Witajcie kochani. Już jakiś czas temu obiecywałam tą recenzję, ale niestety natłok prac przed Świętami znacznie mnie przytłoczył, a także doszedł do tego kapitalny remont 2 pokoi i kuchni. Ale to nic. Dziś udało mi się znaleźć chwilę i pragnę pokazać Wam moje ostatnie zamówienie z Rosegal.comZapraszam . 

Hello, beloved.
I have been promising this review some time ago, but unfortunately I have been busy working before
In Christmas, it overwhelmed me a lot, and there was a great renovation of 2 rooms and kitchens.
But it's nothing. Today I managed to find a moment and I want to show you my last order from Rosegal.com!
I invite you .
Do mojego koszyka tym razem trafiły same artykuły do domu, ale muszę powiedzieć Wam, 
że z całego mojego zamówienia najbardziej intrygował mnie nawilżacz powietrza, a oto on : 

In my cart this time, I got the same items home, but I have to tell you
that the most intriguing me from the whole of my order was the humidifier, and here it is:

Electric Air Freshener Ultrasonic Aromatherapy Diffuser 

 Nawilżacz przedstawiony na sklepowej fotografii od razu wpadł mi w oko, obawiałam się nieco, że w rzeczywistości jego wygląd może się nieco różnić, ale okazało się, że jest identyczny. Wyobrażałam go sobie jako masywny, dość ciężki i oczywiście dość spory, ale okazał się być dość drobny i nieduży. 
Jego pojemność wynosi 300 ml. 
Jego wymiary to : 16.80 x 16.80 x 12.30 cm

The humidifier presented in the photo shop immediately caught my eye, I was a little afraid that in reality its appearance may differ slightly, but it turned out that it is identical. I imagined it as massive, quite heavy and of course quite large, but it turned out to be quite small and small.
Its capacity is 300 ml.
Its dimensions are: 16.80 x 16.80 x 12.30 cm

Dodatkową opcją jest ustawienie go na czas. Zawartość opakowania zawierała: 1 x dyfuzor, 1 x zasilacz, 1 x miarka, 1 x instrukcja w języku angielskim.
An additional option is to set it on time.
The contents of the package contained: 1 x diffuser, 1 x power supply, 1 x measuring cup, 1 x instruction in English.
 Nawilżacz po włączeniu stale zmienia kolory, dając przy tym dość sporo oświetlenia gdy jest ciemno. Muszę powiedzieć, że naprawdę mi się podoba i zamierzam zamówić kolejny. 

The humidifier, when turned on, constantly changes the colors, while giving quite a lot of lighting when it is dark. I must say that I really like it and I intend to order another one.

Po zdjęciu pokrywy możemy zauważyć powstającą parę i małe " skaczące " kropelki. 
Przyznam, że w takim wydaniu także mi się bardzo podoba. 
 
After removing the lid, you can see the resulting pair and small "leaping" droplets.
I must admit that I like it very much in this edition.

Tape led


Te taśmy ciekawiły mnie od dawna. Nie powiem Wam jak świecą, ponieważ nie załączyli do nich zasilacza, ale niebawem jedziemy na większe zakupi i mam nadzieję, że uda mi się kupić jakieś zasilacze stacjonarnie. 
These tapes have been interesting to me for a long time. I will not tell you how they shine, because they did not attach the power supply to them, but soon we are going to buy more and I hope that I will be able to buy some stationary power supplies.

Obie taśmy są identycznych rozmiarów.
500,00 x 1,00 x 0,40 cm  - od środka taśm znajduje się przezroczysta folia, a po jej zerwaniu 

pod palcami można wyczuć klei. 

Both tapes are identical in size. 500.00 x 1.00 x 0.40 cm - there is a transparent foil from the middle of the tapes, and after it is broken you can feel glue under your fingers.

DIY Good Night Mirror Wall Stickers for Wall Decor


 Pięknie prezentujący się szklany napis na ścianę okazał się jak dla mnie totalną porażką. Plastikowe literki z imitacją lustra nawet po zerwaniu folii zabezpieczającej wcale nie prezentują się ładnie. Niektóre z liter zostały załamane, a dodatkowo z całego napisu zabrakło jednej literki, szkoda bo naprawdę liczyłam, że będę miała ładną i stylową dekorację nad łóżkiem. 


Beautifully presented glass lettering on the wall turned out to be a total failure for me. Plastic letters with mirror imitation, even after breaking the protective foil, do not look good at all. Some of the letters have been broken, and in addition to the whole of the lettering, one letter was missing, which is a shame because I really hoped that I would have a nice and stylish decoration over the bed.




Wszystkie te przedmioty możecie znaleźć w poniższych linkach :

Taśmy LED : 
BIAŁY /NIEBIESKI
Nawilżacz powietrza : Link
Lustrzany napis : Link

A Ty jakie robiłeś/aś ostatnio zakupy w tym sklepie?
Czy po za samymi hitami trafiają Ci się jakieś kity ? 

22 komentarze:

  1. Nie pamiętam co ja ostatnio tam zamówiłam :D Podoba mi się ten nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam wyjątkowe szczęście i trafiam na same hity! Zobaczymy jak długo :) Po nawilżacz muszę sięgnąć, bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustrzany napis jest piękny! Może pomyślę nad takim do swojego mieszkania;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nawilżacz wygląda naprawdę wspaniale. Muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszcze nawilzacza. Wyglada bombowo. Idealny kolor :) moj zas utknal w korku. Tasme led mamy w korytarzu odkad wyszly w rynek. Ssietny efekt daja. Literki prezentuja sie super. Szkoda, ze nikt na zawartosc nie patrzy. Jesli jednej brak to jest bezuzyteczne. Szkoda, bo fajnie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda tego napisu. Fajnie wygląda. Podoba mi się nawilżacz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nawilżacz jest na prawde świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten lustrzany napis!

    OdpowiedzUsuń
  9. W sezonie grzewczym nawilżacz to fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te taśmy led z stacjonarnych chińczyków i są świetne. Ja użyłam ich w pokoju dziecięcym, by podczas zasypiania mieli tylko delikatne światełko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tym nawilżaczem i dzięki Tobie wiem, że warto go wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lampki Led są świetne, muszę takie kupić pod szafki w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  13. nawilżacz powietrza by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawilżacz wygląda ciekawie choć ja niestety muszę używać pochłaniacza. Cale zamowienie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taka taśme ledową pod meblami w kuchni. Daje naprawde fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy. Czasami zdarza mi się zamawiać z tego sklepu i póki co na żaden kit jeszcze nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten nawilżacz powietrza świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna zastanawiam się nad nawilżacze powietrza, muszę w końcu się skusić

    OdpowiedzUsuń
  19. No we wnętrzach trzeba wybierać najlepsze opcje i najciekawsze rozwiązania, które będą się nam podobały. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby dobierać sobie oryginalne dodatki i ciekawe połączenia. Mnie udało się stworzyć wnętrza w 100% w moim stylu. Teraz tylko muszę dokupić wszystkie podstawowe dodatki i całość będzie gotowa. Mam nadzieję, że bez żadnego problemu uda mi się wszystko dostać, to o czym myślę. Fajną ofertę jak najbardziej posiadają strony online. Będziecie zadowoleni, więc korzystajcie.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.