Jak dobrać idealny kształt paznokci? Nie musisz być znawcą dłoni, aby zobaczyć, że wszystkie dłonie są wyjątkowe. Proporcja dłoni i długość palców mają wpływ na znalezienie najbardziej odpowiedniego kształtu paznokcia dla dłoni. Niezależnie od tego, czy podglądasz paznokcie znajomych, przewijasz wyselekcjonowane kanały Pinteresta, czy przeglądasz błyszczący magazyn, z pewnością będziesz pożądać dowolnej liczby stylów godnych Instagramu. Ale być może odpowiedź, której szukasz, jest trochę bliżej niż myślisz, na wyciągnięcie ręki.


Jakie paznokcie do mojej dłoni? 



Najpierw jednak najlepiej zapoznać się z kształtami jakie mamy do wyboru. Nazwy kształtów paznokci nie są tak naprawdę skomplikowane m : owal, migdał, szpic, kwadrat, balerina. Od podstawowego okrągłego do dominującego szpicu, zmiana kształtu może zmienić cały nastrój manicure. Nauka niezliczonych kształtów paznokci nie jest tam, gdzie kończą się Twoje opuszki palców - musisz też dowiedzieć się, który kształt paznokci jest odpowiedni dla Ciebie.

Owal

Owal ma długość od średniej do długiej z prostymi bokami, które kończą się miękkim półkolem. Chociaż nie zawsze potrzebujesz długich paznokci, aby to zrobić, kilka milimetrów swobodnej krawędzi rozciągającej się nad czubkiem palca wystarczy.

Migdał

To nasz ulubiony model wszechczasów, ponieważ świetnie wygląda przy każdym typie dłoni. Ten wygląd uzyskuje się poprzez zachowanie szerokiej podstawy i spiłowanie boków w zwężający się daszek na wolnej krawędzi.

Trumna

Kształt trumny, znany również jako balerina, jest idealnym połączeniem wyrazistości i kobiecości. Taki wygląd można uzyskać, wypiłowując paznokieć w stożkowy punkt ze spłaszczoną końcówką. Ostrzeżenie: będziesz potrzebować długich i mocnych paznokci, aby usunąć ten styl.

Szpic

Uderzające podobieństwo do sztyletu polega na opiłowaniu paznokci w dramatyczną spiczastą końcówkę. Chociaż zwykle robi się to za pomocą akryli, możesz osiągnąć ten efekt za pomocą mocnych naturalnych paznokci. 

Kwadrat Okrągły

Kwadratowy okrągły gwóźdź lub miękki kwadrat to po prostu taki; kwadratowy gwóźdź ze zmiękczonymi narożnikami. Jest to doskonały, niewymagający konserwacji kształt do wyrastania paznokci, który można uzyskać poprzez proste piłowanie boków i prostowanie górnej części paznokcia przed delikatnym zmiękczeniem rogów.

Squoval - kwadrat 

Wyobraź sobie prostokąt z miękkimi narożnikami. Miły. Poznaj squoval, kształt, który oddaje elegancję owalu z bardziej płaską końcówką. Zacznij od piłowania prosto w poprzek wolnej krawędzi, a następnie wokół rogów jednym płynnym pociągnięciem.

Jak uwydatnić wypiłowane paznokcie? 


Każdy kształt paznokci można wykończyć i uwydatnić pięknym kolorem paznokci. Tak bardzo, jak uwielbiam wypróbowywać różne kolory paznokci, tak samo kocham trwałe wykończenie bez odprysków. Niegdyś przez długi czas chodziłam do lokalnej kosmetyczki, aby regularnie wykonać manicure hybrydowy. W sumie, było świetnie, bez większych skarg. Cóż...prawie. Było kilka drobnych " przeszkód", które sprawiły, że nie było to tak wygodne, jak mogłoby się wydawać. Po pierwsze, mój grafik przy dzieciach nigdy nie mógł być zaplanowany co do minuty, zawsze było "coś" co blokowało moje plany, więc próba umówienia się "w wolnej chwili" zawsze była wielkim wyzwaniem. Po drugie, koszt - robienie tego co kilka tygodni, a czasem wedle okazji częściej, kosztowało mnie to dobrych kilkadziesiąt złotych co każdą wizytę...może to niektórych zniechęcić. Dlatego dość szybko stworzyłam domowy salon kosmetyczny. 


Jakie lakiery do paznokci są najlepsze? 

W domowym salonie szybko zaczęłam poszerzać swoją kosmetyczkę w nowe marki z produktami do stylizacji paznokci, ale jedno było niezmienne, sięgałam głownie tylko po lakiery hybrydowe. Moja przygoda w domu trwa już 3 lata, ale do tej chwili nie ograniczam się do jednej marki, a także nie oceniam produktów po cenie. Niedawno natrafiłam na kolejną markę, której do tej chwili jeszcze nie znałam. 

Lakiery Hybrydowe Folly Nali

Tak jak wspomniałam wcześniej, jest to nowo odkryta, przeze mnie, marka produktów do paznokci. Pierwszą rzeczą, która jest charakterystyczna dla tej marki i co wyróżnią ją w tłumie, jest pojemność ich lakierów. 
Zazwyczaj standardową pojemnością lakierów jest 6ml, zaś w produktach Folly Nail jest 10ml. Co do jakości lakierów jestem naprawdę miło zaskoczona. Lakier nieutwardzony, nałożony na płytkę paznokcia, w żaden sposób nie "ucieka". Już po pierwszej, cienkiej warstwie możemy ujrzeć jaki kolor na paznokciach będziemy mieć finalnie, a 2 cienkie warstwy stanowczo wystarczą na piękny odcień. Czas utwardzania w lampie LED wynosi 30sec. 
A gamma dostępnych kolorów, jest naprawdę nieograniczona! Dodatkowo jak dla mnie dużym atutem tej marki jest fakt, że te lakiery nie mają duszącego, chemicznego zapachu, który występuje, w niektórych markach. 
Co do trwałości lakieru, mogę powiedzieć, że bez zarzutu nosiłam piękne paznokcie przez ok 2 tygodnie i śmiało mogłam mieć je dłużej. Przez 2 tygodnie, bez żadnego oszczędzania paznokci nie doszło do żadnego uszkodzenia, a top jakw pierwszy dzień, tak i w ostatni błyszczał idealnie! 
Więc jeśli jesteś miłośniczką lakierów hybrydowych, a marki Folly Nail jeszcze nie znasz, stanowczo polecam by sięgnąć po ich produkty! 
Już przy pierwszym użyciu ta marka wkupiła się w moich dotychczasowych ulubieńców! 


Brak komentarzy:


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.