Wykonanie idealnego makijażu to nie lada wyzwanie, osobiście nie należę do grupy kobiet, które pędzelkiem potrafią stworzyć dzieło sztuki na twarzy, ale po mimo tego nie poddaje się i nadal uczę się nowych technik wykonywania makijażu.
Niegdyś do stworzenia makijaży wystarczył mi podkład, puder, tusz do rzęs i jakaś kredka i mój makijaż sięgał wtedy szczyt, szczytów, ale od pewnego czasu pokochałam także inne kosmetyki, bez których obecnie nie jestem w stanie wykonać codziennego makijażu.


Zagłębiając się w nowinki kosmetyczne zaczęłam doszukiwać się kosmetyków godnych polecenia i tak natrafiłam na markę KOBO Professional, która wręcz nie posiada negatywnych opinii.
Na sam początek zapoznając się z opiniami sądziłam, że za te kosmetyki należy zapłacić mega fortunę i stanowczo nie są to kosmetyki na moją kieszeń, ale postanowiłam to sprawdzić i ku mojemu zaskoczeniu produkty marki KOBO są naprawdę niedrogie!

Ale do rzeczy. W moje posiadanie trafiły niedawno kosmetyki właśnie tej marki i od razu z wielkim zaangażowaniem zabrałam się do testowania i szczegółowej oceny!
Na pierwszy ogień ruszyły paletki z cieniami do powiek. 

MORNING STAR EYE SHADOW SET




Nudziaki cały czas w modzie! 

Moda na stonowane kolory, odcienie brązu, różu i beżu chyba nie tak szybko przepadnie z naszych łask. Takie kolory idealne nadają się na codzienne wyjścia jak i wieczorowe.
Paletka wzbogacona jest w lusterko, aplikator do cieni, a wkłady mocowane do paletki są magnetycznie.

Kolory, pigmentacja, trwałość. 

Kolory paletki są tak naprawdę stonowane, wręcz standardowe, ale jak dla mnie to idealny zestaw kolorystyczny. Paleta składa się z 5 cieni do powiek : cielistego beżu, różu z miniaturowymi, połyskującymi drobinkami, jasnego brązu, średniego brązu, ciemnego brązu.

Cienie do powiek mają naprawdę suchą konsystencję i jeśli nie usuniemy nadmiaru z pędzelka mamy gwarantowane osypanie się pozostałości na policzki. Co do jej pigmentacji jestem wręcz oczarowana. Już niewielka ilość naniesionego cienia daje przyjemny efekt, blendowanie cieni jest także bardzo łatwe, a wręcz przyjemne. Naniesiony cień na powiekę nadaje jej efekt wygładzenia, nie roluje się, a także nie osadza się nadmiernie w załamaniach powiek.


Najbardziej zaskoczyło mnie chyba możliwość budowania intensywności koloru. Niektóre cienie nie dają nam takiej możliwości, bo in więcej nałożymy cienia na powiekę tym bardziej nam on się osypuje, zaś z cieniami KOBO nie otrzymujemy takiego efektu.

Czy warto po nią sięgnąć ?

Z moich doznań jak i obserwacji jak najbardziej warto sięgnąć po paletkę MORNING STAR.
Co do trwałości także jest zadowalająca. Przygotowując się rano do zaprowadzenia córki np. do przedszkola makijaż wykonuje o godzinie ok 7 rano, jeszcze wieczorem makijaż oczu jest wręcz idealny. Nie ścierają się, nie osypują ... po prostu pozostają na swoim miejscu.

Cena wedle jakości ?

Kupując paletkę KOBO w Drogerii Natura płacimy za nią teraz, tylko 17,99 zł.
Cena jest naprawdę nieduża zbaczając na jej trwałość, a także pigmentację.
Jak najbardziej serdecznie ją polecam i jeśli właśnie lubisz takie odcienie to ta paletka jest idealnie stworzona dla Ciebie.

EARTH GEMS EYE SHADOW SET

A może warto zabłysnąć ?

W tym roku dość modnymi kolorami cieni do powiek są te, które zostały wzbogacone w brokatowe drobinki, które jawnie nadają powiece blasku. Metaliczne odcienie lub chłodne kolory sięgające fioletu są naprawdę dość często zauważane w tym roku. 


