Cześć wszystkim. 
Jak już wiecie uwielbiam robić zakupy w chińskich sklepach internetowych. 
I dziś także przychodzę do Was z małym haulem mojego ostatniego zamówienia z ZAFUL


Tym razem będzie coś dla moich mężczyzn. 

Zapraszam ! 

Hi everyone.
As you know, I love shopping in Chinese online stores.
Today I also come to you with a small haul of my last order from ZAFUL.


This time will be something for my men.

I invite you !



Męska kurtka / Men's jacket.







Kurtka posiada dość ciemny akcent moro. Przyznam, że obawiałam się, że będzie dość słabej jakości jak poprzednia, ale zostałam mile zaskoczona. Jest solidna, dość gruba jak na kurtkę wiosenną , a co najważniejsze idealnie dopasowana. Materiał jest dość miękki w dotyku. Całościowo prezentuje się naprawdę rewelacyjnie, ale mi osobiście nie do końca odpowiadają paski z napisami na rękawach, ale memu mężczyźnie wcale one nie przeszkadzają. Co najbardziej mnie zaskoczyło to to, że zamek na pierwszy rzut oka wygląda tak jak był by omyłkowo wszyty odwrotnie, ale okazało się, że identycznie jest przedstawione jego zdjęcie na stronie na co wcześniej w ogóle nie zwróciłam uwagi.
Przyznam, że warto zakupić tą kurtkę. 
Zamówiony przez nas rozmiar to XL, ale ogólnikowo Krystian nosi L. 






The jacket has a pretty dark moro accent. I admit that I was afraid that it would be poor quality as before, but I was pleasantly surprised. It is solid, quite thick for a spring jacket, and most importantly, perfectly matched. The material is quite soft to the touch. Overall it looks really sensational, but personally I do not quite answer the stripes with inscriptions on the sleeves, but my men do not bother at all. What surprised me the most is that the lock at first glance looks like it would have been wrongly stuck on the reverse, but it turned out that identical to his picture is presented on the page, which previously did not pay attention at all.

I admit that it is worth to buy this jacket.



Kocyk dziecięcy/Baby cot





Kolejną rzeczą jaką zamówiłam jest różek rekin. Jest naprawdę fajny. Już od dawna polowałam na taki mankament, ale jakoś nie miałam odwagi go zamówić. W tym przypadku także jestem mile zaskoczona, ponieważ ten kocyk jest poważnie świetnej jakości. Miękki, delikatny i wygląda jak robiony na drutach. Po praniu jest nadal taki sam i co najważniejsze jest naprawdę ciepły i widać, że nasz Kubuś czuje się w nim dobrze. Co mnie cieszy podwójnie. Dzięki niemu skończył się nasz problem ze stale " rozkopującym " się maluchem podczas snu. 
Jak widzicie produkt jest identyczny jak na fotografii podglądowej w sklepie online. 







Another thing I ordered was the shark's rosette. It's really cool. I have long been hunting for such a shortcoming, but somehow I did not dare to order it. In this case I am also pleasantly surprised because this blanket is seriously great quality. Soft, delicate and looks like knitting. The laundry is still the same and most importantly it is really warm and you can see that our Kubuś feels good in it. What makes me happy twice.



Wszystkie te rzeczy możecie znaleźć na ZAFUL.COM.
A Wy jakie robiliście ostatnio zamówienia w tym sklepie ? 

You can find all these things at ZAFUL.COM.
And what were you doing recently orders in this store?

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny kocyk dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk jaki fajny! Zabawnie musi wyglądać jak dziecko w to wchodzi;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałam nad tym kocykiem dla swojego malucha, po Twojej opinii jednak się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie wpadło w mi oko tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zakupy w tym sklepie jeszcze przede mną, ale coraz bardziej się przekonuje, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej Magdzie kocyk wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk śliczny. Jeszcze nie robiłam tam zakupów ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha super ten kocyk :D Dziecko na pewno fajnie w takim wygląda :D

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.