Witajcie kochani ! 

Jaki czas temu byłam tu z recenzją butów męskich i topu dziecięcego pochodzących ze sklepu Answear.



Ale tak jak zapowiadałam na fanpage to nie koniec mojej przygody z tym sklepem.
Dziś chciałabym pokazać Wam
 kolejny mój zakup ! 
Zapraszam !




Na sam początek warto wspomnieć o tym, że właśnie na stronie sklepu obowiązuje już długi czas promocja :
Zapisując się do NEWSLETTERA odbierasz 50 zł na pierwsze zakupy !
Co zyskujesz po za tym? 
  • rabat 50 zł na pierwsze zakupy
  • dostęp do unikalnych ofert i promocji
  • wcześniejszy dostęp do akcji specjalnych, noc zakupów itp. 
  • informacje o nowościach
  • inspiracje, porady oraz wiadomości ze świata mody
* Rabat jest jednorazowy, obejmuje cały asortyment sklepu i jest ważny przy zakupach za min. 200zł

Więcej informacji o sklepie i firmie możecie znaleźć w moim poprzednim poście TUTAJ
Czas przejść do zakupów ! 
Tak jak wspominałam Wam już kiedyś długi czas nie mogłam się przekonać do zakupów przez internet. Zawsze bałam się, że nie uda mi się trafić z rozmiarem czy coś i pieniądze pójdą w błoto.
Ale jak się okazało później po mimo tego, że wiele mark i firm ma inną numerację z łatwością można sprawdzić pasujące rozmiary akurat na nas. Wystarczy dobrze się rozejrzeć po stronie i zawsze znajdziemy tabelę rozmiarów.


Tym razem nie Pan Tata zostanie obdarowany, ale ja i Anastazja.
Podjęcie decyzji zajęło mi naprawdę sporo czasu.
Na Answear możemy znaleźć tyle wspaniałości z różnych kategorii, że naprawdę ciężko podjąć jednogłośnie decyzję na co przeznaczyć owe pieniądze.
Do sedna !



Buty dziecięce REEBOK
Ten model obuwia wykonany jest z połączenia materiału tekstylnego i syntetycznego.
Buciki są zapinane na rzep co przy mojej córce bardzo usprawnia ubieranie.


Dzięki miękkiej i antybakteryjnej wkładce odprowadzającej wilgoć stópka dziecka nawet podczas największego wysiłku jest dalej sucha. Warto wspomnieć, że wkładka znajdująca się w tych bucikach to Ortholite®, która już od pierwszego założenia idealnie dopasowuje się do kształtu stopy co zwiększa komfort noszenia obuwia. 



Lekko zaokrąglony i oczywiście usztywniony nosek w butach pięknie prezentuje stopę, a także zabezpiecza paluszki malucha przed niefortunnym uderzeniem i bólem.













Najbardziej istotną rzeczą jak dla mnie jest to, że podeszwa jest antypoślizgowa, a także stabilna.
Jak widać na zdjęciach wiele elementów jest szyta co znacznie zwiększa żywotność i jakość obuwia.















Niestety mama tym razem za bardzo się nie popisała.
Poprzez szeroką gammę różnych marek obuwniczym popełniłam błąd w zamawianiu owych bucików.
Mogłam zdać się na tabele rozmiarów i zmierzyć długość wkładki, ale mądry Polak po szkodzie. Okazały się za duże, ale to nic.. buciki wiernie jeszcze poczekają na Swoje dni kiedy Anastazja wyjdzie w nich na pierwszy spacer. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych butów. Są bardzo solidnie wykonane i nie mam się do czego przyczepić.
Podeszwa na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo gruba i twarda, ale to błędne spostrzeżenie.
Jest elastyczna i miękka co na pewno wpłynie pozytywnie na komfort chodzenia.
Nie zauważyłam nigdzie odstających nitek bądź nieudanych szwów.
Buciki na przedniej części stopy mają wycięte małe odpowietrzniki co zapewnia mi spokój, że stópka mojego malucha nie będzie się pocić.
Szczerze polecam ten model dla każdej małej księżniczki.

