Cześć, 
Wczoraj miałam ambitny plan pokazania czegoś, czego jeszcze nie było na moim blogu, ale niestety będę musiała z tym nieco zaczekać, ponieważ wynikła mała niemiła sytuacja. 
Dlaczego dziś przychodzę do Was z recenzją mojego kolejnego zamówienia ( znów niepełnego ) z Zaful.com, zapraszam. 


Hey,
Yesterday I had an ambitious plan to show something that was not on my blog yet, but unfortunately I will have to wait a bit because it was a bad situation.
Why today come to my review of my next order (again incomplete) with Zaful.com, I invite you.







Camouflage Bra And Bodycon Yoga Leggings


  Te leginsy z biustonoszem intrygowały mnie już od jakiegoś czasu, ale przyznam, że długo wahałam się przy ich zamówieniu, ale w końcu odważyłam się wrzucić je do koszyka. Na stronie sklepu
komplet prezentuje się naprawdę fajnie, ale jak jest w rzeczywistości
Cały komplet wykonany jest z poliestru, ale muszę przyznać, że jest naprawdę solidny i miły w dotyku, a co najważniejsze bardzo wygodny w noszeniu.
Po praniu nadal jest jak w dniu rozpakowania paczki, a także kolory nie straciły pigmentacji.
These brains with bra have been intrigued me for some time, but I admit that I hesitated for a long time, but finally dared to put them in the basket. On the shop page
The set is really cool, but how is it actually?

The whole set is made of polyester, but I have to admit that it is really solid and nice to the touch, and most importantly very comfortable to wear.
After the wash it is still like the day of unpacking, and the colors have not lost the pigmentation.


Biustonosz jest naprawdę bardzo wygodny, elastyczny i mega rozciągliwy.
Pas znajdujący się pod piersiami jest bardzo elastyczny i w żaden sposób nie uciska. 
Dziurka znajdująca się wewnątrz umożliwia włożenie tam wkładek co w moim przypadku jest na moją korzyść. 
Cały wzór jak i kolorystyka bardzo mi odpowiada.

The bodice is really very comfortable, flexible and mega stretch.

The belt underneath the breast is very flexible and does not squeeze in any way.
The hole in the inside allows you to insert the inserts, which in my case is in my favor.
The whole pattern and the color scheme suits me.


 Jedyną jego małą wadą jest to, że wkładki w żaden sposób nie są zamocowane, a między piersiami jest wolna przestrzeń i wkładki ciągle przesuwają się na środek, a przez ciągłe poprawianie ich od środka zaczęły iść oczka na materiale, ale uważam, że jednak patrząc na wygodę jest to bardzo mała wada.


The only disadvantage is that the inserts are not fixed in any way, and there are free space between the breasts and the inserts are constantly moving to the center, and by constantly correcting them from the center they started to go through the material, but I think that, however, Comfort is a very small drawback.


Leginsy są naprawdę wygodne i idealnie przylegają do ciała nie zmieniając pozycji,a także szwy na nogawkach się nie przekręcają. 
Po praniu nadal są takie same, a także po całym dniu noszenia po zdjęciu nie są w żaden sposób rozciągnięte tylko wracają do swojej pierwotnej postaci. 

Leggings are really comfortable and perfectly adhere to the body without
 changing the position, and the seams on the legs do not twist.

After washing are still the same, and after the whole day of wearing after the photo are not stretched in any way only return to its original form.


Jedyną jak dla mnie ich wadą ( z którą można sobie poradzić ) jest to, że niektóre elementy tworzące efekt moro są z prześwitującej siateczki i np. założenie nieco bardziej skąpej bielizny może skończyć się dziwnym spojrzeniem gapiów.
Ale zawsze można wybrnąć z tego w inny sposób.
Nogawki jak widać są bardzo przylegające i gumka znajdująca się na kostce idealnie utrzymuje się w jednym miejscu. 
Jestem na tak i nie żałuje w żaden sposób tego zamówienia. 

The only drawback for me (which one can deal with) is that some of the elements that make up the 
moro effect are from a translucent mesh, and for example, assuming a slightly slimmer lingerie 
can end up with a strange look at the viewer.

But you can always choose from it in another way.
The legs are very close and the elastic on the ankle stays perfectly in place.
I am so and do not regret in any way this order.

Multifunctional Facial Makeup Brushes Set



Przyznam, że nie są to moje pierwsze z tego sklepu pędzle, ale muszę 
powiedzieć, że patrząc na jakość włosia są to najlepsze pędzle jakie udało mi się tak zamówić.

I admit that they are not my first brush shop, but I have to

Say that looking at the quality of the bristles are the best brushes I have ever been able to order.




Rękojeść pędzli od poprzednich nieco różni się długością, są nieco krótsze od pozostałych, które już posiadam, ale muszę przyznać, że jak dla mnie są wygodniejsze. 

The bristles of the brushes are slightly different in length, they are slightly shorter than the ones I already have, but I have to admit that they are more comfortable for me.




Pędzelki nie posiadają żadnych odstających włosów, a także przy myciu 
nic z nich nie wypada. Ja jestem na tak i szczerze je polecam ! 

The brushes do not have any detachable hair or wash
None of them work. I am so honest and I recommend them!



Nie zapominajcie o stale pojawiających się promocjach ! 
A Ty jakie ostatnio zrobiłaś/eś zakupy w tym sklepie ? 

Do not forget about constantly appearing promotions!
Have you recently shopped at this store?

24 komentarze:

  1. Fajny masz ten komplet moro! Legginsy mogli zrobić takie, które nie będą wcale prześwitywać, ale poza tym jednym mankamentem to są super;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię moro więc ten zestaw będzie idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet fajny jednak niie widzę go na sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw pędzli, i nie wychodzi, aż tak drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zestaw moro. Spodnie są kiepskie i prześwitują.
    Tanie biustonosze sportowe nie mają umocowanej wkładki, aby z łatwością można było ją wyciągnąć.
    Wkładki z Chin są kiepsko wykonane i z reguły wyrzucam je i wkładam takie w formie trójkąta.
    Dużo lepiej się sprawdzają i co najlepsze nie migrują w trakcie noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten strój do ćwiczeń jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore moro 😍 jak przeswitujace bedzie branie :))))))) moze ktos sie za mna obroci. A tak serio to podoba mi sie cale zamowienie. A pedzli to wiesz - nigdy dosc. I do zdjec mozna wykorzystac 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sportowy komplet do mnie nie przemawia, ale pędzle bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet to nie moj styl ale pędzle super

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki duży zestaw pędzli, super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się ostatnio przerzuciłam na fakie sportowe staniki. Chyba się starzeje bo mi po prostu w nich wygodniej 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zamówienie zrobiłaś :) Wszystko mi się mega podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokazałam komplet dla męża który jest fanem moro i powiedział do mnie "Musisz go mieć" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplet. Bardzo mi się podoba, aczkolwiek szkoda, że prześwituje przez tą siateczkę. Na siłowni byłby nie za praktyczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Leginsy świetnie się na tobie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Że wszystkich chińskich sklepów zaful lubię najbardziej, też zamawiałem komplet sportowy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Leginsy bardzo fajne, ale i pędzle mu sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. no to mnie też zaintrygowałaś tymi leginsami z biustonoszem

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.