Kolory, pigmentacja, trwałość.  

Ta paletka również składa się z pięciu kolorów : beż, metaliczny złoty, brąz, ciemna zieleń, fiolet.
Pigmentacja jest naprawdę zachwycająca. Istnieje także tu możliwość stonowania odcieniu koloru na powiece. Z łatwością możemy blendować ze sobą kolory, jak i w ładny sposób je ze sobą łączyć.
W przypadku tej paletki efekt osypywania się jest nieco większy, ale nie jest problemem usunięcie niepotrzebnych drobinek z policzków. Trwałość .... Póki co nie miałam okazji długi czas chodzić w makijażu wykonanym za pomocą tej paletki, ale śmiało bez problemu wytrzymał mi rodzinną kolację, która trwała ok 4 h.

Podobnie jak w przypadku paletki MORNING STAR cienie posiadają suchą konsystencję. Już niewielka ilość naniesiona na powiekę pozostawia po sobie znaczy ślad i odcień. Przyznam szczerze, że makijaż wykonywany z pomocą tej paletki jest naprawdę przyjemny.

Czy warto po nią sięgnąć ?

Stanowczo tak. Osobiście preferuję bardziej nudziaki, ale i takiej paletki nie może zabraknąć w kobiecej kosmetyczce. Takie jest moje zdanie. Dla każdej z nas co jakiś czas nadarza się okazja, że możemy zabłysnąć niczym gwiazdy Hollywood, ta paletka stanowczo nam w tym pomoże.

Cena wedle jakości ? 

Kupując tą paletkę KOBO obecnie w Drogerii Natura, zapłacimy za nią zaledwie 17.99zł.
Na oba te produkty obecnie jest promocja i możemy kupić je jak widzicie za naprawdę nieduże pieniądze. A naprawdę warto wzbogacić swoją kolekcję w oba te produkty.
Pierwszy idealnie nadaje się na codzienny makijaż, zaś druga idealnie podkreśli nasze spojrzenie w wyjątkowych chwilach!

A to, co udało mi się zmalować z pomocą tych paletek.

Morning Star

Earth Gemes

Znacie produkty KOBO ? Co sądzicie o tej marce ? 

19 komentarzy:

  1. Mam obie te paletki i jestem bardzo zadowolona z ich pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne palety <3 ostatnio mam słabość do palet, wiec chętnie sprawię sobie i te ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to nie mogę się nadziwić jak ty potrafisz zmalować tak idealnie równą kreskę na oku??? Naucz mnie, pliiisss ;D
    A co do paletek, to i kolorystycznie i cenowo i jakościowo zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, godziny prób i błędów :D A odkąd mam dzieci i coraz częściej maluje się na szybko coraz bardziej prosta zaczęła wychodzić :D

      Usuń
  4. paletki są na prawde swietne, rewelacyjna cena i pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą drugą i sprawdza się doskonale. Lubię KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie podchodziłam do kosmetyków KOBO, chyba czas zerknąć na którąś z paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te paletki, również je mam i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te palety, muszę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka Kobo i jej produkty od lat mi towarzyszą przy robieniu makijażu. Dobre i tanie produkty są godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię osypywania się cieni na policzki, więc chyba takie suche cienie nie do końca by mnie zadowalały;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie cena idzie w parze z jakoscia. Ja tez lubie nudziaki, ale warto miec w kosmetyczce tez te kolory, ktore sa na wieksze wyjscia. Mozna fajny efekt zmalowac.podoba mi sie Twoj makijaz. Lubie takie delikatne 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polubiłam KOBO, wcześniej nie znałam produktów, ale od pewnego czasu są jednymi z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobo ma naprawdę świetną kolorówkę jak na półkę drogeryjną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się odcienie zawarte w tych paletkach. Można stworzyć różne połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne odcienie mają te paletki :) U mnie nie ma niestety tej drogerii, ale jak będę koło niej przejeżdżać to zajadę do niej i sobie kupię te paletki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena jest naprawde kuszaca. Podoba mi sue zestawienie kolorow w tej drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki bardzo ładne. Lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.