Co to są kosmetyki naturalne ?


Kondycja naszej skóry  świadczy o naszym zdrowiu.
Jeśli dzieje się coś złego w naszym organizmie to wszystko 
odbija się na wyglądzie naszej cery, a stres, choroby, zmęczenie znacznie to pogarszają. 

Kolejnym czynnikiem źle wpływającym na naszą cerę jest zły dobór 
kosmetyków do codziennej pielęgnacji, które w większości 
zawierają sztuczne substancje chemiczne, które zamiast pomagać nam zadbać o samych siebie tylko szkodzą. Warto więc świadomie dobierać kosmetyki do oczyszczania, pielęgnacji, a także makijażu tak, aby nie narażać niepotrzebnie naszej skóry na zbędne zanieczyszczenia.  

 Dziś chciałabym zaprezentować Wam pewną bardzo intrygującą 
firmę kosmetyczną, która w swoim asortymencie posiada w pełni naturalne produkty. 
 W ich ofercie możemy znaleźć kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. W swojej produkcji wykorzystuje jedynie
nieprzetworzone substraty pochodzenia naturalnego możliwe do aplikacji, dzięki indywidualnie opracowanym wysoko zaawansowanym technologiom biotechnologicznych, które są rozwijane od 1996 r. tej firmie. 
   Wszystkie produkty pochodzące od tego producenta są bogate w naturalne, wysokoaktywne, czyste esencje i substancje roślinne. Pozbawione są sztucznych, szkodliwych dodatków np. konserwantów, formaldehydów itd.
Wszystkie te kosmetyki mogą być stosowane przez wegan, ponieważ nie są one testowane w żaden sposób na zwierzętach.
Z uwagi na brak konserwantów i wszelkich dodatków chemicznych , mają ograniczoną trwałość i między innymi właśnie tym wyróżniają się od reszty kosmetyków, jednym słowem nie mogą stać ani na sklepowych półkach, ani na naszych domowych przez wiele miesięcy. Dlatego hasłem Ringany jest " Należy zużyć do ... ", a stosowanie się do tego zapewnia nam najwyższą jakość działania danego kosmetyku. 

Oferta kosmetyków jest dość duża i dłuższą chwilę zajęło mi wybranie
odpowiedniego produktu dla siebie.

Tinted Fluid 


Na sam początek chciałabym powiedzieć Wam o tym, że ten wspaniały fluid trafił do swojego opakowania w dniu złożenia przeze mnie zamówienia.
 
Dzieje się tak ze wszystkimi kosmetykami, jest to dowód na to, że te kosmetyki są naprawdę świeże produkty. 



Składniki : 
( Wiem, że jest ich dość dużo, ale warto na nie zerknąć ) 
Sok z miąższu aloesu, olej kokosowy, krzemionka, lizolecytyna (składnik pochodzenia roślinnego, zazwyczaj z soi lub kukurydzy), ekstrakt z kory wierzby białej, oleinian cetylostearylu (naturalny emulgator z oliwy z oliwek), oliwian sorbitolu (naturalny emulgator z oliwy), ksylitoglukozyd (naturalna pochodna cukieu, pozyskiwany z brzozy), woda, ekstrakt z czarnego bzu, antyhydroksylitol (naturalny cukier z brzozy, restrukturyzowany), ksylitol (cukier z brzozy), gliceryna roślinna, ekstrakt z liści drzewa oliwnego, hydrolizowany* ekstrakt z oliwek, hydrolizowany ekstrakt z orzecha włoskiego, hudrolizowany ekstrakt ze skórki winogron, hydrolizowany ekstrakt ze skórki pomidorów, ekstrakt z ziaren amarantusa, olej z nasion ogórecznika lekarskiego, olej z orzeszków kukui, olej z nasion żurawiny, ekstrakt z nasion maliny, ekstrakt z szałwii hiszpańskiej, kwas hialuronowy, olej z nasion Sacha, ekstrakt z glutenu pszenicznego, olej z nasion Tamanu, ekstrakt z olejnika gwinejskiego, guma sclerotium (polisacharyd produkowany przez bakterie sclerotium w procesie fermentacji cukru), palmitynian askorbylu (ester kwasu palmitynowego i witaminy C - rozpuszczalna forma witaminy C), arginina (aminokwas pochodzenia naturalnego), koenzym Q10, sól sodowa kwasu fitowego (otrzymywana z ryżu), wyciąg z pączków brzozy, wyciąg z pączków wiśni, wyciąg z pączków brzoskwini, wyciąg z pączków winorośli, olej z ziaren słonecznika, ekstrakt z szałwii lekarskiej, ekstrakt z rozmarynu, Tokoferol (naturalna witamina E), kwasek cytrynowy, glukoza, alkohol, tlenek tytanu mineralny, mineralne tlenki żelaza, limonen (monoterpen pozyskiwany ze skórki cytryny), linalol (pochodna oleju sojowego).

