Witajcie kochani. Ostatnio bywam tu dość rzadko, ale przytłoczył mnie ogrom obowiązków, dwoje dzieci, remont, a teraz wielkie przygotowania do świąt.
Ale im bliżej tych długo wyczekiwanych dni tym więcej pojawia się u mnie energii i zapału, a także coraz częściej zastanawiam się nad kupnem idealnych prezentów ! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam ( moim zdaniem ) dość ciekawą alternatywę na prezent dla faceta, zapraszam. 

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie wybór idealnego prezentu dla mężczyzny stanowi nie lada wyzwanie. Dość długo głowniłam się co mogłabym podarować dla mego faceta by sprawić mu tym radość, ale dodatkowo by ten prezent służył mu przez długi czas. I znów z pomocą przybył sklep Mygiftdna.pl. 
Jak już część z Was wie, ten sklep charakteryzuje się spersonalizowanymi prezentami na wiele okazji.
Co jeszcze moim zdaniem wyróżnia ten sklep od innych ?
Oczywiście czas dostawy i realizacji zamówień! Określiłabym go raczej jako błyskawiczny. Nigdy po złożeniu zamówienia nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż 3 dni ! 
Więc jeśli jeszcze nie masz prezentu dla kogoś z bliskich Ci osób, spokojnie możesz złożyć zamówienie właśnie w tym sklepie, a maksymalnie do końca tygodnia wymarzony upominek trafi w Twoje posiadanie !
Dodatkowo za symboliczne pieniądze możesz dobrać opcje OPAKOWANIA PREZENTOWEGO , który jeszcze bardziej podkreśli Twój prezent. 

Z racji tego, że mój mężczyzna po przepracowanym dniu lubi wygodnie zasiąść w ulubionym fotelu z piwkiem w dłoni, postanowiłam podarować mu wyjątkowy dodatek, który umili mu spożywanie tego trunku. 

KSIĄŻĘ Z BAJKI - PERSONALIZOWANY KUFEL

 " Jeśli twój mąż lub chłopak lubi piwo, a ty lubisz (a nawet kochasz) męża – sprezentuj mu ten kufel! Dziewczyna, narzeczona lub żona wręczająca taki gadżet mężowi to prawdziwy skarb! "
Między nami zdarzają się różne chwile raz jest lepiej, a po chwili wszystko psuje się jak stara zabawka, ale ten grawer wydał mi się najbardziej odpowiedni dla mojego mężczyzny. Grawer na kuflu wykonany jest bardzo szczegółowo, dzięki czemu jest trwały. Grafika znajduje się z jednej strony kufla. 
Grawer jest bardzo dokładny i trwały dzięki czemu nie zostaje zniszczony w trakcie użytkowania. Kufel można myć w zmywarkach.
Kufel jest o pojemności 500 ml. Szkło z jakiego jest wykonane na pierwszy rzut oka widać, że jest dobrej jakości. Cały kufel jest dość gruby i ciężki. 

Idealny, nieskazitelny napis na przodzie kufla cieszy ludzkie oko przy każdym użyciu tego naczynia. Muszę powiedzieć Wam, że nie spodziewałam się tak szczerego uśmiechu na twarzy Krystiana gdy przypadkiem ujrzał swój prezent.
Jego radość mogłabym porównać do fascynacji małego dziecka na widok nowej zabawki. Jest to chyba pierwszy szklany podarunek jaki Krystian otrzymał i o którego tak dba.
Obok grawerowanego napisu możemy ujrzeć wygrawerowanego księcia na swoim rumaku trzymającego dumnie kopie w dłoni, muszę powiedzieć, że ta ilustracja wydaje się być jak dla mnie bardzo zabawna. 

