O manicure hybrydowym słyszała już pewnie każda z Was. Jest to świetne rozwiązanie dla kobiet o słabych i łamliwych paznokciach. Lakiery hybrydowe znacznie wzmacniają płytkę paznokcia, a dodatkowo zapewniają nam nieskazitelny wygląd przez mniej więcej 2-3 tygodnie. 
Lakiery hybrydowe są alternatywą dla paznokci akrylowych oraz żelowych. 

W pierwszej kolejności warto wspomnieć o tym, że tzw. " hybrydy " w większości nie służą do przedłużania paznokci - mogą jedynie pomóc je odrobinę wydłużyć - ale przede wszystkim służą do zabezpieczenia płytki paznokcia utwardzoną warstwą oraz uzyskania trwałego i estetycznego wyglądu paznokci na dłuższy czas, czego jednak nie jesteśmy w stanie osiągnąć za pomocą " zwykłych " lakierów do paznokci. 

Paznokcie hybrydowe jak wiadomo można wykonać w salonie kosmetycznym, dzięki wykwalifikowanym pod tym względem pracownikom oraz w zaciszu własnego domu. Na ogólnie dostępnych aukcjach możemy znaleźć wiele produktów jak i zestawów do użytku domowego. Ogrom proponowanych produktów przez firmy niejednokrotnie może przyprawić nas o zakłopotanie tak jak i ceny dostępnych zestawów. Zestaw dla początkujących charakteryzuje się tym, że w zestawie znajduje się lampa UV do utwardzania lakierów hybrydowych, właśnie to ona jest najdroższa z całego zestawu ja cena jest zazwyczaj adekwatna do mocy jaką posiada lampa oraz do firmy, skąd pochodzą pozostałe produkty do stylizacji paznokci. 
Dodatkowym atutem jest to, że w dobie internetu możemy wykupić np. kury online, które usprawnią nam początkową naukę oraz wpoją nam poprawne zasady wykonywania manicure hybrydowego. 

Osobiście jestem samoukiem. Do rzeczy, które potrafię teraz brnęłam bardzo długo, ale przyznam Wam, że obecnie nie wyobrażam sobie innej alternatywy na idealne paznokcie. Póki zaczęłam używać hybrydy moje paznokcie były zawsze krótkie, pękały przy każdej możliwej okazji i żadne preparaty nie pomagały by odhodować choć w stopniu minimalnym paznokcie, własnie wtedy sięgnęłam po hybrydy. Od tamtej pory moje naturalne paznokcie rosną jak oszalałe, a złamania i pęknięcia zdarzają się sporadycznie. Tak małymi kroczkami natrafiłam na markę lakierów hybrydowych Nails Company 

Marka NC już kilkukrotnie pojawiała się na moim blogu, a jest to spowodowane tym, że ich produkty idealnie wpasowały się w mój gust, a dodatkowo marka zyskała moje zaufanie w pełni. Jak dotąd nigdy nie spowodowały u mnie uczulenia, jakiegokolwiek dyskomfortu, a także zawsze, ale to zawsze przetrwały taki czas jak powinny, choć nieraz były testowane w warunkach hardcorowych!  Lakiery od NC charakteryzują się tym, że są naprawdę przyjemnie gęste, nie mają silnego i drażniącego zapachu i za każdym razem idealnie się utwardzają. Pędzelki zazwyczaj są identyczne w każdej buteleczce, dość sztywne i idealnie wyprofilowane na końcu, co sprawia, że bez znacznego wysiłku jesteśmy w stanie domalować każdy " zakamarek " paznokcia. Do tej pory sięgałam zazwyczaj po kolory jasne, ale tym razem skusiłam się na ciemniejsze odcienie. 

Lazurite

Ten kolor stanowczo podbił moje serce! Ciemny odcień niebieskiego z drobnymi drobinkami brokatu. W pierwszej chwili byłam zaskoczona, że jest to aż tak ciemny odcień niebieskiego i byłam nieco przerażona, ale po wykonaniu pełnego manicure zakochałam się w tym kolorze. Zazwyczaj do idealnego kolorytu są potrzebne minimum 2 warstwy lakieru, ale ten lakier jest tak świetnie na pigmentowany, że wystarcza jedna cieniutka warstwa i od razu możemy dostrzec ten idealny kolor i cieszyć oko brakiem smug i prześwitów. 



Blink Blink 004 




Jest to ciemny odcień brązu z malutkimi drobinkami brokatu. Kolor jest równie piękny jak poprzedni, ale ten pod wpływem światła mieni się nieco fioletową barwą co tylko dodaje mu uroku. 004 jest równie dość gęsty i wystarcza zaledwie jedna warstwa by ujrzeć głębie koloru. Co do trwałości? Nie mogę nic mu zarzucić, idealnie się utwardza, nie spływa podczas malowania na skórki i wygląda naprawdę świetnie. 


Ilusion Thermo Brush




Są to także odcienie niebieskiego. Jest to lakier termiczny jak wskazuje jego nazwa, uwielbiam takie lakiery. Dzięki nim możemy się cieszyć " podwójnym " kolorem zależnym od temperatury na zewnątrz. Ciepły odcień jest bardo delikatny i jasny, pod wpływem światła osiąga wręcz srebrzystą barwę z delikatną błękitną poświatą, zaś zimny zamienia się w kolor przypominający mi głębie oceaniczną. Trwałość jest równie idealna jak pozostałych oraz możemy ujrzeć tu mikro drobinki, które idealnie się mienią w promieniach słońca. 


Glam Flash


Ostatnim lakierem po który sięgnęłam ostatnimi czasy marki NC jest Glam Flash. 
Jest to idealna alternatywa dla " sroczek ". Glam Flash jest typem lakierów transparentnych. W buteleczce możemy ujrzeć bezbarwny lakier ze sporymi kawałkami kolorowej folii, która nałożona na dowolny kolor świetnie się komponuje i nadaje mu imponujący efekt. Przyznam, że jak dotąd jeszcze nie stosowałam tego typu lakierów, ale teraz na pewno jeszcze nie raz po nie sięgnę. 
Drobinki znajdujące się w tym lakierze mają odcień fioletu i wygląda naprawdę spektakularnie na kolorze czarnym, ale nie traci swojego uroku także na innych barwach. 


Podsumowując, tak jak wspomniałam  już wyżej marka NC jest moim liderem odnośnie lakierów hybrydowych. Za każdym razem jak sięgam po ich produkty, jestem równie mocno zadowolona i jak dotąd jeszcze nie trafiłam na coś, co nie sprostało moim wymaganiom. Moje paznokcie tak naprawdę przechodzą wiele, zapominam przy sprzątaniu zakładać rękawic, grzebie w ziemi pieląc rabatki, bawię się z dziećmi nie zbaczając na okazję i sytuację... w głębi duszy jestem nadal tą niedużą dziewczynką, która zapomina jak powinna zachowywać się kobieta, ale wiecie co? 
Hybrydy on NC idą ze mną wiernie w parze i znoszą idealnie te moje niedoskonałości! 

A Ty, znasz już te markę? A może masz jakiegoś Swojego ulubieńca od NC? 

Brak komentarzy:


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.