Witajcie kochani ! 
Pogoda za oknem coraz rzadziej nam dopisuje, ale zdarzają się jednak dni, kiedy wyjście na zewnątrz jest ogromną przyjemnością. Nie chcę tak szybko zapomnieć o wakacjach...o ciepłych promieniach słonecznych, dlatego nadal zagłębiam się w poszukiwania ubrań lżejszych !
Jak już wiecie często dokonuje zamówień w chińskich sklepach  internetowych i dziś także chciałabym pokazać Wam co wpadło mi w oko ze strony Zaful.com. Zapraszam ;)



Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam białe ubrania. Po mimo tego, że łatwo je ubrudzić uważam, że naprawdę warto mieć w swojej szafie coś co łatwo dopasować do czegokolwiek ! 
Dlatego dziś  chcę pokazać Wam White Sleeveless Blouse !



Sleeveless Longline High Low Shirt


Uwielbiam koszule zwłaszcza tego kroju. Nie mogę powiedzieć, że wszystkie do mnie pasują, ale i tak je kupuje choćby miały wisieć tylko w szafie ! Taka mała fobia :D 





Plus Size Tiny Floral High Low Blouse 


Takie bluzeczki przyznam, że zakładam sporadycznie, ale jak dla mnie ona ma coś w sobie ... I naprawdę mi się podoba. 







Plus Size Overlay Sleeveless Asymmetrical Top


Jej krój jest dla mnie dość intrygujący, a fakt, że w takiej bluzeczce jeszcze nigdy nie chodziłam sprawia, że czuję potrzebę posiadania jej. 





Wiem, że każda z nas ma inne upodobania i gust, ale może właśnie Wy pomożecie wybrać mi faworyta, który trafi w moje posiadanie? Dla mnie podobają się wszystkie 3, a Tobie, która przypadła najbardziej do gustu ?
A może długa biała ?
A to wszystko znajdziesz w sklepie Zaful w kategorii white sleeveless blouse !


 Want to be the more fancy in this summer? Just do it!

         Discover our newest summer arrivals!

         Surprise code: ZFEN

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie kupiłam niedawno taką koszulą sukienkę ;) Tyle że w czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bluzka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają świetny asortyment :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.