Pora na test kolejnej marki lakierów hybrydowych i nie tylko.
Pewnie jak już zauważyliście marki produkujące produkty do manicuru pojawiają się jak grzyby po deszczu. Z marką, którą chciałabym Wam przedstawić mam styczność po raz pierwszy. 
Zapraszam 








O marce EvoNails nigdy dotąd nie słyszałam. I szczerze to zastanawiam się jak mogło się to stać.
Odwiedzając ich stronę internetową możemy zauważyć piękne zdjęcia, zachęcające odcienie lakierów, a także przystępne ceny.
Wypróbowałam ich :
  • jeden lakier hybrydowy
  • żel budujący 
  • bazę
  • twin coap
  • gumę
  • primer 
  • pędzelek do żelu
Hybrydy Evonails mają po 10ml, są więc trochę większe niż popularny Semilac czy NeoNail. Cenowo za to wypadają podobnie (po 29,99zł) - nasuwa się prosty wniosek, że Evonails opłacają się bardziej. Jak to jednak jest z ich jakością? Moim zdaniem są warte zwrócenia uwagi - to dobrze napigmentowane, kryjące hybrydy, które trzymają się na paznokciach przez podobny okres czasu jak hybrydy z innych marek. Nie sprawiły mi ani razu problemów przy aplikacji, nie marszczą się pod lampą, nie obkurczają, mają odpowiednią formułę, a co najważniejsze nie uczuliły mnie. To kolejna marka, która pozytywnie mnie mile  zaskoczyła!Konsystencja ich jest nieco płynna, ale łatwa w rozprowadzeniu na płytce paznokcia.

Zapach jest delikatny i nie odurzający.
A kolory naprawdę niepowtarzalne. 

Crazy Aurora - Efekt Zorzy Polarnej
Zielenie, błękit i fiolet - mamy tutaj wszystko. Lakier wygląda inaczej pod każdym kątem. Jest naprawdę niesamowity i niepowtarzalny.

Od razu przyciągnął moje spojrzenie.
Do idealnego pokrycia płytki paznokcia potrzebowałam 3 cieniutkich warstw lakieru. Konsystencja jego jest dość płynna, ale jego długi i wąski pędzelek pozwala nam na dokładne rozprowadzenie produktu. Lakier kolorem znacznie się różni od odcienia na pędzelku, a kolorem już utwardzonego lakieru !

Jestem nim naprawdę zachwycona i polecam !


Żel budujący.


Z żelami do przedłużania paznokci miałam styczność po raz pierwszy.
Obawiałam się pierwszej aplikacji, ale jak się okazało nie było to jednak aż tak straszne.
Żel jest dość " ciągnący się " przez co na pierwszy raz miałam trochę problemów, ale szybko opanowałam odpowiednie nabieranie na pędzelek. Żel jest przezroczysty i bezzapachowy.

Trzymał mi się tylko 1.5 tyg, ale to tylko moja wina.
(Brak opanowania w wyprowadzaniu krzywej C) 
Przyznam, że osobiście mi się dobrze z nim pracuje, ale to jeszcze nie czas na publikacje paznokci.WSTYD. 

Żel jest niemalże bezzapachowy. 
Korzystałam z niego już trzykrotnie przedłużając wszystkie paznokcie i mam wrażenie jak by go nie ubywało. Jest naprawdę wydajny. 
Już 30 sec w lampie LED wystarczy by był odpowiednio utwardzony. 
Uważam, że jest godny zwrócenia uwagi. 
 Żel ten, podobnie jak inne preparaty dostępne w tej serii nie kurczy się po utwardzeniu a po aplikacji nie spływa na wał okołopaznokciowy. Istotną zaletą produktu jest jego atrakcyjna cena.

 Base Coat 

Absolutny niezbędnik każdej kobiety malującej paznokcie lakierami hybrydowymi. Lakier bazowy zapewniający ochronę dla naturalnej płytki paznokcia Jest przygotowaniem dla kolorowych warstw. Baza ma dość intensywny zapach i jak wiadomo jest przezroczysta. Już niewielka ilość nabrana na pędzelek umożliwia nam na dokładne pokrycie płytki. Przyznam, że współpracuje mi się z nią znakomicie. Pojemność czarnej, szklanej buteleczki wynosi 10ml.

 Twin Coat

Lakier o podwójnym działaniu - zarówno jako lakier podkładowy (base coat) oraz lakier wykończeniowy (top coat). Może być stosowany przed nałożeniem koloru, jak i po. Podobnie jak baza jest także o słabej woni. Jest dość rzadki przez co trzeba zwracać większą uwagę na ilość nabieranego produktu na pędzelek. Świetnie sprawdza się jako baza, a także jako top nadaje pięknego połysku. Przyznam, że miałam już styczność z produktami 2w1 z innych firm i efekt był nie do końca zadowalający. Po utwardzeniu i wykonywaniu masy prac bez zabezpieczenia rękawiczkami lakier nie spękał, nie łuszczył się, a także nie brudził co naprawdę mnie zadowoliło. 


