Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kupować ubranka dla moich małych pociech. Szczerze powiedziawszy takie zakupy robią mi większą przyjemność niż kupowanie ubrań dla mnie czy dla mojego partnera. Uwielbiam chwilę gdy ktoś mówi/uważa, że moje dzieci ładnie wyglądają. I dziś chciałabym pokazać Wam pewien sklep, do którego warto zajrzeć i nabyć nowe ubranka dziecięce ! 

Jak wiadomo nie każdego z nas stać na kupowanie ubrań tylko markowych. Ja także należę do raczej tej mniej majątkowej grupy społeczeństwa i dlatego staram się kupować ubrania dla dzieciaków za mniejsze pieniądze by móc kupić ich więcej. Ale ...
Tańsze nie znaczy gorsze ! 

Niedawno natrafiłam na dość ciekawy sklep, Fazymazy.com, który oferuje w swojej sprzedaży odzież dziecięcą od Polskich producentów, tym małym gestem pokazują, że warto wspierać NASZYCH wytwórców. 



Na stronie sklepu możemy znaleźć szereg kategorii, który znacznie ułatwi nam szukanie tego czego nam potrzeba, a dodatkowo możemy nabyć te produkty za dość niską i kuszącą cenę. 
Po za ubrankami, bucikami i dodatkami możemy ujrzeć tam przyjazne dziecku dekoracje do ich pokoików. 


Nie tylko dość niska cena w tym przypadku powinna zachęcać nas do kupna.
Nasza kolekcja wzbogaciła się właśnie w kilka ubranek pochodzących z tego sklepu i muszę przyznać, że te ubranka są naprawdę świetnej jakości ! 

Body długie 


Twórcą tych, jak dla mnie, uroczych bodów jest firma Mrofi. Body wykonane są w 100% z delikatnej bawełny, a także posiadają antyalergiczne bezniklowe napinki w kroku malucha, a także na jednym ramieniu. Jak wiadomo materiał, z którego wykonane są bodziaki posiadają certyfikat bezpieczeństwa, co mnie cieszy podwójnie. 
 Kubuś coraz częściej zaczyna się przewracać i  turlać. Właśnie teraz zależy mi najbardziej na tym by żadne z ubranek go nie ograniczało, a jego ruchy były  swobodne.
A te body mu to umożliwiają. Tkanina z jakiej wykonane jest ubranko fajnie reaguje na pranie na programie dziecięcym, a kolory bodów nadal są idealne, a grafika nienaruszona. Body są ciepłe, ale za razem przewiewne i oczywiście bardzo mi się podobają, a raczej mój mały mężczyzna w tych bodach. 

Półśpiochy 

  Mięciutkie, wygodne półspiochy w kolorze szarym i z podobną grafiką jak poprzednie body także w żaden sposób nie ograniczają mojego małego rozrabiakę. Szeroki ściągacz na pasie solidnie utrzymuje koszulki i bluzeczki przy tym nie uciskając małego brzuszka. Szersze nogawki swobodnie oplatają nóżki, nie przylegając i nie uciskając. 
Podobnie jak w przypadku bodów, spodnie po praniu nie zmieniły koloru, a grafiki pozostały idealne jak w dniu rozpakowania paczki.
Półśpioszki także są wykonane 100% z bawełny przez tego samego producenta, Mrofi.
Całość skomponowana razem wygląda naprawdę schludnie, a mój kawaler bez problemu da rady podciągać do Siebie, swoje małe stópki, które dopiero poznaje. 










Body - długi rękaw

W tym przypadku twórcą bodów jest firma Martex, także wyprodukowane w Polsce. Body są wykonane w 100% z bawełny. Delikatne, miękkie i przewiewne bodziaki, także w żaden sposób nie ograniczają ruchów malucha. Podczas przewracania się, kręcenia czy wymachiwania tylko kończynami nie podrażniają wrażliwej skóry, a także nie uczulają. 
Na obu ramionach dziecka mamy umieszczone po jednym zatrzasku ułatwiającym zakładanie ubranka. Zatrzaski są solidne i nie zdarzyło się ani razu by rozpięły się samoistnie. Tkanina nie barwi, a także po praniu wygląda równie idealnie jak w dniu nabycia.

 A dość szeroki krok niemalże idealne kamufluje i ukrywa pampersa. Z obserwacji zauważyłam, że nasz Kubuś dobrze czuje się w tych bodach i w żaden sposób one mu nie zawadzają, a nasz psotnik raczej woli być w takim wydaniu jak mama wydała go na świat. 
Dość ograniczona grafika także cieszy moje oko. Nie lubię gdy maluch wygląda jak pstrokata papużka. 















 Skarpetki
 

Mięciutkie, frotkowe skarpetki, wykonane z bawełny w tym sklepie kosztują groszowe pieniądze, a jakość ich jest naprawdę rewelacyjna. Stópka dziecka nie poci się w nich, skarpetki dobrze przylegają, a co najważniejsze nie uciskają łydki. 

Jak widzicie drogie i markowe wcale nie znaczy lepsze. W dzisiejszych czasach mamy tak szeroki wybór, że czasem warto rozejrzeć się za gronem trochę mniej znanym i dzięki temu kupić coś naprawdę dobrej jakości za nieduże pieniądze. Osobiście uważam, że czasem lepiej sięgnąć właśnie po takie artykuły bo mamy większą pewność, że producent stawia na jakość, a nie ilość, niż kupić coś tworzone na szeroką skalę, co po jednym praniu wygląda gorzej niż ścierka. Znajdując ten sklep poznałam także kilka godnych zwrócenia uwagi Polskich producentów ubranek dziecięcych, o których do niedawna nie miałam bladego pojęcia, ale teraz częściej będę sięgać po ich produkty. 
Dlatego jeśli chcesz by Twoje dziecko, a może po prostu jakiś bliski dla Ciebie maluch wyglądał naprawdę dobrze, a dodatkowo te produkty byłyby dla niego w pełni bezpieczne warto sięgnąć po produkty znajdujące się w sklepie www.fazymazy.com, a dodatkowo jak wspominałam dzięki dość niskim cenom możecie kupić więcej niż wydając krocie tylko za dobrze znany nam znaczek !  

