Witajcie kochani. Od jakiegoś czasu robiąc zamówienia w chińskich sklepach internetowych zwracałam coraz to częściej uwagę na kosmetyki. Z racji tego, że niedawno odbywał się wyprzedaże świąteczne postanowiłam skorzystać z okazji i zamówić kilka z nich, ale czy było warto ?

Witamy w Zaful!
Zaful to sklep internetowy, w którym znajdziesz najbardziej odważne, ekscytujące i modne ubrania. Nasze niedrogie kolekcje mają na celu zdefiniowanie nowych trendów, doskonałości wzornictwa i wyjątkowej jakości, aby zaspokoić potrzeby każdego początkującego fashionisty. Oryginalnym pomysłem jest dzielenie się nowościami i trendami mody na z dziedziny odzieży i nie tylko!

 Pigmented Natural Eyeshadow Palette
Paleta składa się ze 120 małych cieni do powiek. Wszystko to, zamknięte jest w czarnej plastikowej kasetce. Cała paleta podzielona jest na plansze. Szkoda,że w te wersji nie ma tzw. półeczek. 


Muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się, że pigmentacja tej paletki będzie taka dobra. Wystarczy delikatne przetarcie cienia palcem, a nasz opuszek zabarwia się na dany kolor.
Nałożone cienie na powieki nie osypują się, nie rolują i utrzymują się bez skazy cały dzień.
Jestem naprawdę zadowolona. 
 Właśnie w ten sposób prezentuje się makijaż wykonany dzięki cieniu szaremu i białemu.
Przy następnym zamówieniu stanowczo zamówię taką samą paletę ! 

Concealer Palette And Foundation Brush
Paleta składa się z 15 cieni do konturowania. Cienie są dość lepkie niczym błyszczyk i słabo napigmentowane. Całość zamknięta jest podobnie jak w przypadku cieni do powiek, w plastikowym pudełeczku na zatrzask. 
Prócz kasetki zawierającej korektory w zestawie otrzymaliśmy pędzelek, który ma przyjemne, ale dość sztywne włosie. Wszystko jest idealnie zamocowane skuwką do czarnej rękojeści. Ta paleta powędrowała w inne ręce, szkoda by stała i się marnowała jak mi nie przypadła do gustu. 

Rhinestoned Quartz Wrist Watch

Ten zegarek wyobrażałam sobie nieco inaczej. Wydawał mi się mały, typowo kobiecy, wręcz delikatny. Okazało się jednak, że jego tarcza jest dość duża, ale ten zegarek został zamówiony z myślą o Babci, która ma dość spore problemy ze wzrokiem patrząc na wiek, więc okazało się, że tarcza jest odpowiednia dla niej. 
 Bransoleta zegarka jest solidnie zrobiona. Nie rozpina się samoistnie, a zegarek jest dość ciężki. Tarcza zegarka jak i część bransolety jest osadzona małymi kamykami, co jedyne mnie w nim zawiodło to tylko, to że nie da się ustawić dany, a szkoda. 

Striped See Thru Tights


Są to moje pierwsze rajstopy zamówione z chińskiego sklepu. Rajstopy wykonane są z poliestru, ale dla mnie to po prostu zwykła siateczka. Są dość słabe i pewnie po pierwszym założeniu puszczą tysiące oczek, ale to nic. Jedyną rzeczą, która najbardziej mnie zawiodła, że prócz wzorów na nogach mają je na całej swojej objętości. Sądziłam, że raczej część rajstop, która jest zazwyczaj pod odzieżą będzie jakoś wzmocniona. 
Choć i tak muszę powiedzieć, że ich wzór mi się bardzo podoba. 

A Wy korzystacie z kosmetyków z takich sklepów?
Jakie macie z nimi doświadczenia ?

26 komentarzy:

  1. wow, sporo cieni, bardzo ładny makijaż i rajstopki super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowowow, super paletka! Tyle cieni do wyboru, że nie wiadomo jaki makijaż zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie ciekawiły te palety ale finalnie nie wzięłam żadnej bo dużych palet nie lubię. Lubię cienie, które mieszczą się w mojej dłoni. Paleta z kamuflażami/podkładami ładnie wygląda ale kiedyś czytałam, że zbyt fajna to ona nie jest, więc w sumie rozumiem, że powędrowała w świat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba :) A rajstopy mają świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow mega Ci wyszedł ten makijaż! Ten zegarek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz woooow. zegarek luks 😁😁😁 baaaardzo mi sie podoba. zastanawialam sie nie raz nad cieniami z chinskich sieciowek. podobaja mi sie. tylko wlasnie roznie bywa z ta pigmentacja. aleeeee odbiegne od wszystkiego, bo najbardziej kolor Twoich ust mi sie podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek rewelacyjny, no i ocywiście piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam tą paletę cieni i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza paletka robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie te pierwsze paletki były do wygrania w rozdaniu na fp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam te paletki z cieniami, ale dałam na konkurs na fp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory cieni są tak różnorodne, że można z nimi stworzyć wiele wspaniałych makijaży

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam paletki z chińskich sklepów i są w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się pierwsza paletka natomiast na druga sama czekam. Zamówiłam ją w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę drugą paletkę, ale mniejszą wersje i pigmentacja jest ok. Można nimi pięknie wykonturować buźkę na mokro. Szkoda, że ta większa to taki bubel.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka wygląda bardzo ładnie. Uwielbiam kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z taką paletą cieni można wyczarować bardzo dużo fajnych makijaży :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam zamawiać te cienie przy ostatnio składanym zamówieniu i teraz żałuję, że ich nie wzięłam;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zamówiłam taką dużą paletę cieni ale w brązach i złocie - jest ok, lecz pigmentacja mogłaby być lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą paletę do konturowania ale nie mam ba nią pomysłu więc powędruje na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne paletki i urocze kolory. Zegarek też fajny

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo zainteresowałaś mnie tymi cieniami. Tyle kolorów! A ja od dawna próbuję znaleźć jakąś dobrą i tanią paletkę z wieloma kolorami :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka wygląda obiecująco:) Tyle obłędnych kolorów i dość dobra jakość. Jestem pozytywnie zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.