Jak wiadomo brwi są istotnym elementem twarzy, nadają jej wyrazu, a co najważniejsze podkreślają każde spojrzenie. I z racji tego na rynku mamy szereg produktów do stylizacji brwi jak i masę zabiegów upiększających warto próbować, testować aż trafimy na ten idealne właśnie dla nas. 


Dziś chcę Wam zaprezentować dwa kosmetyki od INVEO, które przetestowałam dzięki portalowi Only You. Pierwszy z nich to wypełniacz do brwi, który daje efekt natychmiastowy, przyciemnia i nabłyszcza włoski.

Oba produkty INVEO mają bardzo schludne, minimalistyczne opakowania w tonacji bieli i odcienia niebieskiego. Wszystkie niezbędne informacje o użytkowaniu znajdują się na kartonikach. Na nich znajdziemy także jak powinny wyglądać idealne brwi. Wydobycie kosmetyku z opakowania nie stanowi żadnego problemu, kartonik zaprojektowany jest niczym pudełeczko z zapałkami, wystarczy więc delikatnie wysunąć tylko środek by naszym oczom ukazały się plastikowe fiolki przypominające dotychczasowe tusze do rzęs. 

Muszę powiedzieć, że oba produkty niemalże od razu przyciągnęły moje spojrzenie i wydały mi się być dość intrygujące. Z racji tego, że moje naturalne brwi są naprawdę ciemne i nie potrzebuje farbowania ich hennami bądź malowania oba preparaty zostały przetestowane na bliskiej mi kobiecie, a jakie są tego rezultaty ? 

Jednoskładnikowa ultradelikatna henna do brwi w kremie Inveo odpowiednia dla każdego, w tym dla osób o skórze wrażliwej i wrażliwym aparacie ochronnym oka. Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi, a jednocześnie skuteczna, dająca intensywne i trwałe zabarwienie. Wzbogacona olejkiem arganowym.

INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Dimethicone, HC Blue No 2, Basic Blue 75, Basic Brown 16, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Argania Spinosa Kernel Oil, Triethanolamine, Basic Violet 16, Silica, Talc

Ten kosmetyk jak i każdy inny posiada swoje wady i zalety, ale zacznijmy od zalet. 
Po pierwsze, henna ma genialny aplikator, idealnie wyprofilowana gąbeczka, sprawia, że henna jest na prawdę bardzo łatwa w nałożeniu, a co idzie za tym ? Że w szybki sposób możemy idealnie wyprofilować brew. Niejednokrotnie nakładałam różne rodzaje henny innym, ale muszę powiedzieć, że z tak łatwym sposobem się jeszcze nie spotkałam.
IVECO barwi tylko włoski nie pozostawiając po sobie ani śladu na skórze, osobiście dla mnie to mały minus, ponieważ brwi wyglądają na niewypełnione. 
Dla osób, które mają rzadkie włoski na brwiach, czy kiedy włoski są nierównomiernie gęste na całej długości brwi efekt może być mało zadowalający.
Kolor henny, który otrzymaliśmy jest brązem. Intensywność koloru zależy od czasu utrzymywania na brwiach, choć przyznam, że jak dla mnie ma on mało brązowych tonów. 
Henna Inveo utrzymuje się na brwiach około tygodnia, więc trochę krócej niż pisze producent na opakowaniu. 

Po nałożeniu pierwszy raz henny miałam wrażenie, że nie widać żadnej różnicy, ale jak się okazało moja modelka była świeżo po innej hennie i może dlatego efekt wydał mi się niezadowalający. Po odczekaniu aż poprzednia henna po prostu się ulotni przystąpiliśmy do kolejnej próby. I efekt stał się bardziej widoczny. 
 Podsumowując. Na plus aplikator, konsystencja, łatwa aplikacja. Na minus fakt, że henna nie barwi skóry. Z drugiej strony na pewno znajdą się osoby, które właśnie nie chcą i nie lubią kiedy henna barwi skórę. Więc wszystko jest kwestią oczekiwań.


Wypełniacz do brwi w kremie pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. Pomaga nadać pożądany kształt i zapewnić perfekcyjne, długotrwałe wykończenie makijażu. Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie.

INCI: Aqua, Cera Alba, Polyurethane-34, Stearic Acid, Dimethicone (and) Trimethylsiloxysilicate, VP/VA Copolymer, Carbon Black (and) Glycerin, Cetyl Alcohol, Euphorbia, Cerifera Cera, Triethanolamine, Copernicia Cetefira Cera, Phenoxyethanol, Gluconoolactone, Sodium Benzoate, Calcium Gluconate, Argania Spinosa Kernel Oil, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin (and) Laurenth-7, Sodium Hydroxymethylglycinate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, BHT,[+/-]CI 77499, CI 77492 CI 77007, CI 77742, CI 77268

Wypełniacz do brwi to nic innego jak żel do stylizacji brwi, ale o bardziej kryjącej formule. Jego aplikator to mała szczoteczka przypominająca standardowe szczotki w tuszach, ale znacznie krótsze. Jednym małym mankamentem tego produktu jest to, że owa szczoteczka nie nabiera odpowiedniej ilości produktu, ale patrząc z drugiej strony dzięki temu mamy pewność, że nie przesadzimy z kremem na brwiach.

