Część z was już dobrze zna asortyment sklepu Zaful.com i wiecie jaki szereg produktów możemy tam zleźć. Przeszukiwałam wszystkie kategorie tak naprawdę w ciemno,chcąc zobaczyć co pojawiło się nowego i tak natrafiłam na kilka produktów,które od razu wrzuciłam do koszyka.


Wings-shaped Invisible Adhesive Bra
Byłam ciekawa czy wygodne są takie biustonosze i jak sprawdzą się u mnie,więc bez zastanowienia go zamówiłam.

 Muszę powiedzieć,że totalnie mnie rozczarował. Po mimo,że zamawiałam rozmiar taki jak noszę, biustonosz okazał się być za mały co sprawiało, że np. przy podnoszeniu rąk do góry od razu mi się przesuwał.
 Druga sprawa to , że taki biustonosz stanowczo nie sprawdza się u kobiet karmiących piersią. Jak część z Was wie zdarzają się sytuacje, że pokarm mamy samoistnie się " wydostaje " , a w przypadku tego biustonosza efektem było to, że od razu mi spadał.
Dlatego powędrował w dobre ręce :D

Tummy Control Shapewear Corset BriefsBielizna wyszczuplająca od razu przyciągnęła moją uwagę. Po synku został mia mi nie mała pozostałość po brzuszku ciążowym i pomyślałam sobie, że na wielkie wypady przydało by się schować tą oponkę póki jej nie zrzucę i tak bielizna trafiła do koszyka.

 Materiał jest mekki,miejscami siateczkowaty i miejscami pojawiają się wypuklenia na materiale imitujące kwiaty. Bielizna sięga pod sam biustonosz, na plecach wyczuwalne są plastikowe wzmacniacze. Ogólnie bielizna jest zrobiona rewelacyjnie i jest przyjemna w dotyku,ale powędrowała w inne ręce,przez te usztywniacze na plecach czułam się niekomfortowo. Choć muszę powiedzieć,że jest warta uwagi. 


Baby Kangaroo HoodieWidząc tą bluzę od razu wyobraziłam siebie paradującą po sklepie z synkiem blisko siebie. Wygoda, ciepło i poczucie bliskości tknęło mnie do jej zamówienia. 

Bluza jest bardzo miękka,ciepła i jest wykonana z polaru. Na rękawach znajdują się otworki na kciuki. Ściągacz na rękawie wydaje się być dość długi. Bluza po zapięciu ma wysoki kołnierz, cała jest w kolorze szarym,a podszewka w kapturze mamy jak i dziecka jest niebieska w białe kropki. Dopinka dla dziecka przypomina nieco kokonik, w którym dzieciątko ma podwinięte nóżki, wykonana jest z równie przyjemnego materiału jak cała bluza,ale ogólnie jest dość słaba jakościowo. Po włożeniu dziecka do dopinki kokon silnie wychyla się do tyłu i miałam wiele obaw,że Kubuś z niego wypadnie. Dodatkowo po włożeniu dziecka przez wychylenie się  w przeciwną stronę od rodzica materiał znajdujący się na karku matki silnie się wcina w skórę sprawiając nieprzyjemny ból. Po wypięciu nosidełka możemy bluzę zapiąć jak zwykła standardową, pojedynczą bluzę. Bluza jest naprawdę ciepła i fajna i może lepiej by się sprawdziła np. z noworodkiem. Dlatego " kangurza kieszeń " powędrowała w szufladę, a ja użytkuję bluzę na co dzień sama.

Muszę Wam powiedzieć, że po mimo tego, że większość zamówienia oddałam w inne ręce jestem z niego zadowolona. Rzadko zdarza mi się tak, że całe zamówienie w 100% zgadza się z opisem sklepu, a dodatkowo wygląda w rzeczywistości równie idealnie jak na zdjęciach promujących :D 

23 komentarze:

  1. Szkoda, że ta bluza średnio się sprawdza, bo chciałam ją zakupić sobie i Justynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa bardzo bielizny i biustonoszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten samoprzylepny stanik u mnie sprawdza się całkiem dobrze, chociaż wciąż się boję, że się odklei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez zamówiłam ten biustonosz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielizna wyszczuplająca mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tą bieliznę wyszczuplająca patrze od dłuższego czasu, ale nie jestem jakaś przekona do niej.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też rzadko jest tak , że wszystko zastawiam sobie , a teraz już dawno nic nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety tym razem nic dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bielizna z motywem koronki pięknie wygląda. Szkoda, że oddałaś;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze bluze zamowilas. Zaraz wiosna. Prztda Ci sie na bank

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama z chęcią przetestowałabym taki samonośny biustonosz jednak słyszałam, że przy tych większych rozmiarach się on nie sprawdza :( Bieliznę wyszczuplającą kupiłam kiedyś przed własnym ślubem - jednak nawet jej nie użyłam bo bardzo szybko schudłam więc ten dodatek nie był mi w ogóle potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten stanik samoprzylepny jakoś się nie sprawdza miałam raz i taki średni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten stanik i średnio byłam zadowolona :) A bluza super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że ta bluza się nie sprawdziła bo zapowiadała się na prawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już wcześniej, że takie bluzy się nie sprawdzają do noszenia dzieci

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że bluza nie spełnia swojej funkcji, bo wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza wizualnie ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bałabym się takiego samoprzylepnego biustonosza, że odklei mi się nagle. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taki stanik samoprzylepny, zamówiłam kiedyś na aliexpress, sprawdza się na prawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne biustonosze, tylko z wiązaniem z przodu, z tym jakby ściągaczem. U mnie sprawdziły się raczej na plus. Mają swoje wady, ale reasumując dla mnie są fajne;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza jest przeurocza. Wcześniej takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że ten stanik się nie sprawdził. Sama chętnie bym go przetestowała, ale mam wrażenie, że nie poradzi sobie z moim biustem :D

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.