Witajcie kochani ! Ostatnio jestem tu stosunkowo mało, ale powoli wracam do siebie i będę rzetelnie nadrabiać zaległości. Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o nowości, która pojawiła się całkiem niedawno na rynku sprzedażowym. Ja miałam okazję poznać te dobroci już na samym początku, a dziś chciałabym Wam o nich opowiedzieć. 

I LOVE BOX to kolejne pudełko skrywające intrygujące kosmetyki. Tak jak wspominałam w sprzedaży pojawiło się na początku grudnia. Cena boxów wynosi 89.99 zł ( większy ) , a także 69.99 zł ( mniejszy ). Kosmetyki znajdujące się w tym słodkim boxie są produktami marki I love Cosmetics . Kolorowe, przyciągające i naprawdę przyjemnie pachnące - tak trzema słowami mogłabym opisać na sam start zawartość pudełeczka. 


Osobiście jestem wzrokowcem i często kieruje się przy wyborze kosmetyków nie tylko ich składem, ale wyglądem wizualnym. W tym boxie, śmiało mogę powiedzieć, że wygląd jak najbardziej do mnie przemawia. W skład widocznego boxu wchodzi masło shea, żel do kąpieli i myjka


Różowe, słodkie i cukierkowe produkty są naprawdę niesamowitego zapachu. Takie zestawy prócz tego landynkowego możemy ujrzeć takie w różnych kombinacjach zapachowych, a także różnych rozmiarów boxów. 

Kremowy żel pod prysznic. 



Tak jak nazwa wskazuje jego konsystencja jest naprawdę kremowa, aksamitna i przyjemna w dotyku. W kontakcie z wodą wytwarza się delikatna, przyjemna piana, która pachnie wyjątkowo i słodko. Już niewielka ilość tego żelu wystarcza by wypełnić całą łazienkę wyjątkowym zapachem. Wielki plus za to, że po kąpieli na naszej skórze jeszcze przez długi czas jest wyczuwalna słodka woń.
Skóra po kontakcie z tym produktem jest przyjemnie nawilżona, delikatna i tak jak już wspominałam słodko pachnąca malinami. Jestem naprawdę oszołomiona !

Masło Shea 

Lekko kremowa konsystencja o także słodkim, wyrazistym zapachu idealnie wchłania się w naszą skórę pozostawiając także idealną woń na długi czas. W tym przypadku także nie brakuje widocznego i wyczuwalnego nawilżenia, Z takimi produktami miałam już styczność niejednokrotnie, ale chyba jeszcze nigdy nie byłam tak rozkochana w zapachu.

Myjka doby puff. 


Miękka, aksamitna i bardzo sprężysta myjka tylko umila nam czas podczas kąpieli. Po mimo już wielokrotnego użytkowania myjka nie traci swojego pierwotnego wyglądu, a także wcale nie traci na sprężystości. Śmiało możemy powiedzieć, że ta myjka jest naprawdę świetnej jakości.

Tak jak widzicie cały box prezentuje się naprawdę ciekawie. Jego szata graficzna jest także przyciągająca, a taki box na pewno wpadnie w łaski nie jednej kobiety. 
Warto zajrzeć na stronę sklepu Boutique Cosmetics i zobaczyć jeszcze inne alternatywy jakie oferuje nam marka I Love Cosmetics. Jedno jest pewne, piękne, kolorowe kosmetyki na pewno wpadną Wam w oko, a zapach jaki poczujecie po nabyciu produktów na pewno Was rozkocha w sobie.

Ps. Zdradzę Wam, że firma chcąc utrzymać wysoką jakość produktów, będzie wypuszczać Swoje boxy tylko 4 razy w roku ! Każdy z boxów będzie idealny, niepowtarzalny i będzie sprzedawany w ilości limitowanej ! Brzmi intrygująco, prawda?
Ja nie mogę doczekać się by ujrzeć kolejną odsłonę I love Box !

Więcej informacji możecie znaleźć na ---> 
ilovebox.pl

17 komentarzy:

  1. zamierzam zamówić sobie te kosmetyki ale w wersji bananowej na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam na paru blogach te produkty. Ich opakowania zdecydowanei przyciagaja wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są. Cudownie pachną i mimo cukierkiwej otoczki wizualnej przyciągają oko. Żel jest świetny. Ekstra nawilża. A masło to must have teraz zimą. Bardzo wydajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam się z tym zestawem! Cudownie pachnie i jest idealnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich kolorowych boxów zdecydowanie brakuje na rynku kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zestaw, zapach cudowny a i działanie całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam te kosmetyki. Uwielbiam taka aromatyczna kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te kosmetyki. Zapach mnie ciekawi i kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, szczególnie podoba mi się szata graficzna, ale mam wrażenie, że marka próbuje na siłę się wypromować - wszędzie te recenzje i każda pozytywna - czyżby naciągane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wie jak reszta recenzji,ale dla mnie te produkty naprawdę przypadły do.gustu. Mają świetny zapach, żadnych szkód nie wyrządziły mojej skórze , więc jak nie chwalić skoro są dobre ? :)

      Usuń
  10. Ten box zacheca już samym wyglądem. Bardzo przyjemny dla oka. Mam słabośc do różowych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawik wygląda przeuroczo i na pewno pachnie cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te kosmetyki wyglądają przecudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten duet kosmetyków wygląda uroczo. Już wyobrażam sobie jego cudowny zapach. Myślę, że to idealny zestaw do relaksującej kąpieli.Chyba zrobię sobie mały prezent i kupię taki kuszący zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie zamierzam sięgnąć po te kosmetyki, bo kusisz mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No te kosmetyki naprawdę wyglądają zachęcająco a masło shea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.