Zima, osobiście dla mnie to ciężki czas. Jestem typem zmarzlaka i spacery przy minusowych temperaturach to dla mnie zmora, ale wiem jednak jak przyjemne są zabawy dla dzieci w białym puchu. 

Radość moich dzieci chyba wynagradza mi purpurowe policzki i zmarznięte ciało, ale po mimo tego, że tak wiele wad zauważam w tej porze roku są jednak także jej plusy. Jakie ?
Lubię obserwować zawieruchę za oknem, białe drobinki lekko opadające na ziemię.
Uwielbiam lepić bałwana z dziećmi i obserwować te małe uśmieszki.
Uwielbiam zimą owinąć się w ciepły sweter i usiąść z gorącą kawą przy kominku.
Mogłabym znaleźć jeszcze kilka zalet, ale chcę skupić się na ostatniej.

Sweter , tą część garderoby stanowczo lubię najbardziej zimą. Miękki, ciepły i stylowy. Tyle wymagam i zawsze trafiam idealnie. W tym roku, że zima jeszcze nie odpuszcza zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu nowych zdobyczy i tak natrafiłam na ciekawą stronę Elegrina.pl. W ich asortymencie możemy znaleźć ogrom pięknych propozycji, ale ja od razu zmierzyłam do działu swetry damskie .

Pierwszym swetrem, a może raczej sweterkową sukienką, która wpadła mi w oko jest Teressa - zielono-niebieska.

Przyznam, że takich kreacji brakuje w mojej garderobie. Jest to połączenie idealnie, sukienka na co dzień i ciepły sweterek. Ta sukienka występuje w dwój wariantach kolorystycznych. Właśnie w kolorach niebiesko-zielonej, a także niebiesko-czerwono-białej. Oba dobory kolorystyczne bardzo mi się podobają i nie jestem do końca jeszcze pewna, na który wariant się zdecyduję.

Kolejnym sweterkiem, który wpadł mi w oko jest Lizzy brązowo-biały.
Ten sweterek stanowczo wyróżnia się w tłumie. Po mimo tego, że jest raczej neutralnych kolorów, to detale, jakie ma w sobie sprawiają, że jest wyjątkowy. 

Na dole sweterka zarówno z przodu jak i z tyłu możemy ujrzeć " zniszczenia " materiału, które nadają temu swetrowi to coś. Jak dla mnie jest genialny !
Na stronie sklepu możemy znaleźć jeszcze więcej pięknych propozycji, chciałabym pokazać Wam wszystko co mi się podoba, ale jak wiadomo każdy, albo chociaż większość z nas ma inny gust i raczej wygodniej będzie przejrzeć asortyment indywidualnie i znaleźć coś dla siebie, prawda?

A Ty znasz już sklep Elegrina.pl ?

17 komentarzy:

  1. ostatni sweterek z gwiazdkami bardzo mi się podoba, jeśli nie muszę to nie wychodzę z domu, też jestem ciepłolubna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni sweterek jest prześliczny :D Koniecznie muszę odwiedzić stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię zimy, ale to bardziej że względu na panujące trudne warunki drogowe. Jest zimno. To fakt. Ale mróz ma też swoje plusy. Widok bieli za oknem jest bezcenny. Niestety u nas póki co są to znikome dni. Chyba jeden dzień popadalo, paraliż na drogach. Akurat w ta burzę śnieżną wracalam z domu. A sweterki - muszą być. Uwielbiam. Dłuższe, krótsze, tunikowe. Ten w gwiazdki jest świetny. Najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek całkiem ciekawy, ale zimy to ja nie cierpię. Tęsknię za 30 +.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cudowne zimowe wspomnienia z dzieciństwa. Nieopodal mojego domu była taka duża górka i las - tam zawsze chodziliśmy z rodzicami na sanki - nawet pamiętam że obok na boisko przyjeżdżali strażacy i wylewali wodę - robili nam lodowisko - też się jeździło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek w gwiazdki jest śliczny. Z chęcią bym go nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek w gwiazdki śliczny :) Ja też jestem typem zmarźlaka, więc pomimo, ze lubię ją zwłaszcza wtedy gdy mamy śnieg, to czekam z niecierpliwością kiedy już się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie to zimy nie lubię. Zdecydowanie wole lato I krótkie bluzki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej spodobała mi się sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam obserwować padający śnieg, ale najlepeij przez okno;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię zimy, ale moje dzieci są nią zachwycone. Poza tym ostatni sweterek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne za co lubię zime to za piękne widoki i moje ukochane swetry ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zimę lubię, Ale taką prawdziwą że śniegiem i mrozem. A o te zimowe atrybuty ostatnio ciężko... Przynajmniej w lubuskim. Sweterki uwielbiam. Rozejrzałam siw na stronie i kilka chciałabym mieć w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety zimy nie lubię i mogę podzielić się jedynie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nigdy za zimą nie przepadałam a tym razem byłam nią zachwycona mimo mrozów i konieczności 3-4 razy odśnieżania auta :D
    Te akurat ciuszki nie są w moim stylu ale inne z ich oferty całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.