Wypełniacz wysycha dosłownie po chwili i nawet po wielokrotnym przeczesywaniu brwi nie osypuje się. Efekt utrzymuje się na brwiach przez cały dzień bez jakiejkolwiek skazy. Ogólnie rzecz biorąc po nałożeniu kremu czasem trzeba przeczesać brwi, ponieważ pojawiają się drobne grudki. 

Tak jak wspominałam wcześniej jeden jak i drugi produkt jest w kolorze brązu, ale muszę powiedzieć, że jak dla mnie są to zupełnie inne odcienie. Wypełniacz do brwi jest znacznie ciemniejszy od henny. Ale podsumowując jest bardzo wydajny, daje zadowalający efekt, utrzymuje się świetnie, a jego usunięcie nie stanowi problemu, wystarczy płyn do demakijażu. Modelka bardzo zadowolona. 

Żaden z tych produktów nie wywołał alergii, ani żadnych niechcianych efektów.


A Wy używaliście już tych produktów ?
Jakie macie własne spostrzeżenia ?

28 komentarzy:

  1. Jestem mega ciekawa jakby sprawdziła się u mnie henna! Swego czasu chodziłam na nią do kosmetyczki i zawsze miałyśmy ten sam problem - nie chwytała skóry, choć same brwi wyglądały naprawdę pięknie! Tą mogłabym bez obawy aplikować sama, co bardzo mi się podoba. Muszę ją zamówić na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam naturalnie czarne i gęste brwi. Nigdy henny nie używałam, ale polece mojej bratowej, która używa regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hennę używam wyłącznie na rzęsy, ale w sumie jak zmienię kolor włosów tak jak planuję to i henna na brwi może się u mnie pojawi;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych produktów, ale chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam tego typu produktow. Moje brwi sa bardzo ciemne i nie mam potrzeby ;}

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam kilka opinie na temat tych produktów, większość pozytywna jednak sama raczej się na nie nie zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw, ja regularnie stosuję hennę, wypełniacze rzadziej ponieważ moje brwi są dość gęste .

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jest co malować, ja mam tak rzadkie brwi, że żadna henna nie pomoże, tylko pomada i jakiś żel z mikrowłóknami.

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt nawet całkiem, całkiem. Ja jednak sama henny bym sobie nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U MNIE ten duet sprawdził się wyjątkowo dobrze - sama byłam zaskoczona że tak łatwo można samemu zrobić hennę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym chciała zobaczyć na sobie te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tez ten zestaw, ale testuje go moja mama, ktora w zasadzie nie ma brwi. ale jest bardzo zadowolona. nietypoe sa i duzo eygidniej jest je stosowac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jaki efekt henna i wypełniacz dałyby na moich brwiach :) jak gdzieś napotkam ten zestaw to kupię na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za henną wolę sama sobie robić brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny efekt, choć ja takich produktów nie używam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie robiłam sobie henny na brwiach, więc produktu tym bardziej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. henne brwi robie regularnie, jednak produkty ktore przedstawilas w poscie sa dla mnie poki co nieznane

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie robiłam henny, z natury mam czarne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie pierwsza recenzja tych produktów, którą czytam i mam coraz większą ochotę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy brwi są podkreślone, oczy i cała twarz od razu wyglądają bardziej wyraziście.Ciekawa jestem, czy przy mojej jasnej karnacji również by się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt nie dla mnie, bo nie robię sobie henny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych produktów, ale też nie czuję się nimi jakoś skuszona, bo... Nigdy nie robiłam henny i jakoś mnie do tego nie ciągnie :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezły efekt. Ja póki co używam henny Joanna i wypełniacza Kobo i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie uzywam henny bo mam b.ciemne brwi a nawet jeśli chcialabym poprawic ich ksztalt czy grubość to nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie korzystałam nigdy z takich kosmetyków i póki co nie planuje z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam na szczęście bardzo ciemne i gęste brwi z natury, więc nie korzystam z tego typu kosmetyków. Ale mam koleżankę, której z pewnością to sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na szczęście nie muszę korzystać z takich pomocników, gdyż z natury mam ciemne i gęste rzęsy:) Wiecznie młoda nie będę niestety, więc kto wie, może kiedyś skorzystam z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.