Kolor na ustach przyciąga wzrok jak nic innego. Intryguje i pociąga. Podkreśla osobowość i nadaje całości charakteru. Dlatego nie warto z niego rezygnować, zastępując pomadkę neutralnym w kolorze błyszczykiem czy szminką ochronną. Jaką barwę wybrać? Klasyczna czerwień sprawdzi się zawsze, choć niezwykle kuszący jest też wibrujący róż. Jeśli macie zaś ochotę na coś bardziej ekstrawaganckiego, możecie sięgnąć po ciemną wiśnię czy głęboki fiolet!
Trendy w makijażu stale się zmieniają, pojawiają się nowe techniki, a niektóre wracają do łask. Tak jest i ze szminkami. Dziś chciałabym pokazać Wam jakie produkty w swojej ofercie ma dla nas marka Eveline, jesteście ciekawi ?
Oh! My Lips to zestaw idealnie dobranych kosmetyków do makijażu ust: płynna matowa pomadka i konturówka w tym samym kolorze. Formuła bogata w witaminę E i Moist-in Colour ComplexTM, przywraca ustom optymalny poziom nawilżenia. 
Konturówka ma bardzo gładką, wręcz kremową formułę, dzięki której szybko możemy wykonać kontur naszych ust. Jej kolor wizualnie znacznie się różni od nałożonego na usta, ale idealnie współgra z płynną pomadką. 
Wygodny aplikator w pomadce przypominający znacznie standardowy błyszczyk umożliwia nam szybkie nałożenie płynnej pomadki, a także ułatwia dokładne i równomierne rozprowadzenie jej na ustach. Jedyną wadą jak dla mnie tej pomadki jest to, że w kontakcie np. ze szklanką pozostaje ona na szkle. 
Trwałość pomadki, mając na uwadze cenę zestawu jest bardzo dobra. Nie ściera się na tyle by zniknąć całkowicie z naszych ust, a jeśli "zjada"- to bardzo równomiernie i w niewielkich ilościach. Pomadka poradziła sobie nawet podczas całonocnego wypadu, gdzie właściwie nie poprawiałam make upu, bo nie było takiej potrzeby. Jeśli chodzi o efekt matu- jest on subtelny, pomadka solidnie zastyga na ustach, ale nie wysusza ich, nie podkreśla suchych skórek.
W czarno złotym opakowaniu ulokowana została pomadka do ust. Pod spodem opakowania znajduje się oznaczenie z nazwą i kolorem pomadki- w moim przypadku jest to Aqua Trend 824 RED . W ofercie marki Eveline możemy znaleźć rożnych odcieni czerwieni, więc bez problemu każda z nas może znaleźć dla Siebie swój odpowiednik. 
Pomadka posiada kremową, jedwabistą formułę. Przyjemnie rozprowadza się po udach, ma dość dobrą pigmentację, ale by jednolicie pokryć całe usta należy nałożyć dwie warstwy. Zapach pomadki jest subtelny i delikatny, nieco owocowy lecz po zaaplikowaniu za usta ulatnia się. 
Szminka komfortowo się nosi, ładnie nawilża usta i nie podkreśla suchych skórek. Pozostawia na wargach lekki błysk, nie rozmazuje się i nie zbiera w załamaniach. Bez jedzenia i picia utrzymuje się na skórze max. 2-3h.
Kolejna pomadka jest ukryta w niemalże identycznym opakowaniu jak poprzednia, zaś jej intonacja kolorystyczna zwrócona jest w brąz. Aqua Metallic 801 ma mnóstwo malutkich złotych drobinek, które pod wpływem światła mienią się jak brokat. Zapach tej pomadki jest identyczny jak w przypadku odcienia czerwonego, subtelny, delikatny jak dla mnie nieco owocowy, ale i jak było w przypadku pierwszej pomadki, po aplikacji na usta zapach przestaje być wyczuwalny. 
Jej pigmentacja jest dość dobra, ale także należy zastosować dwa pociągnięcia by jednolicie pokryć usta pomadką. Wyjątkowa pomadka, która zapewnia efekt roziskrzonego wykończenia makijażu ust. Ściera się z ust w bardzo dyskretny sposób, znika odcień metaliczny zaś zostają na ustach nadal drobinki. Bez jedzenia i picia udało mi się utrzymać ją na ustach przez 4h. 
Kremowa i zarazem pielęgnująca pomadka o lekkiej formule,ładny odcień średniego perłowego metalicznego brązu ,rozświetlająca z połyskiem ,dobrze się rozprowadza. Ogólnie jestem z niej zadowolona.
Już nie pamiętam kiedy w mojej kosmetyczce gościł jakikolwiek błyszczyk, ale to chyba przez to, że od pewnego czasu moje zamiłowanie do pomadek rośnie wraz z dostępnymi kolorami na rynku. Jednak gdy w moje ręce wpadł kosmetyk Eveline w odcieniu 112 nie zawahałam się go wypróbować. To piękny, lekko stonowany odcień różu z subtelnymi złotymi drobinkami - trzeba się dobrze przyjrzeć, aby je dostrzec w formule. Opakowanie wyposażone jest w aplikator - skośnie ściętą pacynkę, która dobrze rozprowadza kosmetyk.

Jednak i tutaj potrzeba się przyłożyć, potrzeba kilku warstw, aby zbudować kolor, gdyż formuła produktu jest lekko przezroczysta. Niestety jest to najmniej trwały produkt z całej czwórki, gdyż kolor znika z warg w szybkim tempie i już po godzinie praktycznie nie ma po nim śladu, zostaje jedynie delikatnie nawilżająca warstwa. Błyszczyk daje wykończenie "mokrych ust".
Ma dość gęstą o konsystencję i całkiem przyzwoitą trwałość, jak na błyszczyk oczywiście. Duży plus to dobrze wykonane opakowanie, gdyż nic się nie rozlewa i nie klei. Ogólnie jednak wypada średnio.

Mieliście styczność z tymi produktami ?



Który najbardziej przypadł Wam do gustu ?


24 komentarze:

  1. Nie poznałam jeszcze produktów tej marki. Podoba mi się kolor konturówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline bardzo dobrze znam :) Mam kolor czerwony i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować zestaw oh my lips

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie w końcu kupić Oh! My Lips , efekt na ustach jest bajeczny i można wybaczyć odcisk na szklance

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmm miodzio 😁 podobaja mi sie odcienie. Przeprosze chyba czerwień i sama zaczne sie z nia "nosić".

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jest to pierwsze zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień jest meeega sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadek z Eveline jeszcze nie miałam ale te produkty które mam są ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta delikatna szminka. Jest dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  11. te matowe pomadki płynne mnie bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię markę Eveline i również mam tą pomadkę - dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic mnie tutaj nie zachęciło. Nie lubię tej marki, więc nie przemawia do mnie żaden z produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym przygarnęła wszystkie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te pomadki i najbardziej polubiłam się z tą pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudna czerwień, idealny kolorek dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczna czerwień! Warto brać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od niedawna maluje usta i wciąż robię to rzadko więc boję się tak odważnej czerwienią, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aqua Metallic na Twoich ustach podoba mi się najbardziej:) jest delikatna i subtelna, a takie bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy kolorek najpiękniejszy! Bardzo ładnie się prezentuje;>

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.