Bycie kobietą to nie lada wyzywanie. Każda z nas chcę zawsze wyglądać elegancko, ale przy tym zachować prawdziwe " ja ".  Ale dla mnie do określenia samej siebie nie służy tylko wygląd wizualny, ale także w tej kwestii wykorzystuję perfumy. A Ty uważasz, że w ten sposób także można określić siebie ? 

Przez dość długi czas używałam tylko jednego wariantu zapachowego perfum, ale z czasem doszłam do wniosku, że przecież nie tylko jeden zapach może określić moją osobowość i zaczął się etap eksperymentów. Z natury bardzo mało różnych woni mi się podoba.

Dość spory czas temu w moim domu zagościły perfumy Giordani Gold White Original. Jest to szyprowo-owocowo-kwiatowe połączenie, które jest naprawdę nietuzinkowe.
Zapach ten zamknięty jest w prostym flakoniku wykonanym z grubego, przezroczystego szkła. Cała buteleczka jest zachowana w minimalizmie, zaś tylko jego pokrywka wzbogacona jest w srebrny ornament z logo Giordani. 




Nutą głowy w tym wariancie zapachowym jest : mandarynkahiacynt, a także malina. Tuż po rozpyleniu, zapach jest dość silny i przytłaczający, ale wraz z upływem czasu zapach staje się delikatniejszy i dopiero wtedy jesteśmy w stanie poczuć jego prawdziwą woń. Przyznam , że przy rozpylaniu ten zapach nie do końca wkupił się w mój gust. Zapach sam w sobie jest naprawdę wyjątkowy i dość ładny, niestety w tym przypadku jestem nieco zawiedziona, że zapach mandarynki jest dość słabo wyczuwalny, a stanowczo górują tu nuty bazy paczuła i białe piżmo


Jeśli miała bym wrzucić ten zapach do jakiejś kategorii stanowczo przydzieliła bym go aż do dwóch, do eleganckich, a także tych z pazurem. Nie przeczę, że ten zapach jest typowo kobiecy i na pewno znalazł by grono ulubieńców, ale niestety ja nie trafiłam do tego grona. Uważam, że ten zapach pasuje znacznie bardziej do kobiety starszej ode mnie. 

Z góry dziękuję Pani Agnieszce - Aga Kowal konsultantka Oriflame - za możliwość poznania tego zapachu i zachęcam do odwiedzania Oriflame ! 

A Ty znasz ten wariant zapachowy od Oriflame? 

19 komentarzy:

  1. Z Twojego opisu wnioskuje iż zapach by mi się nie spodobał. Wolę lekkie , cytrusowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Giordani to klasyk :D Oriflame kojarzy mi się właśnie z tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zapach, miałam go nie raz i z pewnością jeszcze nie raz u mnie się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam klasyczną wersję tego zapachu i lubię te perfumy, zawsze gdy wychodzę z domu to czymś pachnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak znam jednak z tej serii wole zdecydowanie giordani dolg w tym mniejszym flakonie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te perfumy. Dostałam je w prezencie gwiazdkowym od cioci. Są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych perfum, nie znam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję poznać ten zapach i to nie mój tym niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przekonująca wygadają te perfumy ! Ja uwielbiam słodkie zapachy. Ciekawe czy ten by mi się spodobał ? Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji powąchać tej wersji. Ale chyba by mi się spodobało. Dużo peefum z Oriflame mi się akurat podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się flakonik. Wygląda prosto, a jednocześnie szykownie. Jestem ogromnie ciekawa jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa czy przypadłby mi do gustu ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapachy z kategorii owocowo - kwiatowych, więc muszę, że ten flakonik wpadowałby się w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie właśnie problemem jest to, że nie mam możliwości poznania zapachu. A wolę wiedzieć co kupuję. Słyszałam pozytywy o tych perfumach i sama lubię takie mocne zapachy :0

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO tez je mam są moimi ulubionymi perfumami

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszą pachnieć pięknie <3 Może się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdzałam w drogerii, całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.