 Primer kwasowy

" Bardzo skuteczny primer kwasowy zapewnia idealny efekt dzięki przygotowaniu płytki paznokcia do przyjęcia mas akrylowych oraz żeli. " Primer ma dość specyficzny i intensywny zapach. Już krótka chwilka wystarczy na jego całkowite wchłonięcie/odparowanie. Ma dość szeroki pędzelek co pozwala na pokrycie całego paznokcia w bardzo szybkim tempie. Przyznam, że wcześniej nie wierzyłam, że taki produkt może przedłużyć trwałość manicur-u, ale byłam w wielkim błędzie. Na pewno zaprzyjaźnię się z nim na długi, długi czas.Jego pojemność wynosi 15ml, a patrząc na ilość jaką musimy wykorzystać przy jednym manicure zapewni nam jego obecność na bardzo długi czas. Jednym słowem jest bardzo wydajny.



 Guma zabezpieczająca 

Guma podobnie jak primer umieszczona jest w przezroczystej, szklanej buteleczce o pojemności 15ml. 
Jak widać na fotografii preparat jest koloru białego i ma służyć nam jako zabezpieczenie do skórek w okół paznokcia. 
Jak dla mnie to wybawienie! 
W końcu mój manicure wygląda normalnie, a skórki nie są pokaleczone od piłowania nadmiaru lakieru ! 
Preparat jest bezzapachowy, a jego aplikacja bardzo łatwa. 

Dzięki dość szerokiemu pędzelkowi możemy zakryć dość szeroki obszar. 
Zarówno aplikacja jak i usuwanie jest banalne. 
Na sam koniec wystarczy delikatnie złapać za gumę i jednym pociągnięciem idealnie odchodzi od palca. 


 Pędzelek nr 6. 

Czarna, drewniana rękojeść ze srebrnym napisem przypominającym nam z jakiego sklepu pochodzi produkt. Prezentuje się dość skromnie, ale ja uwielbiam takie produkty. Miękkie włosie, z którego wykonany jest pędzelek to syntetyk solidnie zamocowany skuwką.
 Jego precyzyjnie dopracowany kształt umożliwia nam naniesienie żelu na paznokieć i rozprowadzenie do w taki sposób by nie zahaczyć o  skórki. Po otrzymaniu go nie zauważyłam odstających włosów, a podczas mycia po użytkowaniu ani jeden dotąd nie wypadł. Jestem z niego bardzo zadowolona ! 



PODSUMOWUJĄC 

Produkty pochodzące ze sklepu Evonails.pl są naprawdę świetnej jakości. Kolejną ich zaletą jest to, że są w dość niskich cenach. 
Nie są to pierwsze produkty tego typu ( prócz żel ), które używałam do tej pory i śmiało mogę stwierdzić, że warto kupować EVONAILS. 
Zachęcam każdą maniaczkę idealnego manicur-u do odwiedzania i oczywiście zakupów w tym sklepie. 
Wszystkie produkty zamieszczone w dzisiejszej recenzji możecie znaleźć poniżej. POZDRAWIAM




21 komentarzy:

  1. O kilku produktach w ogóle nie słyszałam <3 Przydatny post

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych produktów, myślałam ze pokazesz efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ale strasznie mi wyszły :D a moja naturalne paznokcie są bardzo krótki :D niedługo pokaże efekt tych produktów jak tylko opanuje w pełni budowę paznokcia metoda żelowa :D

      Usuń
  3. najbardziej jestem ciekawa tej gumy jak się sprawuje. Planuję kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. W chwili obecnej mam zorze polarną na pazurkach i efekt jest przepiękny:) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę Evonails z bardzo dobrej strony :) mam ich wiele hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z niecierpliwością na efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te hybrydy ^^ Wszędzie ich pełno, a my jeszcze nie mamy swojego zestawu :) Trzeba coś zakupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam kompletnie tych hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam od nich całą wielką kolekcję lakierów czekających na testy. Zaciekawiła mnie ta guma, nigdy o czymś takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale ten żel budujący mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękny zestaw i ślicznie zaprezentowałaszaprezentowałas. Wszystko widać bardzo wyraźnie. Jestem zdania, ze lepiej nie pokazywać czegoś, co nie wyszło. Nie raz chcemy, a do recenzji wychodzi klapa. Znam to z własnego doświadczenia. A hybrydy- wtajemniczam się w temat 😛

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko jeden lakier z EvoNails, ale zamierzam wzbogacić swoje zbiory produktów tej marki, bo widzę, ze mają sporo ciekawych rzeczy w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo hybrydy używam jakiś rok więc pewne marki znam tylko ze slyszenia. Ale o tej nie slsyszalam wogole

    OdpowiedzUsuń
  14. Trj marki nie znam, ale chetnie bym zobaczyla efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy, al lakiery prezentują się ładnie. Jest pare nowych rzeczy, o których nigdy wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja czekam na efekt na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w temacie hybryd jestem zielona :D czekam na Twoje pazurki i może uda Ci się zrobić jakiś tutorial dla laików :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wiedzieć,że można dostać tego typu rzeczy w rozsądnych cenach i dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki lakier o podwójnym działaniu-zarówno baza jak i top, bo często zdarza mi się je pomylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam przyjemność współpracować z tą marką i przetestowac ich lakiery i również jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.