Dom - dla każdego te słowo ma totalnie inne znaczenie, dla wielu z nas wielkim wyznacznikiem tego słowa są wspomnienia jakie mamy z nim związane. Dla jednych jest to tylko budynek, który każdy człowiek potrzebuje do życia, a dla innych jest to rodzina, a także pomieszczenia, które dają mu bezpieczeństwo i wspaniałe chwile. 



Ja przynależę do tej drugiej grupy ludzi. Dom dla mnie to rodzina, wspaniałe wspomnienia, a także cudowne chwile, które obecnie przeżywam, jest to dla mnie miejsce, gdzie wracam po ciężkim dniu z uśmiechem na twarzy. Najwspanialszym czynnikiem tego miejsca, dzięki któremu ma ten urok jest właśnie moja rodzina, ale prócz niej istotną sprawą dla mnie są także pomieszczenia w tym budynku, które odgrywają dość znaczną rolę w naszej codzienności. 


Malutkimi krokami zbliżamy się do rozpoczęcia budowy naszego wymarzonego domu. W głowie kłębią mi się pomysły, aranżacje i możliwości jakie chciałabym wnieść do tego domu. W domu mogę wyszczególnić kilka pomieszczeń, które uwielbiam. Ale w każdym domu są dwa pomieszczenia, które odgrywają znaczną rolę w naszym codziennym życiu. 

Wielu z nas Swój poranek zaczyna od porannego prysznica, dobrego śniadania czy po prostu kubka ulubionej kawy. Dla mnie to bardzo ważne by pierwsze chwile po przebudzeniu spędzić w miejscu idealnie dostosowanym do naszych potrzeb. 


KUCHNIA 


Przez wielu nazywana sercem domu. Osobiście, zgadam się w 100%. To właśnie tutaj przygotowuje posiłki dla całej rodziny, pije ulubioną kawę rano, czy po prostu odbywamy tu niejedną rozmowę. 

Przy planowaniu tego pomieszczenia głównie kieruje się wyglądem wizualnym, ale jednak nie może zabraknąć w niej sprzętów, które znacznie ułatwią mi wiele czynności.

ŁAZIENKA 






Często nie wielka, skrywająca wiele prywatnych sekretów, ale za razem lubiana przez każdego domownika. Bez wahania mogę powiedzieć, że te pomieszczenie pochłania znacznie dużo mojego czasu prywatnego. Odkąd mam 2 wspaniałych dzieci czasem jest to jedyne miejsce gdzie mogę być całkowicie sama i skupić się na własnych myślach, choć nie mogę zaprzeczyć, że to tylko czasem.

Część z Was pewnie pomyśli, że to głupie, planować wystrój wnętrz nie mając jeszcze postawionego domu, ale dla mnie odgrywa to znaczną rolę. Tworząc już, małymi krokami schemat i wygląd wizualny każdego pomieszczenia jestem w stanie wykreślać i tworzyć nowe scenerie, które znacznie bardziej nas zadowalają. Dodatkowo choć mniej więcej jestem w stanie wyobrazić sobie ile powinnam mieć odłożonej gotówki na wszystkie dodatki do tych pomieszczeń. W skrupulatniejszych obliczeniach pomaga mi KAKTO.PL.

Kakto to sklep internetowy ze sprzętem RTV, AGD, a także innymi produktami, które odnalazły by miejsce w niejednym domu.
Asortyment, a za razem przejrzystość strony szybko pozwoliła nam na odnalezienie tego czego szukamy. Idealna kuchnia jak dla mnie to szereg szafek i szafeczek, wiele nowoczesnych sprzętów, ale ze swoim specjalnym miejscem w meblach, część z nich skromnie i wygodnie ukryta, a to wszystko co pozostaje na widoku idealnie wpasowująca się w całość kompozycji. Takie zadanie na pewno idealnie spełnią sprzęty AGD pod zabudowę marki Teka.
 armatura kuchenna TEKA


 armatura kuchenna TEKA



Prócz sprzętów, w jakie możemy wyposażyć naszą kuchnię dużą rolę dla mnie odgrywa armatura w kuchni jak i w łazience. Każdemu podoba się co innego, ale to nie znaczy, że każdy z nas chciałby mieć szeroki wybór owego asortymentu by bez problemu i jakiegokolwiek kompromisu mógł wybrać to czego właśnie oczekuje do Swojego pomieszczenia i tu także znacznie może pomóc nad Kakto.
 armatura łazienkowa TEKA

 armatura łazienkowa TEKA

Szeroki wybór kranów, zlewów kuchennych, a także natrysków prysznicowych z łatwością możemy wkomponować do naszego projektu. Marką produkującą jest także Teka, która znacznie nadąża za nowoczesnym stylem i nie jednego z nas może pozytywnie zaskoczyć. Przyznam, że jak dotąd ta marka nie była mi znana, ale zbaczając na okoliczności i produkty jakie ma do zaoferowania na pewno przyjrzę się jej bliżej, a Ty jak podchodzisz/podchodziłaś do projektu udowy domu? 

7 komentarzy:

  1. Jestem obecnie przed remontem kuchni, trochę mnie to cieszy, a trochę przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne wnętrza, jutro ostatni dzień pracy mojego majstra i koniec wykańczania mieszkania, czas na urządzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już za sobą wystrój wnętrz mojego mieszkania, ale w planie mam jeszcze dom. Powoli zbliżam się do etapu realizacji tych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. My wciąż tworzymy poszczególne wnętrza. Myślę, że każdy chce się czuć dobrze we własnym domu. Zawsze warto przemyśleć zanim wybierze się poszczególne meble, czy sprzęty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Urządzanie wnętrza od podstaw jeszcze przed nami. Na pewno większość do powiedzenia spadnie na mnie :D
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, marzy mi się taki domek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki konkretnie rodzaj rolet wybraliście? Mnie zastanawiają rolety z oferty producenta https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-dzien-noc . Rolety wyróżniają się nowoczesnym systemem. Myślę, że warto zainteresować się ofertą producenta, który jest w stanie przedstawić konkretne warunki i rozwiązania. Sprawdźcie i decydujcie, bo jest w czym wybierać. Miałam na oku również inne firmy, ale ostatecznie ta przekonała mnie do siebie najbardziej, bo lubię wiedzieć, co wybieram i na co się decyduję, jeśli szukam sprawdzonych ofert.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.