  Fluid ten jest dość płynnej konsystencji. Po wsmarowaniu go w skórę nadaje lekkiej koloryzacji wyrównując tym nasz koloryt skóry, a także nadając jej promienny i świeży wygląd. Pozwala on ukryć niedoskonałości, a także rozszerzone pory nie zatykając ich.
Kosmetyk umieszczony jest w szklanej buteleczce o pojemności 100ml z wbudowaną pompką, która ułatwia nam wydobycie produktu. Muszę powiedzieć, że kosmetyk ten jest bardzo wydajny. Już niewielka jego ilość pozwala nam na pokrycie całej twarzy. Naturalny pigment
fluidu pasuje do każdego odcienia skóry zapewniając delikatny odcień. 

Warto także wiedzieć o tym, że ten fluid prócz idealnego dopasowania do każdej intonacji kolorystycznej cery nadaje się także do wszystkich typów skóry. Zarówno osoby z normalnym typem skóry mogą używać tego fluidu jak i z mieszaną, suchą, a także skłonną do podrażnień. Na dole każdej buteleczki możemy zauważyć datę przydatności fluidu. Na samym początku byłam dość sceptycznie nastawiona do niego i sądziłam, że nie będzie w stanie sprostać moim wymaganiom, ale pomyliłam się. Po mimo tego, że nie zawiera żadnych wspomagaczy jego krycie, nawet jak na lekką koloryzację, jest naprawdę zadowalające. Bez problemu otrzymywał się na mojej twarzy przez cały dzień bez konieczności poprawek. Naprawdę jestem z niego zadowolona.
Do mojego zamówienia dołączony był mały , miękki, biały ręczniczek.
Z tyłu ręcznika możemy zauważyć niedużą metkę z logiem firmy zaś z jego przodu nazwę dumnie widniejącą na niemalże całej powierzchni ręczniczka.

Dodatkowym atutem jak dla mnie tej firmy jest fakt, że nawet opakowania są poddawane recyklingowi. Firma docenia także Swoich stałych klientów dając im możliwość zwrotu 10 opakowań od kosmetyków w celu uzyskania darmowego kosmetyku. Sądzę, że jest to fajna promocja. My przekazujemy opakowania do recyklingu otrzymując zachętę w formie upominku. Przyjemne z .... przyjemnym w tym przypadku. W asortymencie sklepu po za kosmetykami dla kobiet możemy ujrzeć także produkty dla naszych mężczyzn. Są równie wykonywane w 100 % z naturalnych składników i pewnie jak pozostałe kosmetyki, mają one 10 tygodni przydatności. Po mimo dość krótkiego terminu ważności wiem na pewno, że nie będzie to mój ostatni kosmetyk pochodzący od tego producenta. " Kosmetyki naturalne pobudzają i wspomagają pracę skóry w jej naturalnych funkcjach fizjologicznych, bez zakłócania naturalnego rytmu i procesów odnowy " Moim zdaniem warto pamiętać o tym stwierdzeniu i tym bardziej zachęcam do zapoznania się z produktami marki Ringana. Fanpage / Sklep A Ty poznałeś/aś już tą markę ? A może masz już jakiś ulubiony kosmetyk tej firmy ?

