Witajcie kochani !
Jak chyba każda kobieta uwielbiam nowinki kosmetyczne.
Przyznam, że z firmą, o której chcę Wam dziś opowiedzieć nie miałam wcześniej styczności i byłam trochę sceptycznie do niej nastawiona.
Ale jak to się mówi " do odważnych świat należy " dlatego bez wahania wzięłam się za testy. Ale o wrażeniach opowiem Wam za chwilkę.




Na razie chciała bym wspomnieć Wam kilka słów o firmie.
Zapraszam. 
Jesteśmy producentem wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Nasze produkty cieszą się zaufaniem w Polsce i za granicą. Naszym celem jest tworzenie najwyższej jakości kosmetyków, dostępnych dla każdego w przystępnej cenie. Nie zapominamy o zróżnicowanych potrzebach naszych klientów, dlatego kosmetyki REVERS, to nie tylko atrakcyjny design opakowań i wyróżniająca wśród konkurencji jakość, ale przede wszystkim innowacyjność.
W naszej ofercie znajduje się szeroka gama wód perfumowanych damskich i męskich sygnowanych logo LOTUS PARFUM, oraz wód toaletowych GIORDANO AMARO. Kompozycje zapachowe dobieramy tylko we współpracy z najlepszymi, znanymi firmami francuskimi, co gwarantuje niepowtarzalną i wyróżniającą trwałość naszych perfum. Wyjątkowe zapachy i estetyczne, wysokiej jakości opakowania sprawiają że nasze produkty są niepowtarzalne i chętnie wybierane przez klientów.
Ponadto oferujemy pełną gamę kosmetyków kolorowych do makijażu REVERS BEAUTY & CARE, w linii tej znajdziemy wszystkie produkty niezbędne do wykonania pełnego makijażu twarzy, oraz bogaty wybór kolorystyczny lakierów do paznokci.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jakie posiadamy produkujemy również kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.
Oryginalne receptury powstające tylko na bazie najlepszych komponentów, wyróżniają nasze produkty wśród konkurencji.
Stale rozwijamy naszą działalność poprzez systematyczne wdrażanie nowości produktowych, odpowiadających najnowszym, światowym trendom kosmetycznym. Już dziś zachęcamy Państwa do sprawdzenia naszej pełnej oferty. "
takie słowa możemy znaleźć na stronie producenta, ale jak jest z ich działaniem w praktyce ?
Teraz serdecznie zapraszam na moją skromną opinię. 


Wydłużająco, pogrubiający tusz do rzęs 

W tej kategorii mam od lat swojego ulubieńca, ale ciągle poszukuję jakiś zastępników ponieważ nie zawsze jestem w stanie znaleźć właśnie MOJEGO LUBEGO.
Dlatego ochoczo przystąpiłam do testów tuszu do rzęs z REVERS.
Tusz posiada tradycyjną szczoteczkę z włosiem, która ma na celu podniesienie naszych rzęs ku górze. A jak jest z tym w praktyce ? Przyznam, że jak dla mnie efekt nie jest zadowalający. Rzęsy szybko stają się niczym sztuczne. Podczas wyjmowania szczoteczki z opakowania zostaje na nim dość duża ilość tuszu. Nie wiem może nie umiem jeszcze z nim pracować i potrzebujemy czasu, ale po pierwszych spotkaniach z nim nie jestem zachwycona.
Tusz znajduje się w 10 ml plastikowym opakowaniu.
Ale nie zawsze trzeba sugerować się tylko opinią innych warto przetestować coś na własnej skórze. 





Cienie do powiek SMOKY EYE


W moje posiadanie trafiła mała paletka 4 cieni do powiek N*6P. 
Kolory idealnie ze sobą współgrają tworząc idealny makijaż. 
Na wieczku mamy ponumerowane cienie w kolejności takiej jak powinno się je nałożyć by otrzymać właśnie efekt SMOKY EYE. 
Waga opakowania to 8g. 
Cienie są świetnie napigmentowane już niewielka ich ilość zapewnia doskonały kolor. 
W dotyku są delikatne i bardzo jedwabiste co według mnie tylko umila nakładanie make up. 
Jestem bardzo zadowolona z tych cieni i jestem skora je polecić każdemu. 




Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector

Korektor umieszczony jest w 10 ml plastikowym pojemniczku przypominającym nie jeden błyszczyk. Kolor jaki posiadam to N*103 i jest idealnie dopasowany do kolorytu mojej twarzy. 
Używanie go poprzez miękki i delikatny aplikator jest bardzo przyjemne i łatwe. 
Już niewielka jego ilość pozwala nam na doskonałe ukrycie niedoskonałości. 
Nie rozmazuje się i nie pozostawia efektu smug. 
Jego konsystencja bardzo przypomina nie jeden podkład. Szybko i efektownie niweluje zaczerwieniania na twarzy i cienie pod oczami. Jestem bardzo z niego zadowolona i polecam go gorąco ! 



