Urządzenie mieszkania marzeń to nie lada wyzwanie. Prócz idealnego wykończenia pomieszczeń dla mnie wielką rolę odgrywają meble, bo to właśnie one jako pierwsze rzucają nam się w oczy po wejściu do mieszkania. Remont  zaczynaliśmy małymi kroczkami, ale brakowało nam idealnego miejsca do wspólnych posiłków, dlatego bez chwili zwątpienia zabraliśmy się za przygotowywanie takiego miejsca. 


Jak urządzić idealną jadalnie? 


Jadalnia dla nas to nie tylko pomieszczenie do wspólnych posiłków, ale miejsce gdzie czujemy się komfortowo, bezpiecznie i wygodne na tyle by śmiało móc tam przyjmować swoich gości i samodzielnie spędzać tam wolne chwile. Możemy w tym celu wyszukiwać mnóstwa pomysłów w internecie, ale zastanówcie się czy wtedy będzie to aby na pewno " wasza " jadalnia? Czy po prostu idealna kopia tego, co ktoś już wymyślił?
My postawiliśmy na indywidualność i nasz projekt od podstaw jest tylko nasz, kto wie, może gdzieś już ktoś ma podobną do naszej.

Jakie kolory do jadalni? 


Od jakiegoś czasu jest dość głośno, że idealnym kolorem do jadalni jest pomarańcz w różnych odcieniach, ma na celu zachęcenie gości dając mu poczucie swobody i ciepła. Ale niestety żadne z nas nie przepada za taką gammą kolorystyczną więc my postawiliśmy na śnieżną biel dającą mnóstwo światła w pomieszczeniu i łatwy dobór dodatków.

Pomysły i Inspiracje? 


 Ale by te miejsce było na tyle funkcjonalne i wygodne właśnie wielkie znaczenie mają tu meble. Dlatego po wybraniu odpowiedniego koloru ścian, dodatków i stołu, które idealnie zaczęły ze sobą harmonizować przyszła kolej na krzesła. Postanowiliśmy całe pomieszczenie zachować w kolorystyce bieli i jasnego drewna, a oboje uwielbiamy takie połączenie.


Po przejrzeniu całej gammy kolorów i odcieni postawiliśmy na krzesła w kolorze dąb sonoma. Takie krzesła dąb sonoma bez najmniejszego problemu znaleźliśmy w sklepie Edinos.pl.

Odpowiednie krzesła do jadalni powinny łączyć w sobie kilka ważnych cech, mianowicie powinny być wygodne, ergonomiczne, stabilne i powinny posiadać wysoką jakość materiałów jeśli już mają takie wykończenie. Wszystkie najważniejsze cechy znaleźliśmy właśnie w produktach edinos.pl, a dodatkowo nie było problemu z odnalezieniem upragnionego koloru.
Przeglądając ofertę sklepu prócz krzeseł do jadalni udało mi się odnaleźć idealne krzesła barowe, które także niedługo nam się przydadzą :)



A Ty, masz już wymarzoną jadalnię? A może szukasz idealnych krzeseł do Swojego domu? 

21 komentarzy:

  1. Często szukając inspiracji zaglądam na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje, kuchnia i jadalnia to serce domu. dla mnie stół, który pomieści wszystkich gości to ważny element

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stołu potrzebne są idealne krzesła! I oczywiście dodatki, tego nie może zabraknąć!

      Usuń
  3. Ja dopiero siedzę przy projekcie domu :D ale chciałabym również jasną kolorystykę, zwłaszcza, że będzie to w jednej części połączone z salonem

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się tego typu jadalnie, może czas na jakieś zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ogromny stół z wygodnymi krzesłami w jasnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadalnia i kuchnia to najważniejsze miejsca domu, dlatego powinny być odpowiednio urządzone. Wygodne krzesła sprawiają, że chce się na nich siedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej wolę jadalnie w starym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis, uwielbiam artykuły o urządzaniu wnętrz :) Krzesło jest super i psuje do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadalnia to miejsce, gdzie wreszcie na mozna usiasc z cala rodzina. Ogromny stol i krzesla to podstawa. Mi podoba sie oczywiscie biala kolorystyka, wiec znajac siebie wybralabym biel. Kazdy dodatek jest istotny. Ahhh zebym gladko remont przeszla.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie jasne salony najlepiej w max 2-3 kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne rady. Ja niestety na razie nie mam jadalni, ale może kiedyś uda mi się ją mieć i wtedy powrócę do twojego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam w jadalni wlasnie krzesla i stol w kolorze dąb sonoma

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na dzień dzisiejszy mam aneks kuchenny i nie mam gdzie postaić stołu z krzesłami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te propozycje jadalń :D

    OdpowiedzUsuń
  15. taka minimalistyczna jadalnia to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybór elementów wnętrza niby należy do łatwych, a jednak nie tak łatwo się zdecydować na coś porządnego. Wybór maja spory i kilka modeli mi się bardzo podoba. Krzesła widać są solidne i cieszą oko. Muszę przemyśleć zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe propozycje jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją podstawą dobrej jadalni są dwie rzeczy: jasna kolorystyka i duży solidny stół z wygodnymi krzesłami. Jasne kolory dodają klimatu a stół musi pomieścić wszystko i wszystkich, bo to główne miejsce w domu!


    blog

    OdpowiedzUsuń

  19. Moją jadalnią jest ogromną wyspa na pół kuchni z prawie dwumetrowym blatem
    :) Z tego też powodu stół by się już nie zmieścił ;) p.s. Twoje propozycje są bardzo inspirujące :)

    http://www.overtheheaven.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mamy jadalni. Jemy w kuchni. Krzeseł też nie mamy bo postawiliśmy na narożnik.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.