Ostatnio coraz więcej postów dotyczących prezentów. Ale sama wiem jak trudno wybrać dogodny prezent dla innych, a między innymi dla dziadków, którzy przez tyle lat uzbierali niemalże wszystko co tylko można zdołać by wymyślić na prezent.


Czas świąt to naprawdę sytuacja wyjątkowa. Rodzinny czas, który w obecnych czasach jest znaleźć bardzo ciężko poprzez natłok obowiązków, wspólne przygotowywanie by wszystko było idealne tego wieczoru, a także ten szał prezentów, na który dzieciaki czekają chyba najbardziej.
Ale prócz dzieci zawsze staram się podarować upominek wszystkim domownikom, ale tak jak wspominałam, co podarować dziadkom, który przez całe życie posiadają prawie wszystko?

Co podarować im by miało to dla nich jakieś znaczenie, ale przy okazji mogło być naprawdę pożyteczne? W tym roku wpadliśmy na pomysł jakiego dotychczas jeszcze nie mieliśmy.
Prababcia moich dzieciaków zdołała otrzymać już chyba od gromadki swoich dzieci, wnuków i prawnuków naprawdę każdy upominek. Jej pokój wygląda jak witryna sklepowa, a niekiedy prezenty na święta okazywały się zdublowane... w tym roku by nie popełnić tej gafy, postanowiliśmy podarować jej zegar.
Ten zegar różni się nieco od tych w wielu sklepach dostępnych. Ten zegar tworzy namiastkę jej życia i będzie budzić wspomnienia. To będzie część jej i dziadka, którego niestety już z nami nie ma.
Sklep YOUPIBAG  daje nam możliwość stworzenia zegarów z własną grafiką, które sprawią, że nasz prezent od razu jest unikalny i jedyny w swoim rodzaju.
Zegar jest formatu L ( 30cm x 20cm ) i jest blaszany. Producent podczas nanoszenia grafiki na blachę daje nam także możliwość postarzenia jej, od razu na zdjęciach możemy ujrzeć efekt rdzy. Ja osobiście nie skorzystałam z tej opcji, ale nie przeczę, że bardzo mi się to podoba.
Zegar jest dość lekki i nie ma wielkiego problemu w zawieszeniu go na ścianie, kolor wskazówek zegara także możemy wybrać samodzielnie. Przyznam, że cały projekt jest naprawdę bardzo łatwy, a wszelkie wskazówki możemy znaleźć na stronie producenta.
Proces realizacji naszego projektu także nie jest tak długi. Jest to połączenie idealne, coś pożytecznego i coś dla nas ważnego. Jakoś wykonania nieco mnie jednak zawiodła. Całość prezentuje się naprawdę pięknie, ale niestety nie tak jak oczekiwałam, ale jednak mam pewność, że w tym roku nikt nie podaruje babci takiego prezentu.


A Ty co podarujesz dziadkom w tym roku pod choinkę?

19 komentarzy:

  1. Zegar to świetny pomysł na świąteczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona tym zegarem, cudowny pomysł na prezent! niestety nie mam już dziadków

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zegar jest przepiękny, cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sztos! Przepiękny prezent. Szkoda, że nie mam już dziadków. Ale moi rodzice nie mają zegara na ścianie. W takiej formie mogłabym im na rocznicę ślubu za rok podarować z naszymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent. Taka pamiątka na pewno sprawi że będą wzruszeni . Cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zegar to wyjątkowy i bardzo oryginalny upominek. Można go w dowolny sposób zaprojektować, dzięki czemu będzie on oryginalny i unikatowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent - nie widziałam jeszcze takich zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze miałam duży problem z wybraniem prezentów dla dziadków. Pomysł świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki zegar, pozytywnie mnie zaskoczyłaś i z chęcią sama taki zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny pomysł na prezent, dobrze przemyślane! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten zegar. Nie widzialam wczesniej takiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent ! W przyszłości z niego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny prezent. Ten zegar bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zegar jest piękny <3 Dziadkowie na pewno byli zachwyceni prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zegar - idealny prezent spersonalizowany. Zaskoczyłaś mnie, bo nigdy jeszcze czegoś takiego nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jaki genialny pomysł z tym zegarek. Ja niestety dziadków nie mam :(

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.