Przyznam się Wam od razu, że jestem butoholiczką o ile istnieje taka choroba. Uwielbiam buty różnego rodzaju, kroju i koloru , niektóre kupiłam po prostu aby mieć i nigdy nie miałam ich jeszcze na nogach lub raz w życiu i widziały więcej ciemnych zakamarków szafek niż chodników publicznych. Ta część codziennej garderoby jest dla mnie naprawdę bardzo ważna i zawsze dbam o nią należycie.



Ulubione buty zimowe już mam, są oczywiście nimi trapery. Nadają się idealnie na śnieżne zabawy z dzieciakami, wędrówki po zaśnieżonych terenach czy po prostu na co dzień, kiedy nie ma czasu na elegancje, a potrzeba codziennych realiów kończy się na 4 siatach pełnych zakupów.

Teraz, po półtora roku przestałam karmić synka piersią, a moja waga zaczęła znacznie spadać. Nie przeczę, niezmiernie się ciesze z tego faktu. Wraz z utratą wagi zaczęłam znów czuć się jak typowa kobieta, która nie ma czego ukrywać pod warstwami przydużych i przyszerokich ubrań...
Ale wraz z tą chwilą dotarło do mnie, że od 2014 roku, kiedy to po raz pierwszy zaszłam w ciąże dopiero teraz zaczęłam zakładać spódnice i sukienki.
Ale ten czas mignął, a ja go prawie nie odczułam.


Wraz z faktem, że zaczęłam ubierać się ostatnio bardziej jak na kobietę przystało, a moja garderoba wzbogaciła się w kilka produktów, które naprawdę szybko polubiłam dotarło też do mnie, że w sezonie letnim mój wybór obuwia do takich stylizacji jest nieograniczony, ale za to jesienią i zimą pozostają mi tylko trapery, adidasy i ocieplane trampki, więc nie poszaleje w te chłodne i zimne dni ze stylizacjami.

Zastanawiając się jakie buty mogłabym nabyć by móc założyć je zarówno do spódnicy jak i do sukienki od razu wybór padł na buty z długą cholewką, ale to nie takie proste jak myślałam.
Z racji, że nigdy nie kupowałam takich butów bo po prostu nigdy nie były mi potrzebne stanęłam przed ciężkim wyborem. Muszkieterki, kowbojki, saszki te nazwy to dla mnie tak naprawdę czarna magia, więc po prostu zaczęłam szukać kroju,który mi najbardziej odpowiada i padło na tzw. oficerki. 
Oficerki są tak naprawdę zainspirowane butami do jazdy konnej. Sztywna podeszwa, usztywniona cholewka i nieliczne zdobienia metalowe. To są właśnie cechy charakterystyczne tych jesiennych i zimowych kozaków.
Po znalezieniu odpowiedniego dla mnie kroju obuwia zaczęłam szukać miejsca, gdzie mogę znaleźć wymarzone buty i tak trafiłam na Balando.pl
Balando jest miejscem gdzie do wyboru mamy tylko buty damskie z różnych kategorii.
Obuwie damskie na stronie Balando.pl jest naprawdę w przystępnych cenach, a wybór produktów jest dość szeroki co pozwala na trafienie w różny gust.
Ja od razu wybrałam sobie oficerki. Tak jak wspominałam wcześniej te czarne wysokie kozaki to doskonałe zimowe obuwie damskie nadające się zarówno do spodni jak i do sukienki.
Fakt, buty nie posiadają grubego ocieplenia wewnątrz, ale są naprawdę ciepłe.
Wykonane zostały z zamszu, który jest naprawdę przyjemny w dotyku. Cała cholewka jest dość minimalistyczna w dodatki, ale tuż przy wykończeniu pod kolanem, producent dodał dwa subtelne paseczki z łańcuszkiem, które prezentują się naprawdę elegancko. Buty posiadają dwa zamki, jestem od strony wewnętrznej łydki- czarny - , który po prostu służy do zapinania obuwia, zaś od strony zewnętrznej - złoty -, który jest elementem ozdobnym.
Całkowita wysokość cholewki wynosi 41 cm.
Naprawdę muszę powiedzieć, że jestem nimi zachwycona i szybko się z nimi polubiłam.
Dodatkowo co zaskoczyło mnie najbardziej na Balando.pl to fakt jak szybko otrzymałam zamówienie.
We czwartek dość późnym popołudniem złożyłam zamówienie, a już na 2 dzień przed południem dostałam upragnione buty. Naprawdę wielkie brawa firmie na kompetencje i czas.
Czy polecam buty? Oczywiście !
A Ty znasz sklep Balando ? Jaki preferujesz rodzaj obuwia zimowego ? 

24 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te czarne wysokie kozaki. Zimno przyszło, więc muszę się w końcu w coś zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje buty, idealnie sprawdzą się u mnie w codziennych wyjściach do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale buty są mega :D Też muszę się zacząć ubierać kobieco, ale przy maluchu nawet nie mam czasu na szybkie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego sklepu :) ja bardzo lubię eobuwie, zwłaszcza z opcję przeglądania ofert w sklepie na tabletach i różnorodność marek! :) Super wyglądasz :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kozaki, najlepiej czuję się w takich na płaskiej podeszwie. bardzo lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo i nie msja jakiegos super wielkiego obcasa. Ja z wysokimi kozakami mam nieco problem, bo nie kazda para pasuje do mojej lydki. I czesto odstaja od nogi, co nie wyglada zbyt dobrze. Ale super w nich wygladasz. Skoro sa cieple, to niechaj Ci sie wygodnie nosza 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają ! Uwielbiam długie kozaki na zimę bo są ciepłe a na płaskim to i wygodne w dodatku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Te oficerki są super. Lubię tego typu obuwie. Chętnie zerknę w ofertę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep znam. Najlepiej zima czuje się w obuwiu na płaskiej podeszwie. A jakie - to już zależy co wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oficerki świetne. Ja na zime zawsze musze miec 2 pary. Jedne eleganckie, a drugie typowo śniegowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię krótkie , najlepiej botki na koreczku jednak długie też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zimą u mnie królują Timberlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od roku na zimę uwielbiam traperki. Są ciepłe i bardzo wygodne. Natomiast kozaki też lubię, ale bardziej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio polubiłam się z takimi długimi kozaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego sklepu a buty zimowe najlepsze są cieplutkie :) Zwykle stawiam na kozaki ale ostatnio również i trapery zimowe polubiłam, wygodne, komfortowe, bezpieczne i ciepłe <3

    OdpowiedzUsuń
  16. znam ten sklep. czekam na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te kozaki. Twoje nogi wyglądają bardzo szczupło. To idealne buciki na zimę. Też muszę ruszyć na poszukiwanie kozaków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale kozaki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie xznam tego sklepu, ładne te kozaki, takich jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię i kozaki i takie bardziej sportowe buty na zimę. Zależy w sumie jak sobie wymyślę danej zimy;>

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.