oświetlenie, dostawca prądu, po prostu energiaWraz z dobą nowoczesności coraz więcej domowych sprzętów i gadżetów jest zasilanych przez prąd, ale w raz z przybywającymi nowinkami technicznymi w domu cena naszych rachunków znacznie zaczęła się zwiększać. Zaczęliśmy szukać rozwiązania w jaki sposób pozwolić sobie na dotychczasowe udogodnienia, a także na zakupów nowych nie idąc przy tym z torbami za rachunki za energię? Chyba nie tylko my zadajemy sobie takie pytanie, dlatego chciałabym pokazać Wam w jaki sposób bez najmniejszego problemu możemy zacząć wręcz oszczędzać na rachunkach za energię elektryczną.


Polacy statystycznie średnio wydają miesięcznie na energię elektryczną około 170zł-300zł co jednak w skali roku osiąga nie małą sumę znacznie obciążając nasz budżet domowy. Wydatki na prąd można jednak skutecznie obniżyć – bez konieczności ograniczenia zużycia energii. Osoby, które zdecydowały się zmienić dostawcę prądu, oszczędzają nawet kilkaset złotych. Jak to możliwe? 


Od kilku lat mamy możliwość samodzielnego wyboru dostawcy prądu. Najkorzystniejszą ofertą dla nas jest wybór dostawcy, który " skupuje " prąd na rynku hurtowym, dlatego polecam wybór sprzedawcy, który oferuje nam najtańszy prąd na rynku. Wiele osób sądzi, że taka oferta jest z góry przekłamana i wrzuca ją do worka chwytów marketingowych nie znając pełnych informacji. Warto mieć świadomość, że różni dostawcy ustalają własne ceny na podstawie wewnętrznej polityki cenowej. 
oświetlenie, dostawca prądu, po prostu energia, pomysł na remont, niższe rachunki za prąd

Szukając odpowiedniego dla nas sprzedawcy prądu trafiliśmy na Po Prostu Energia
Na stronie firmy bez najmniejszego problemu mogliśmy wyliczyć ile zmiana dostawcy przyniesie nam korzyści dzięki kalkulatorowi oszczędności. 


Po prostu energia, dostawca prądu, sprzedawca prądu


Po wprowadzeniu danych z obecnych naszych faktur okazało się, że dzięki tej zmianie uda nam się zaoszczędzić nie małe pieniądze. Zmiana sprzedawcy na Po Porostu Energia nie kosztuje nic, więc jeśli dotychczasowa Twoja umowa nie uwzględnia żadnych kar zerwania umowy możesz zrobić to już teraz. 

Jak możesz ubiegać się o zmianę dostawcy na Po Prostu Energia ? 


To proste, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy, a firma oddzwoni do Ciebie w ciągu 24 godzin. W trakcie rozmowy telefonicznej zostanie przedstawiona Ci najbardziej korzystna oferta wedle Twoich potrzeb, a następnie otrzymasz umowę drogą mailową
Proste prawda? 
Zmiana sprzedawcy nie trwa dłużej niż 30 dni od momentu zawarcia umowy, dodatkowo podpisując umowę z Po prostu Energia powinniście mieć świadomość, że wasza umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, ale ... Cena za energię nie ulega zmianie

Więc jeśli przeraża Cię wysokość  dotychczasowych rachunków za energię elektryczną, nie zastanawiaj się i odwiedź Poprostuenergia.pl i sprawdź ile Wam uda się zaoszczędzić, dzięki temu sprzedawcy! I pomyśl na jakie przyjemności mógłbyś wydać te pieniądze ! 

Dodatkowo przy budowie domu nie tylko media oraz wygląd wizualny mają znaczenie. Ważnym elementem przy budowy są materiały, które zostaną wykorzystane do "tworzenia" budynku. Tutaj warto sięgnąć po materiały, które mają dobrą renomę i dadzą nam gwarancję, że nasz dom będzie w 100% bezpieczny. Godnym zaufania miejscem, gdzie można zakupić cegły klinkierowe oraz różnego rodzaju płytki jest producent Feldhaus Klinker . Firma prowadzona jest na bazie wieloletniej tradycji. 


A Ty jesteś zadowolony z dotychczasowego dostawcy prądu? A może korzystasz już z Po prostu Energia ? 

19 komentarzy:

  1. niestety wszystko jest na prąd. wejdę na Poprostuenergia.pl i przemyślę sprawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie jestem zadowolona ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co mam sprawdzonego dostawcę prądu i jestem zadowolona. Rachunki są w miarę rozsądna, a jeszcze są zwroty i promocje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co na razie nie muszę się tym przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. óki co korzystam cały czas z tego samego dostawcy, ale przejrzę ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama jakiś czas temu zmieniła dostawcę prądu i jej rachunki dużo się obniżyły. Warto szukać tańszych dostawców mediów

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znalam do tej pory takiej opcji. A nie ukrywam, ze u nas sa dosc wysokie rachunki za prad. Musze przemyslec sprawe z tesciem, bo on jest tu osoba decyzyjna w tych kwestiach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak narazie jestem zadowolona z dostawcy prądu, ale dobrze wiedzieć na przyszlosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnei wejde na tą stronę i sprawdzę jaka jest różnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę o wyborze myśleć za parę lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tym dostawcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówiąc szczerze to rzeczywiście ostatnimi czasy rachunki za prąd są przerażające. Nie wiem skąd się biorą takie kosmiczne kwoty, Ale domowy budżet jest mocno obciążony. Chętnie przejrzę się bliżej tej możliwości zmiany, bo przecież mogę tylko zyskać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi dostarcza PGE ING. Rodzice zadowoleni to nie mam co przyczepiać się do firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wynajmuje mieszkanko więc wszelkimi umowami i dostawcami się nie zajmuję.. Mamy plany by wyjechać za granicę - chwilowo więc nie przejmuję się tymi dość wysokimi rachunkami. W przyszłości jednak się tym zainteresuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam zaufania do takich dostawców - wolę sprawdzone, Państwowe PGE - mają świetne oferty aby zaoszczędzić - można wybrać sobie taryfę pod swoje potrzeby - kiedyś byłam w domu w weekendy częsciej i miałam taką weekendową - i rachunki miałam o połowę niższe.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie to nowy dostawca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jak na razie rachunki nie są bardzo wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas są dość wysokie więc musimy się zastanowić nad zmianą

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe porady ale niestety nawet one się u mnie nie sprawdziły. Rachunki za prąd od dłuższego czasu mam duże, a ciągły wzrost stawek z zakładu energetycznego dobijały mnie. Zdecydowałam się kupić zestaw fotowoltaiczny żeby jakoś zmniejszyć opłaty za rachunki prądu. Na zestaw fotowoltaiczny mieliśmy pieniądze z czepka z wesela a mąż stosując się do porad znalezionych na https://suntrack.pl/blog/fotowoltaika/jak-samemu-zmontowac-system-fotowoltaiczny samodzielnie zmontował zestaw. Wszystko działa jak należy i mam nadzieję, że od nowego roku rachunki będą mniejsza, a my wreszcie odłożymy pieniądze na podróż poślubną.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.