ZASŁUŻYŁEŚ NA PEŁNĄ SZKLANKĘ 



 " Ciężki dzień w pracy? Dużo nauki na studiach? Nic nie idzie po Twojej myśli? Usiądź i napij się piwa - zasłużyłeś na pełną szklankę! "
Elegancka szklanka do piwa dla ich koneserów z wybranym grawerem laserowym. Szklanka do piwa wykonana jest z wysokiej jakości szkła, formowana ręcznie, przez najlepszego producenta w Polsce, firmę KROSNO. Wyprodukowana w 100% w Polsce. Produkt o wyjątkowym kształcie, rozszerzona u góry, zwężana ku dołowi sprawia że posiada ona wyjątkowy kształt i zaspokoi wrażenia estetyczne najbardziej wymagających klientów.Wymiary szklanki: Wysokość: 23 cm, Pojemność: 500 ml. 
Niestety nie jestem w stanie pokazać Wam realnych zdjęć tej szklanki, ponieważ jakiś czas temu wydarzył się w naszym domu mały wypadek przez który szklanka uległa zniszczeniu, po prostu  ( do dziś z nieznanych nam przyczyn ) w naszej kuchni runęła szafka ze szkłem, a w niej na szarym końcu była ukryta właśnie ta szklanka czekająca na czas świąteczny.  Szklanka na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo wysoka i delikatna. Jej dno zaś jest znacznie grubsze i dość masywne. Dobrze wyprofilowane szkło idealnie przylega do dłoni. Podobnie jak w przypadku kufla, grawer możemy ujrzeć tylko z jednej strony szklanki, a także nawet przy częstym użytkowaniu nie ulega on zniszczeniu. Możemy swobodnie i bez obaw myć ją w zmywarce. Muszę powiedzieć, że ta szklanka bardzo mi się podoba może dlatego, że jest znacznie delikatniejsza od kufla, a jako kobieta preferuje właśnie takie dodatki. Szkoda, że Krystian nie zdążył się nacieszyć tym prezentem, ale to nic. Jak na razie dumnie spożywa ulubiony, wieczory trunek z równie pięknie prezentującego się kufla ! 




Wszystkie te wspaniałe produkty możecie bez najmniejszego problemu znaleźć na stronie sklepu w kategorii Kufle i szklanki do piwa. A także dobrą alternatywą było by przejrzenie teraz tego sklepu ze względu na :


A Ty, masz już wybrane prezenty dla Swoich najbliższych ? 
Co tym razem postanowiłaś podarować Swojemu ukochanemu ?

21 komentarzy:

  1. Mam ten sam kufel- mój mąż jest z niego bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj tez lubi sobie czasem wypic piwko. Ale kufla w sumie nie ma. Ten sklep jest idealny wlasnie na prezenty. Ludzie biegaja w poplochu z torbami po sklepach, zamiast usiasc wygodnie i zamowic cos z mygiftdna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taki kufel! Koledzy będą zazdrościć :P Chyba zastanowię się nad zamówieniem takiego na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką szklankę do piwa podarowałam chyba rok temu mojemu tacie na imieniny. To świetny pomysł na prezent dla każdego piwosza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj piwa nie lubi ale za to lubi whisky i zamowilam mu z tego sklepu karafkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ten z napisem, że zasłużył na pełną szklankę jest super! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły na prezenty, pewnie coś od Ciebie ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i pomysłowe prezenty zawsze to coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kufelek dla prawdziwego smakosza piwa, to nie lanie gratka. Na pewno sprawi radość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O.O nie pomyślałam o kuflu, a mój byłby zachwycony. Zakupiłam mu jednak portfel także z My Gift Dna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie prezenty na pewno spodobają się każdemu facetowi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten kufel, jakiś czas temu kupiłam Mojemu z nieco innym napisem. Bardzo solidne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja swojemu kupiłam lamerski zestaw - żel i dezodorant xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój tym razem dostanie karafke i szklanki z naaszymi imionami i data związku. Kufel bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna propozycja dla miłośnika piwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek po prostu genialny
    Coś dla mojego księcia z bajki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój kochany na prezent dostał portfel spersonalizowany od Mygiftdna:) Uwielbiam ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne propozycje, uwielbiam ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł, uwielbiam tego typu personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.