Sylikonowa Baza pod Makijaż

Mineral Perfect Base umieszczona jest w 30 ml pojemniczku. Jej konsystencja jest kremowa, a kolor śnieżno biały. Nie posiada żadnego zapachu. 










Jak stosować ?

Cienką warstwę kosmetyku nałożyć na twarz bądź miejsca gdzie makijaż się najczęściej rozmazuje rozsmarowując go palcami i odczekać ok. 30 sekund w celu nałożenia dalszego makijażu. 

Baza jest bardzo przyjemna w dotyku i delikatnie nawilża skórę nie pozostawiając tłustej poświaty, a także nie obciąża skóry i nie zatyka porów. 
Naprawdę jestem zachwycona efektem. Makijaż utrzymuje się dobrze i naprawdę nawet po upływie wielu godzin makijaż wygląda świeżo i nadal idealnie! 

Puder w kulkach EGYPTIAN SUN 

Nigdy dotąd nie miałam styczności z takimi pudrami. Zazwyczaj używałam pudrów sypkich bądź w kamieniu. Ale czas na odświeżenie kosmetyczki i z ratunkiem przychodzi REVERS. 
Egyptian sun jest pudrem rozświetlającym. Już niewielka jego ilość nadaje piękny koloryt twarzy. Idealny do podkreślania kontur twarzy lub do delikatnego rozświetlenia makijażu.
Efekt brązujący sprawia, że twarz wydaje się bardziej promienna, wypoczęta i świeża przez cały dzień.
Przyznam, że od tej pory częściej będę sięgać po tego typu pudry i kto wie może właśnie moim ulubieńcem stanie się REVERS.
Kuleczki zamknięte są w plastikowym okrągłym opakowaniu o wadze 19.5g. 





Podsumowując.
Do tej pory nie miałam styczności z tą firmą.
Przyznam, że nie rzuciła mi się jakoś w oczy. Ale po kontakcie z tymi kosmetykami szczerze je polecam. Ich cena jest dość niska, ale jakoś wysoka. 
Kosmetyki idealnie nadają zarówno dla amatorek jak i dla profesjonalnych makijażystek. 
Moja ogólna ocena to 9.5/10 !

23 komentarze:

  1. Ta baza jest swietna! Jestem nia zachwycona, fajnie kryje, mam wrazenie, ze twarz jest delikatna i wygladzona! Bardzo tresciwa rzetelna recenzja 😍😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za cieniami do powiek ani pudrami. Używam jak muszę;) ale tusz do rzęs z chęcią bym wypróbowala zwłaszcza że mam cienkie i bardzo mało rzęs.
    Moja uwagę też przykuwa baza pod makijaż chociaż od roku używam tylko z Ingrid rozświetlającej:)
    +obseruwje
    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis. Ja również polecam bazę.

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tych produktów dostałaś. firmy nie znam, ciekawe jakby sie u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tej bazy jestem ciekawa, mam z innej firmy i ciekawa jestem czy jej dorówna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie ;) myślę że coś sobie wybiorę ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kosmetyki z chęcią bym przygranęła.
    Kolory cieni idealne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki ani tych kosmetyków, ale z chęcią zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi sie cieniw. Musze powiekszyc o nie swoja kolekcje 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie ale widzę podobieństwa z catrice i revlon co do pudełek i naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten korektor i świetnie się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy ale przypominają mi trochę Eveline i jeszcze jakąś firmę z opakowań hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo nie słyszałam o tej firmie, super ! Z chęcią bym je sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie do powiek wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa korektora i bazy 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję, że Te cienie i baza u mnie idealnie by się sprawdziły, czas sie przekonać😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie puder w kulkach , chyba sie skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyszczyk okropny,konsystencja wypływa z butelki ,burząc się jak piana ,można się całkowicie upaprać.Nie polecam a jutro idę z reklamacją.Do tego posmak też jakiś drętwy osad pozostawia na języku.Dziwię się,że takie produkty zostają w ogóle dopuszczane na polski rynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba komuś pomyliło się coś co czyta :) w tej recenzji nie ma żadnego błyszczyka :)

      Usuń
  19. Kosmetyki tej firmy to koszmar, rozumiem, że z nią współpracujesz ale takie bzdury wypisywać? Wstyd. Cienie, zero pigmentacji, błyszczyk klei się jak moj mąz do kochanki. Wstyd rozpisywać się o nieprawdziwych walorach kosmetyków, które nadają się do kosza.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.