Cześć,


Dziś także chciałabym pokazać Wam Swoje ostatnie 
zamówienie ( znów ) z chińskiego sklepu internetowego, ale tym razem z ROSEGAL.COM.
Zapraszam.

Hey,
Today I would also like to show you your last order (again) from a Chinese online shop, but this time with ROSEGAL.COM.

I invite you.


Dresy męskie. 



Te spodnie dresowe od razu wpadły nam w oko. Na dole nogawki posiadają ściągacze, które szczerze mówiąc są dość szerokie, ale na szczęście fajnie " zatrzymują " się na butach. Od razu co wpadło mi w oko było to, że w tylnej kieszeni była dziura, ale mogę uznać to za małą wadę ze względu na to, że moja teściowa jest krawcową. Ogólny krój jak i wykonanie dresów oceniam na bardzo dobry. Kolory nawet po praniu są takie same, a mój Krystian, twierdzi że są wygodne, ale mogłyby mieć głębsze kieszenie.
Materiał jest dość cienki i przewiewny, więc raczej na Polską zimę się nie nadadzą, a dodatkowo po 4 praniach ( w 40 * ) i kilku noszeniach pękły całościowo na tylnym szwie. 

These trousers immediately caught our eye. At the bottom of the leg there are pullers, which are quite broad, but fortunately good "stop" on the shoes. As soon as I caught sight of it, there was a hole in the back pocket, but I could see it as a small drawback because my mother-in-law was a dressmaker. The overall cut and performance of tracksuits I assess on very good. Colors even after washing are the same, and my Krystian, says they are comfortable, but could have deeper pockets.

The material is quite thin and airy, so they will not fit in the Polish winter, and in addition, after 4 washings (in 40 *) and several wears burst on the back of the holster.






Koszulka męska.




Koszulka jak widać jest w odcieniu granatu. Bardzo miękka w dotyku i dość delikatna. Przyznam, że jeszcze nigdy dotąd nie spotkałam się z tak przyjemnym materiałem w dotyku zamówionym z tego sklepu.
Całość prezentuje się naprawdę fajnie, ale koszulka ma Swoich kilka wad zauważalnych na pierwszy rzut oka, które załączam na fotografii. Dodatkowo po mimo zamówionego rozmiaru XL ( gdzie ogólnikowo K. nosi L ) koszulka jest za krótka i za ciasna, a szkoda, bo naprawdę bardzo mi się podoba. 


The shirt looks as if it is in pomegranate color. Very soft to the touch and quite delicate. I admit that I have never encountered such a pleasing material from the store.

The whole looks really cool, but the t-shirt has some flaws visible at a glance, which I attach on the photo. In addition, despite the size XL ordered (where generously K. wears L) the shirt is too short and too tight, and pity, because I really like it.


Koszulka damska.




Przyznam, że właśnie w takich koszulkach przemierzam swoje mieszkanie na co dzień. Wzięłam rozmiar większą niż noszę zazwyczaj, ponieważ karmię Kubusia piersią i po prostu jest mi wygodniej. Ale koszulka okazała się totalną porażką. Po mimo tego, że nie była ani razu założona wygląda naprawdę tragicznie. Totalna niezgodność towaru z propozycją na stronie. 

Wybaczcie, ale nie mam ochoty fotografować takiego chłamu. 

I admit that in such t-shirts I go through my apartment every day. I took a bigger size than I usually wear, because I breastfeed my breast and it just makes me comfortable. But the shirt proved to be a total failure. Even though it was not once set up looks really tragic. Total non-conformity of the product with the proposal on the site.



Kocyk z pomponami



Kocyk ten jest bardzo miękki i delikatny. Muszę przyznać, że nie mam mu nic do zarzucenia prób tego, że po pierwszym praniu wypadła znaczna ilość włóczki z pomponików. Ogólnie rzecz biorąc jest idealny, a moja Anastazja szybko go polubiła i sobie przywłaszczyła. 
A najfajniejsze w nim jest to, że jest niemalże identyczny jak na zdjęciu w sklepie. 


This blanket is very soft and delicate. I have to admit that I have nothing to blame for the fact that after the first wash a considerable amount of tapestry fell off. In general, it is perfect, and my Anastasia quickly liked it and appropriated it.
And the coolest thing in it is that it's almost identical to the picture in the shop.



LINK

A Wy robiliście tam ostatnio jakieś zakupy ?
Co spodobało Ci się najbardziej ?

25 komentarzy:

  1. Koszulka meska wyglada super szkoda ze za mala ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kocyk mmmmmmmm uwielbiam go 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie jakoś nie przemawia ta firma 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk bardzo ładny i ciekawy. Spodnie męskie też mi się bardzo spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie ostatnio złożyłam swoje zamówienie i czekam, aż do mnie przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kocyk z pomponami super. Szkoda, że powypadała mu włóczka z pomponów - pewnie pompony były za słabo związane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kocyk wygląda super. Nie wiem co jest z chińskimi spodniami, ale większość rwie się na tylnym szwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk bardzo mi się podoba. Szkoda że rreszta okazała się klapą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk bardzo mi się podoba - sama się nad nim zastanawiałam jakiś czas temu, ale mam już tyle dodatków do zdjęć że nie wzięłam go.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała kocyk mieć u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie moro bardzo mi się podobają:) Musze sprawdzić, czy są takie ale z szerszymi nogawkami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocyk z pomponikami śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się tutaj najbardziej spodobały dresy, lubię moro! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się tutaj najbardziej spodobały dresy, lubię moro! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk bardzo fajny. Może go zamówię dla mojej Justysi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie kroje koszulek, szkoda, że tak słabo wypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocyk jest idealny, zarówno pod względem koloru jak i wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kocyk prezentuje się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.