Witajcie kochani !
Jakiś czas temu Saal Digital szukał testerów do
FOTOKSIĄŻKI, FOTOOBRAZU i FOTOZESZYTU.
Udało mi się załapać do 2 z nich.
Dziś chciałabym pokazać jeden z tych projektów, zapraszam.





FOTOZESZYT.  

Z taką formą upamiętnienia wybranych zdjęć u kogoś ze znajomych
 nie miałam jeszcze styczności
dlatego przyznam, że bardzo się ucieszyłam.
Do tej pory taką forma kojarzyła mi się tylko z salonami fryzjerskimi, ale ja obrałam inny kierunek.
Przygotowany przeze mnie fotozeszyt nie jest pokaźnych rozmiarów, ale za to posiada 48 stron. 
OD PRODUCENTA:
" Strony fotozeszytu i matowa folia ochronna łączone są wysokiej jakości spiralą. Łączenie spiralne wygląda stylowo i umożliwia przy tym płaskie otwieranie stron. Jeśli chcesz, możesz również całkowicie obrócić strony."
Ogólna prezentacja jest dość ciekawa, a sztywne strony sprawiają
wrażenie naprawdę świetnej jakości.
Temat fotozeszytu był dla mnie oczywisty od chwili otrzymania maila
z informacja o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury w testach.
Postanowiłam umieścić w nim zdjęcia ze wspaniałych wakacji
nad pięknym morzem, które miało miejsce w 2013r. w miejscowości Leysdown w Anglii. 
Obawiałam się trochę, że zdjęcia przez folię ochronną stracą Swój urok,
a także, że ich kolorystyka zostanie zmieniona,
ale jednak okazało się inaczej.
Kolory są nadal intensywne, a zdjęcia wyglądają oszałamiająco.
Nawet dodatkowe zabezpieczenie fotografii nie zmienia moich odczuć patrząc na nie. 


W rzeczywistości fotografia, która miała zapowiadać całą tematykę
zeszytu jest znacznie ciemniejsza,
niczym przygaszona i szara.
Saal Digital efektownie i w dobrym kierunku
zmienił tonację kolorystyczną tego zdjęcia ,
przez co wydaje się jeszcze ciekawsze jak dla mnie.
Pozostałe wszystkie fotografie, które umieściłam w projekcie
są identyczne jak te, które posiadam.
Kolory są intensywne, niczym żywe, a zdjęcia nie straciły wyrazistości.
Jestem bardzo zachwycona i szczerze polecam każdemu
kto chcę mieć wyjątkową pamiątkę !


Takie fotozeszyty, fotoksiążki, fotokartki, plakaty, fine arty, kalendarze czy fotoobrazy możecie kupić na stronie Saal-Digital.pl

20 komentarzy:

  1. Ah bardzo fajny pomysł by móc zatrzymać niektóre wspomnienia na dłużej, a także genialny jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki fotozeszyt to fajna pamiątka, ale też fajna rzecz na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taki sposób utrwalania ważnych dla Nas chwil. Sprzęt lubi zawodzić, mnóstwo razy straciłam zdjęcia, a w takiej formie mogą zostać z nami na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotozeszyt to świetna sprawa, ja bardzo lubię takie gadżety, w których można przechować zdjęcia;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam fotozeszyty i fotoksiazki bo to cudowna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedawno zamawiałam fotoksiążkę z tej firmy. Jestem bardzo zadowolona z jakości :) Może za jakiś czas skuszę się na taki zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to bezcenne indywidualne pamiatki na lata 😍 najwazniejsze, ze jakosc jest idealna. To bardzo wazne. Kolory musza byc perfekcyjne. Za 10 lat milo bedzie po taki fotozeszyt siegnac :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty od Saal Digital. Są wykonane z wysokiej jakosci produktów i prezentują się fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię robić, wywoływać i oglądać zdjęcia. Uważam że to super sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tę markę, mam jedną fotoksiążkę tej firmy i jestem zadowolona z jakości :) Wszystko super się prezentuje i będzie stanowiło pamiątkę na lata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam od nich fotoksiążkę i fotoobraz. Babci natomiast na prezent dałam fotozeszyt. Myślę, że to idealna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam od nich fotozeszyt i jestem w nim zakochana. Samo projektowanie sprawiło mi wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rownież mam w swojej kolekcji zeszyt od fotodigital. Podoba mi się bo jest bardzo poręczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to wygląda. Uwielbiam wracac do wspomnień i oglądać zdjęcia z przed lat. Taki fotozeszyt to też fajny pomysl na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny ten fotozeszyt i z pewnością to świetna pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się udało załapać do fotoksiążki:) z efektu końcowego jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam już do czynienia z tą firmą i jestem bardzo zadowolona z jakości, Twój fotozeszyt wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.