A Wy macie taki ulubiony sklep ?
Gdzie najczęściej kupujecie maluchom ubranka ? 


27 komentarzy:

  1. Ja najczęściej kupuję w pepco :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda swojego szkraba jeszcze nie mam, ale i tak mam słabość do kupowania malutkich ślicznych ubranek. Gdy tylko ktoś w rodzinie lub znajoma zostaje mamą chętnie poddaje się szalenstwu zakupowemy.
    Ta strona jest świetnym rozwiązaniem w moim przypadku. Zazwyczaj stawiam na polskich producentów, szeroki wybór i oczywiście jakość. To wszystko jest tu dostępne, więc czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ubranka. Uwielbiam dziecięce ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że dzieci tak szybko rosną, że w okresie niemowlęcym nie warto jest kupować drogie ubranka. Chyba, że np. planuję się kolejne dziecko i wówczas będzie można je wykorzystać ponownie. Druga sprawa jest taka, że cena faktycznie nie zawsze świadczy o jakości. Te ubranka, które prezentujesz są śliczne! 😍 I uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie dla pociech w rodzinie najczęściej kupuje w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie najwięcej rzeczy dla córeczki kupuje w pepco ale będę musiała wypróbować ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie body są śliczne, a maluszek wygląda przeuroczo :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne te bodziaki! Bardzo mi się podobają i też jestem za tym, by wspierać nasze polskie firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój maluszek ma ledwo ponad tydzień ale już przymierzam się do pierwszych zakupów. Tego sklepu nie znałam ale przekonuje mnie certyfikat bezpieczeństwa. Widać, że ubranka są dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każda mama tak ma, że woli kupować coś dla dziecka niż dla siebie :) Ubranka cudne, a maluszek jest do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już zapomniałam kiedy moja była taka mała :)
    śliczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam nigdy o tym sklepie , a szkoda . Moja corka juz wyrosla z bodow itp ale bede miec to na uwadze przy drugim dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ciuszki ;) Ja jeszcze nie mam dzieci ale jak idę gdzieś w odwiedziny to kupuję w Pepco czy F&F ;) Muszę zobaczyć ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  14. Temat dla mnie na czasie, mam małego brzdąca który rośnie jak na drożdżach i ubranka trzeba ciągle jakieś dokupywać. Ja przeważnie kupuję w sklepach internetowych bo jest duży wybór i przystępne ceny. http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jzki malusi ten Kubus rajusku ❤ dla mnie bardzo wazne byly bodziaki. Bawelna to podstawa. Niedlugo zaczbie Ci Kubus raczkowac. Tak tak. To lada moment bedzie, bo czas jsk szalony leci. Dlatego wazne, aby bylo mu wygodnie i nic nie uciskalo. I ceny super. Nie sa mega wysokie. Swietne ciuszki piekne kolory. Uwielbiam takie. Sciskam Was mocno i caluje 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieciece ciuszki moglabym kupowac bezustannie! Nie wazne ile i za ile - wole kupic dziecku niz sobie :-) a te mi sie bardzo podobaja i sama w domu mam skarpetki z tek firmy i sobie chwale

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki słodki bobasek! Nie mam swojego, więc nie mam dla kogo kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię kupować ubranka w Pepco albo w Kik. A ubranka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam chrześnicę i bardzo lubię jej kupować ubranka. Kocham wchodzić do dziecięcych sklepów i przeglądać taki słodziaśne ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat jestem na etapie kompletowania wyprawki, więc z chęcią zamówię coś z tego sklepu. Przeglądnęłam tak wstępnie i już sporo rzeczy wypatrzyłam. Dzięki za polecenie, bo wcześniej nie słyszałam o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre gatunkowo body to podstawa wyprawki każdego malucha. Jak moje dzieciaki były niemowlakami uwielbiałam zestaw body i półśpiochy. Najwygodniejsza opcja zarówno dla mamy jak i dla dziecka. Chetnie zajrze do sklepu i sprawdzę bodziaki. Co prawda już ledwo ledwo , ale córka jeszcze się miesci w największy rozmiar 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam jeszcze swojego maluszka, ale ubranka dziecięce uwielbiam oglądać. Kiedyś będę szalała na zakupach dla maluszka, teraz tylko oglądam i co mi tu najbardziej przypadło do gustu to body w chmurki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak Ty nie kupuję markowych ubranek. Tym bardziej, że córka prawdopodobnie cierpi na OI, przez co często ma złamania przy czym zakładają je opatrunki i potrzebujemy wtedy większych ubranek, a z tych mniejszych w między czasie wyrasta i później oddaje znajomym jeszcze nowe z metki. Także dziękuję za polecenie sklepu, bo przyda nam się taki tańszy sklep z ubrankami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mieszam firmy: Pepco, H&M, C&A, Smyk :) Szkoda, że większy rozmiar skarpetek jest niedostępny- nie mogę znaleźć takich, które nie uciskają. Dla mnie najważniejsza jest jakość i tym sie kieruje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygląda ta Twoja pociecha. Widać ubranka dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze te ubranka! Ja już mam starsze dzieci, Ale dla rodziców maluszków to z pewnością cenną informacja gdzie kupić ciekawe ubranka

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna inicjatywa, ja staram się kupować odzież właśnie od polskich producentów

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.