Wybór odpowiednich perfum dla mnie czy dla mojego faceta to nie lada wyzwanie. Każdy z nas ma inny gust i każdy stawia na inne nuty zapachowe. Ale od czasu do czasu by nie używać ciągle jednej woni sięgamy po totalne nowości, które jeszcze nie gościły na naszych półkach. I tak w nasze posiadanie trafiły perfumy marki Lazell
Strona sklepu jest bardzo przejrzysta i czysta. Bez najmniejszego problemu możemy wyszukać to czego akurat chcemy. Jeżeli nie jesteśmy pewni jakich perfum szukamy, ale mamy np. ulubioną nutę zapachową weźmy np. cytrusową .. dzięki tagom na stronie możemy w taki sposób wyszukać idealny odpowiednik dla nas. W ich asortymencie możemy ujrzeć zarówno zapachy dla kobiet jak i dla mężczyzn. Wody toaletowe i perfumowane marki Lazell są dość wyjątkowe i zdobione minimalistyczną szatą graficzną.
W nasze ręce wpadły dwa zapachy kobiece i jeden męski. 

LOVE - for woman 

NUTY GŁOWY – frezja, liczi, piwonia

NUTY SERCA – konwalia, magnolia, róża
NUTY BAZY – cedr, bursztyn

Kwiatowe aromaty osadzone na bazie cedru bursztynu. Zapach jest dość silny, ale nie drażniący, ale w żaden sposób nie jest dla mnie, zaś idealnie wkomponował się w gust mojej mamy. Już na pierwszy " węch " można wyczuć zapach konwalii. Perfumy dość długo utrzymują się zarówno na ciele jak i na odzieży.

Jeżeli, któraś z Was lubi perfumy, które są nieco przytłaczające to ten zapach jest idealny. Osobiście preferuję perfumy nieco innych połączeń. Co do buteleczki naprawdę mi się podoba, a z perfum jest zadowolona moja mama, więc mogę powiedzieć, że perfumy idealnie nadają się dla nieco starszej kobiety.

BLUE DAY - for woman 

NUTY GŁOWY – cytryna, japoński kwiat wiśni
NUTY SERCA – róża, jaśmin, bambus
NUTY BAZY – piżmo, bursztyn, cedr

Ten zapach znacznie bardziej wpasował się w mój gust. Jest bardziej delikatniejszy, nieco słodszy, wręcz orzeźwiający. Co do trwałości to nieco szybciej wietrzeją niż LOVE, ale dzieję się pewnie tak, że są delikatniejsze. Już niewielka ilość pozwala nam cieszyć się ładnym zapachem przez pewien czas. Naprawdę je polubiłam. 
Zapach jest naprawdę dość ładny, ale nie sądzę, że mogłabym sięgnąć po niego kolejny raz. Brakuje mu " tego czegoś " co niektóre perfumy mają w sobie i wołają mnie głośno bym po nie wróciła.

ESSELL CLASIC - for man 

NUTY GŁOWY – cytryna, geranium, porosty, śliwka, bergamotka, japoński kwiat wiśni

NUTY SERCA – goździk ogrodowy, cynamon, mahoń
NUTY BAZY – drzewo sandałowe, wanilia, oliwka, wetiweria, cedr

Ten zapach naprawdę przypadł mi do gustu. Nie jest duszący, ale od razu wyczuwalny. Muszę stanowczo powiedzieć, że z takimi męskimi perfumami nie miałam jeszcze styczności. Co do jakości woni mogę powiedzieć, że też uważam, że jest bardziej dla mężczyzny starszego, ale i młodemu na wielkie okazje się nadadzą. Zapach nie wietrzeje dość szybko.
Produkty Lazell możemy zakupić stacjonarnie np. w sieci sklepów Rossmann.
Co do ich ceny jest naprawdę kusząca i dość niska. Perfumy możemy kupić już za np. 22.90 zł. Ale po mimo ich ceny nie zrezygnuje ze swoich ulubieńców.

A Ty znasz produkty Lazell ? Co cenisz sobie najbardziej przy wyborze perfum ?

24 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów, kocham perfumy i to bardzo, ale od kiedy zaczęłam się interesować minimalizmem i zdrowszymi składami trochę sceptycznie podchodzę do niektórych produktów. Chociaż uzależnienie perfumami jest na prawdę spore i nie wyobrażam sobie, życie bez nich (póki co). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach ale zdecydowanie muszę przyjrzeć się im bliżej. Super post. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznałam kilka zapachów tej marki i świetnie się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich ale raczej się nie skuszę. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Nie widziałam jeszcze ich produktów, ale zapachy wydają się fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczki bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te perfumy . podoba mi sie w nich to ze sa tanie i latwo dostepne

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam perfumy. Są w świetnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poznałam już kilka perfum marki Lazell , polecam spring, to mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego z perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią poznam któryś z nich, bo lubię mieć zawsze kilka zapachów do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam i całkiem lubię. Zapachy są fajne a trwałość dobra.

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam dużo dobrego o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się zapachy tych perfum. Mam kilka z nich i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladne flakoniki. Lazell ma tyle fajnych zapachow w przystepnej cenie, co mi sie najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbardziej polubiłabym się z zapachem LOVE:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tych perfum ale nuty męskich myślę, że i mi by się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam perfumy od Lazell i mam wraz z partnerem wśród ich asortymentu swoich ulubieńców :)przy wyborze zazwyczaj najpierw kieruje się szarą graficzną, potem zapachem, No i nie ukrywam, że cena także jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam męską wersję :) Podoba się zarówno mi jak i dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ich produkty i mimo niskiej ceny są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ich perfumy i przyznam, że cena jest rewelacyjna, jak na taką jakość produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam perfumy Love i bardzo je lubie. Uzywam ich na co.dzien.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.