33 komentarze:

  1. Całkiem ciekawe produkty. Lubię produkty naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy 12.05. Do Krakowa na poznanie Firmy i Produktow. Info na moim Profilu FB Joanna Tarara

      Usuń
  2. Kolejny raz czytam o tej firmie - przeglądałam ofertę - kiedyś z pewnością się skuszę, na daną chwilę nie mam tyle funduszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. zauwazylam, ze na kosmetyki naturalne moja skora najlepiej reaguje. wiec bylabym sklonna zaryzykowac i wyprobowac taki fluid. nie chodzi mi o efekt "tapety". chcialabym ukryc przebarwienia i plamy, ktore sie u mnie zima pojawiaja. super rozwiazanie, ze wlewane sa na swiezo i wysylane do klientow. bardzo mi sie taka opcja podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przekonuje się póki co musiałbym przetestować produkty na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Polecam Uzywam kosmetykow Ringana od kilku mcy i jestem bardzo zadowolona 😊

      Usuń
    2. Polecam z czystym sumieniem te wspaniale kosmetyki. Uzywam ich od kilku mcy i jestem mega zadowolona.

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam kosmetyków kolorowych naturalnych. Uważam jednak, ze takie kosmetyki są bardzo dobrej jakości i warto w nie inwestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki nie znam, ale zawsze jak słyszę, że dana marka posiada kosmetyki naturalne to od razu jestem na TAK. Moja cera i ciało wręcz kochają wszystko co jest w jak największej ilości naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy sposób jest dobry, by być bliżej natury :) Nie trzeba ładować na siebie chemii żeby wyglądać dobrze! :) Kosmetyki naturalne, to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, ale kosmetyki naturalne uwielbiam, więc z pewnością po nie sięgne. Pierwszy raz spotykam się z naturalnym fluidem! Jestem niesamowicie ciekawa jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej natomiast ciekawi to czy fluid matuje skórę i współgra z cerą tlusta?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wygląda na cudeńko. Wspaniała sprawa, że kosmetyki Ringana są takie świeże. Widać, że marka dba o klienta i chce utrzymać wysoką jakość produktów. Może uda mi się wypróbować ten fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale z chęcią poznam. Skład ich kosmetyków jest na prawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy skład, jak na fluid to wręcz niespotykany! Nie poznałam jeszcze tej marki osobiście, ale może warto to nadrobić;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyłaś mnie tą marką :) Nie słyszałam o niej wcześniej, ale bardzo mi się spodobała :) A skład produktu - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fluid bardzo przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze widzę tą markę ale po tym jak przeczytałam skład który w kosmetykach jest dla mnie najważniejszy wiem jedno - muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie slyszalam wcześniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kosmetyki naturalne przy mojej wrażliwej cerze to niezbędnik. ! nie znam firmy, ale chetnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam już o tych kosmetykach i również była to pozytywna opinia. Rozejrzałam się trochę na ich fb i widzę kilka ciekawych propozycji, a także innowacyjne rozwiązania jeżeli chodzi o ekologię. Myślę,że niedługo będzie o nich głośno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji poznać osobiście tej marki kosmetyków, ale widzę że naprawdę warto im się przyjrzeć. Fluid wydaje się być naprawdę świetnej jakości i chętnie bym go wyprobowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Firma jest mi calkiem obca ale cenie sobie naturalne kosmetyki wiec chętnie poznam ją bliżej

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie jest to kompletna nowość. Zaintrygowałaś mnie tym zapakowaniem kosmetyku w dniu naszego zamówienia. Rzeczywiście świadczy to o dbałości i najwyższej staranności firmy w stosunku do klienta. Ja mam skore mieszaną i mam problem z dobraniem odpowiedniego podkładu. Chętnie wypróbuję podkład, który jest uniwersalny dla każdego rodzaju skóry. Jeżeli się sprawdza, chętnie będę używać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten fluid wydaje się na prawdę fajnym kosmetykiem. Dodatkowo nie musimy się martwić o naszą cerę

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga karolino, pod recenzja fluidu jest przekierowanie na funpage, bardzo nieetyczne zachowanie z twojej strony, jesli jestes partnerka marki poczytaj wiecej o filozofii firmy i etyce

      pozdrawiam

      Usuń
  24. Zainteresowanych również zapraszam na meila: dizzy99@wp.pl , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również zapraszam, email: dizzy99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainwestowałem w kosmetyki, które mają w składzie ozon. W O3Zone (https://o3zone.pl/) można znaleźć kompleksowe zestawy produktów o szerokim spektrum właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  27. O3Zone - znacie? Sprzedają kosmetyki o świetnym działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj z chęcią bym takiej marki spróbowała, ale niestety jak na razie zbyt ekskluzywna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.