Lubimy wspomnienia. Pokazują nam one sens naszego życia. Nic więc dziwnego, że najpiękniejsze z nich lubimy oprawiać w ramki. Jak to robić, by uzyskać unikalny efekt?


Fotografia – sposób na zachowanie wspomnień
Wspomnienia gromadzimy od pokoleń. Najpierw pomagały w tym wszelkiego rodzaju obrazy, a od XIX wieku rolę tę przejęły fotografie. Rozwój tej branży sprawił, że stała się ona ogólnodostępna. Dziś każdy może mieć aparat. Czy to w swoim smartfonie, czy kompakcie albo lustrzance. Jedyne, co nas ogranicza to pojemność karty pamięci czy dysku twardego. W ten sposób nasze kroniki są bogate w liczne ujęcia. Zdjęcia możemy robić praktycznie w każdym miejscu i o każdej porze.
Jak ożywić zdjęcia? Wyeksponuj je!
Nic nie wywołuje takich emocji jak przeglądanie albumu ze zdjęciami. To wówczas powracają do nas okoliczności powstawania konkretnego zdjęcia i związana z tym historia. Trudno opisać to, co wówczas się czuje. Dlatego też lubimy wykorzystywać fotografie jako dekoracje naszych salonów, sypialni czy innych pomieszczeń. To bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie gdy posiadamy wiele zdjęć cyfrowych, w dużej rozdzielczości. Dzięki temu możemy je wydrukować w takim formacie, jaki jest nam potrzebny do dekoracji. Jednak sama fotografia to nie wszystko. Potrzebujemy jeszcze czegoś, co pozwoli uzyskać jeszcze lepszy efekt wizualny, a przy tym ochroni zdjęcia przed uszkodzeniami.
Drewniana czy metalowa ramka na zdjęcia?
Na rynku nie brakuje rozmaitych opraw do zdjęć. To od nas zależy, które z nich wybierzemy do swojej sypialni czy salonu. Najbardziej klasyczne i najbardziej uniwersalne będą drewniane ramki na zdjęcia. Wykonane z jasnego bądź ciemnego drewna idealnie wpasują się do każdego typu wystroju. Wybór drewnianych ramek gwarantuje nam także długoletnią wytrzymałość. Możesz umieścić w nich dowolne fotografie, które będą prezentowały się wyśmienicie. Jeśli natomiast preferujesz bardziej nowoczesne rozwiązania, możesz śmiało zdecydować się na metalowe ramki. Chłodny połysk, wyjątkowe wzornictwo i nowoczesny charakter opraw sprawią, że idealnie wpasują się do twojego salonu czy sypialni. Sprawdź tutaj, co oferuje jedna z firm https://www.oprawiamy.pl/c133,ramki-metalowe. Ramki z wytrzymałego metalu idealnie podkreślą wartość cennych fotografii w nowoczesnych pomieszczeniach. W ofertach producentów znajdują się zarówno metalowe ramki minimalistyczne, jak i dekoracyjne. Pierwsze z nich wyróżnia uniwersalne wzornictwo. Ramka metalowa dekoracyjna natomiast jest dedykowana miłośnikom oryginalnego wyposażenia, czy wyjątkowych aranżacji. Jak widać, możliwości jest bardzo dużo i tylko od nas zależy, na co się zdecydujemy.

31 komentarzy:

  1. w sumie metalowych ramek nigdy nie miałam, zawsze miałam drewniane. teraz urządzam mieszkanie, mam jedną pustą ścianę i myślałam właśnie o ramkach ze zdjęciami :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam masę ramek stojących i wiszących na ścianach, uwielbiam zdjęcia i wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zazwyczaj plastik. Choć przyznam że metalowe również prezentują się super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam drewniane ramki. Nadają niepowtarzalny klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia, zwłaszcza od kiedy zaczęłam je częściej robić. Nic lepiej nie uchwyci chwili :) Dlatego też u siebie w pokoju mam mnóstwo ramek ze zdjęciami,ale w swojej kolekcji nie mam jeszcze metalowych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię ramki na zdjęcia, chociaż w moim domu głównie panują drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie sięgam po takie ramki, choć to ciekawe rozwiązanie. Wolę te tradycyjne, do powieszenia na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia uwielbiam i mam sporo zdjęć, które przydałoby się wstawić w ramki i bardziej wyeksponować. Zerknę an stronę, którą proponujesz, może trafię na coś ciekawego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w domu nie mam ani jednej ramki na zdjęcia. Kiedyś miałam ich bardzo dużo - jednak przeważnie kupowałam te drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zdecydowanie drewniana ramka w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. my mamy całą ścianę w ramkach ale nie stawiamy na jeden rodzaj. są metalowe, drewniane.. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moi rodzice mają same metalowe ramki. Grunt to wyeksponować zdjęcia. Każde pomieszczenie inaczej urządzamy. Myślę, że jak mamy styl nowoczesny to i taka metalową ranka dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda ramka ma w sobie coś pięknego, pojawia się teraz masa możliwości dekoracji i eksponowania naszych wspomnień. Ważny jest dobór do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w domu dużo zdjęć w ramkach, ale metalowych jeszcze nie ma w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczere, że takich ramek nie mam w swoim domu, ale chętnie bliżej się im przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zdjęcia w ramkach! Zarówno jako dekorację mojego domu jak i innych. W domu pełnym zdjęć jest jakoś przytulnie, tak rodzinnie, ten dom po prostu żyje wspomnieniami <3 Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. drewniane ramki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zdjęcia i mam ich mnóstwo, a co do ramek wybieram różne, bo czasami je zmieniam, właśnie po to aby ożywić czy zmienić wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia w tak stylowych ramkach to idealne dopełnienie domu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Metalowe ramki wyglądają pięknie. Szklane także mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fotografie w takich ramkach wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.