Buciki znajdziecie TUTAJ


Buty damskie PUMA 


Czy wiecie, że twórcą marki PUMA jest nikt inny jak brat założyciela firmy ADIDAS ?
Początkowo bracia zajmowali się produkcją obuwia dla żołnierzy.
W końcu gdy ich spółka się rozpadła powstały dwie odrębne firmy obuwnicze, które doskonale prosperują do dziś.
Kiedyś,  obecnie dobrze znane nam buty marki PUMA widniały pod inną nazwą, RUDA.
Sądzę, że nazwa RUDA pochodziła od zdrobnienia imienia właściciela firmy ( Rudolf Dassler ), ale z czasem Rudolf przemianował ją na obecnie znaną nam nazwę PUMA .
Ale do sedna.

Wybrałam sobie buty PUMA ARIL BLAZE w kolorze białym. Stworzone zostały z materiału tekstylnego i syntetycznego.
Są bardzo lekkie i przewiewne.
Podeszwa jest wykonana z lekkiej, miękkiej pianki EVA, która zapewnia nam pełną amortyzację przy każdym wykonanym kroku. Uważam, że jest to duży plus w obuwiu jeśli ktoś uczęszcza na długie spacery lub po prostu jest w ciągłym ruchu. 



Miękki, delikatnie zaokrąglony nosek jest zabezpieczony gumą. 
Żłobiona podeszła i usztywniony zapiętek idealnie dopasowują się do kształtu stopy. 
Wkładka w obuwiu jest bardzo miękka i tuż po pierwszym założeniu układa się w kształt nogi, a co najważniejsze nie suwa się i nie zmienia Swojego położenia.



Jestem bardzo zadowolona z tego modelu butów.
Są naprawdę bardzo wygodne i przyniosły mi wielką ulgę w ostatnich dniach.
Jak część z Was wie jestem w ciąży... 



Z dnia na dzień moje stopy coraz bardziej puchną, a ból podczas chodzenia pojawia się częściej niż bym tego chciała, ale ... mój dyskomfort dobiegł końca. Bo właśnie dzięki tym butom mogę nadal pozwolić Sobie na długie spacery. Dzięki amortyzacji podeszwy nie odczuwam takiego bólu. 
A moja córcia nie staje się marudna wychodząc z mamą na spacer! 
Naprawdę szczerze je polecam

Buty znajdziecie TUTAJ





I na sam koniec chciałabym Was poinformować o konkursie, który organizuje właśnie Answear.com.
Zasady konkursu są proste. Wystarczy trochę wyobraźni, odwaga,  pomysł na stylizację i oryginalne zdjęcie !
Kto wie może właśnie Ty znajdziesz się w zwycięskiej 10 ?
Nie ma czasu do stracenia !
Do dzieła kochani.



Konkurs znajdziecie TUTAJ


Trzymam kochani za Was kciuki <3







15 komentarzy:

  1. O może wezmę udział w tym konkursie a tak propo to swietne są te buty :) Kochana cudowny post , buziaki dla was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Twoim talentem fotograficznym zachęcam do wzięcia udziału <3

      Usuń
  2. Świetna recenzja!
    Buty damskie jak najbardziej w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dziecięce sa mega ! Sama bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty dziecięce bardzo fajne chociaz ja jestem osobiście zakochana w Emelach ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis! Może wpadnę na tą stronkę, bo bardzo zachęciłaś mnie :)
    Buciki naprawdę super! Zapraszam do siebie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i ciekawy wpis w fajnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty dla malucha są super, sama szukam czegoś na wiosenne spacery

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa! Wygodne buty, dzięki którym odpoczywają nogi i kręgosłup to podstawa dla mnie. Obecnie myślę nas sportowymi na wakacje i chyba się skuszę na adidasy wyjątkowo...

    OdpowiedzUsuń
  9. butki dla córeczki, super są. sama myślałam o bucikach z reeboka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buciki na cudownych dziecięcych nóżkach:) No i na twoich kochana też:) oby się dobrze nosiły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze buciki bardzo fajne, moja córka ma takie same tylko z adidas i służą jej już pare miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jakie fajne buciki dla małej :D

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.