony obraz dostajemy także jako dodatek blaszki do powieszenia obrazu.
Płótno jest idealnie naciągnięte na ramę, a w miejscach gdzie pojawia się nadmiar płótna na krośnie, zostaje ono solidnie zamocowane wszywkami.


Nie jest to jedyny obraz, który zwrócił moją uwagę. W sklepie możemy znaleźć naprawdę wiele obrazów różnych wielkości, rodzajów, kolorystyki i całej reszty. Bez wahania każdy znajdzie coś idealnego właśnie dla Siebie.
Czasem nie trzeba wiele zmian by nadać wnętrzu czegoś wyjątkowego.
Wystarczy dobrze dobrany dodatek i całość prezentuje się inaczej. Więc jeśli chcesz nadać jakiemuś pomieszczeniu oryginalność wystarczy, że odwiedzisz bimago.pl, a dostaniesz tam produkty świetnej jakości w przystępnych cenach!
Ja nie żałuję Swego wyboru, wręcz przeciwnie ... jestem z niego zachwycona !






24 komentarze:

  1. Ja z Bimago zamówiłam mapę do pokoju mojego syna. Jakoś wykonania jet rewelacyjna. Twój obraz bardzo mi się podoba, ta róża rzeczywiście nadaje tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ! Bardzo lubie takie dodatki , które sprawiają że mieszkanie robi się przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zwolenniczką prawdziwej, malowanej na płótnie farbą sztuki - jednak to spowodowane tym, że jestem z rodziny artystów.
    Znam jednak sklep i ich ofertę i na prawdę za niewielką cenę można u nich wyhaczyć cudo - jak np. ten obraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten obraz ładnie się prezentuje, ja jednak wybrałabym jakiś krajobraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny obraz zamówiłaś. znam ten sklep i polecam. Mają dobrą jakość i masę dostępnych wydruków

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj już widzę jak pięknie prezentuje się na dużej pustej ścianie! Piękne dopełnienie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten obraz. Takie dodatki zawsze pięknie się prezentuja i urozmaicają wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się obraz :) Bardzo lubię takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten obraz. Fajnie by u mnie w salonie wygladał

    OdpowiedzUsuń
  10. Super takie obrazy wyglądają :>

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba, musze pomyslec o takim samym na me gole sciany

    OdpowiedzUsuń
  12. No no no - jestem pod wrazeniem! Cudowny kochana, nie jest przesadzony i calkiem spory. Lepsze to niz puste sciany. Az przyjemnie popatrzec. Piekny.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piekne :) tez o tym pomysle sciana moja nie bvyla by taka pusta

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również się podoba. Bardzo mi się podobają takie obrazy na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam stronę Bimago. Sama zdecydowałam się na obraz do naszego pokoju. Wzięłam 3 częściowy z motywem pocałunku i jesteśmy nim zachwyceni.juz powoli planuje w co przyozdobię ściany jak wreszcie pójdziemy na swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest ten obraz, idealnie wyglądałby u mnie w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam obraz zrobiony tak jakby z kilku części ułożonych obok siebie. Tylko u mnie jest to krajobraz afryki wraz z afroamerykanką na pierwszym planie. Wystrój afrykański sobie zrobiłam w całym pokoju dziennym, a co! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięta obraz bardzo mi się podoba. Posiadam podobny obraz w tym samym stylu jedynie motywami jest drzewko bonsai.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny obraz. bardzo fajny pomysł na urozmaicenie wnętrza. ja niestety póki co mogę pomarzyć o ozdobach na ścianach .

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie mam miejsca na ścianach, bo z chęcią bym sobie kupiła taki obraz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny obraz. Widać, e starannie wykonany. Jest niezwykłą ozdobą salonu.

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja też mam tego typu obraz tylko z innego sklepu. Faj nie w sumie, że można w takiej formie wydrukować dowolne zdjęcie, nawet prywatne. Zwykle miałam problem ze znalezieniem czegoś do nietypowych pomieszczeń np. łazienki, a teraz sobie drukuję co tam chce - super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie tak duży obraz by się na ścianie nie zmieścił, ale w sumie wzory ładne. Ja uwielbiam drukować na płótnie swoje zdjęcia np. z gór. Zwykle wychodzą ładnie, a zarazem przywołują mi fajne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.