Paznokcie hybrydowe w ostatnich latach są hitem i można je ujrzeć u wielu kobiet.
Każda z nas chciała by mieć piękne i zadbane paznokcie,
a szukając inspiracji jaki wzór wykonać napotykamy wiele
pięknych prac kosmetyczek jak i szkaradnych prac amatorskich.
Ja także należę do grona amatorek.
Moja samodzielna przygoda z tymi wspaniałymi lakierami trwa niemalże od roku,
a do perfekcji jest mi jeszcze daleko, ale się nie poddaje.
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka produktów dość znanej
firmy o szerokiej gammie lakierów właśnie hybrydowych !
Zapraszam !!
Firma powstała w 2004 r. Od lat utrzymuje stabilną pozycję w zakresie wyposażenia
 gabinetów oraz salonów kosmetycznych.
ZADBANE DŁONIE I PAZNOKCIE to motto jakim kieruje się firma Nails Company.
Ich nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom dostępu do najlepszych produktów, idealnych warunków współpracy oraz nieustających satysfakcji z ich usług.
Nails Company organizuje także wiele warsztatów i szkoleń, które mają na
celu nauczenie uczestników perfekcyjnego zdobienia i odpowiedniej
pracy na paznokciach. 
" Produkty naszej marki sprawią , iż poczujesz się wyjątkowa. "W ramach współpracy otrzymałam od Nails Company pokaźną paczuszkę, 
w której znajdowały się 3 lakiery, baza, top i efekt syrenki. 
O których właśnie dziś chciałabym Wam opowiedzieć. 
Zacznijmy od : 
 

REPAIR BASE

Baza zamknięta jest w szklanej buteleczce koloru czarnego o pojemności 6ml.
Jest to wyjątkowa baza, która po utwardzeniu bardzo przypomina paznokcie żelowe.
Mocna i bardzo twarda, idealna do przedłużania i rekonstrukcji naturalnej płytki. Miałam już styczność z produktem identycznego przeznaczenia chociaż nie używałam go wtedy osobiście, ale bardzo się zawiodłam.
Po chwili paznokcie pękały po mimo dobrze wykonanej krzywej C.
A tym razem okazało się inaczej.
Po mimo tego, że po raz pierwszy przedłużałam paznokcie samodzielnie wzorując się na filmikach z YT.
Przedłużone paznokcie nosiłam przez ponad 3 tygodnie !
Jestem naprawdę zachwycona i
na pewno jeszcze nie raz trafi ona w moje posiadanie !

Pędzelek jest dość szeroki, ale miękki.
Dzięki temu rozprowadzanie dość żelowego preparatu nie jest trudne.
Na idealne utwardzenie wystarczy w lampie UV (2 min), UV/LED (30s.), LED (30s.).
A efekt jest naprawdę świetny ! 


 TOP HYBRYDOWY | FLASH SHINE UV PROTECT

Top zamknięty jest w szklanej buteleczce koloru białego o pojemności 11 ml.
Jego zapach jest dość wyczuwalny, ale nie drażniący.
Aplikacja podobnie jak z bazą jest bardzo prosta, a efekt nabłyszczający jest zadowalający.
Flash Shine nie posiada warstwy dyspersyjnej i dzięki temu nie ma konieczności przecierania paznokci cleanerem.
Pędzelek jest dość szeroki, a konsystencja topu jest dość wodnista.
W pierwszej chwili miałam problem z dokładnym zabezpieczeniem paznokci,
ponieważ automatycznie zalewałam skórki, ale po chwili udało mi się
" nawiązać z nim owocną współpracę ".
Idealnie zabezpiecza lakier i nawet podczas częstych prac dłońmi
nie łuszczy się, a także nie brudzi !


PYŁEK SYRENKI

O tej wspaniałości chyba nie muszę dużo opowiadać.
Pewnie każda z Was, która kiedykolwiek robiła hybrydy posunęła się do ozdoby paznokci/paznokcia tym wspaniałym pyłkiem, który nadaje sporo blasku i wyjątkowości
stylizacji.
Prezentuje się pięknie na różnego rodzaju kolorów.

LAKIER HYBRYDOWY,

FIRE BRICK

Lakier hybrydowy o dość intensywnej czerwieni zamknięty jest w 6ml szklanej buteleczce koloru białego. Jest silnie napigmentowany
i już zaledwie jedna warstwa pozwala idealnie pokryć paznokieć bez smug. 
Lakier zaliczany jest do grupy
ŻELI HYBRYDOWYCH.
Jest to nic innego jak połączenie żelu z lakierem hybrydowym, a dzięki temu sprawia, że paznokcie są idealnie twarde niczym nie do zdarcia.
Pędzelek jest dość szeroki i miękki.
Lakier dosyć gęsty i na pierwszy raz ciężko było mi wyczuć odpowiednią ilość lakieru,
ale jak to się mówi " PRAKTYKA CZYNI MISTRZEM " i po wielu
błędnych próbach i nerwach zaczęliśmy się dogadywać.
Kolor jest naprawdę intensywny i pięknie się prezentuje.
Jeśli ktoś z Was ma problem z łamliwością paznokci, a nie lubi ich sztucznie przedłużać
ten lakier jest idealny do " odhodowania " naturalnych paznokci ! 

I przyszedł czas na wielki finał ! 


WENECKA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH- WIOSNA/LATO 2017

Z nowej kolekcji otrzymałam dwa kolory o pięknych barwach jak i intrygujących nazwach.
Cała kolekcja tworzy naprawdę ciekawa paletę kolorystyczną.
Z racji, że za oknem coraz słoneczniej czas porzucić ciemne odcienie
i zaopatrzyć się w kolory bardziej nasycone, neonowe, a może pastelowe.
To zostaje chyba już kwestią gustu, ale myślę,
że dużej części z Was właśnie ta kolekcja wpadnie od razu w oko ! 


CIELO VENEZIANO 

Lakier został zamknięty w szklanej buteleczce koloru białego o pojemności 6ml.
Pastelowy, dość jasny błękit kojarzący mi się z czystym, przejrzystym morzem.
Jest to idealny odcień baby blue, najjaśniejszy ze wszystkich niebieskich kolorów wchodzących w skład nowej kolekcji.
Na uwagę zasługuje na pewno za  krycie, które jest doskonałe, szczególnie przy tak jasnym, pastelowym kolorze co jest bardzo rzadko spotykane.

Pędzelek jest dosyć wąski co pozwala na dokładniejsze domalowanie brzegów paznokci.
Konsystencja jest dość rzadka, ale już nie wielka jego ilość
umożliwia na całkowite pokrycie płytki.
Lakier pod wpływem światła lampy nie obkurcza się, a także nie pojawiają się
niechciane prześwity. Zaledwie 2 warstwy pozwalają na idealny manicure.
Kolor jest krystaliczny i bardzo zachwycający ludzkie oko.
JESTEM OSZOŁOMIONA TYM KOLOREM I SZCZERZE GO POLECAM !

BELLA DONNA

Pastelowy, niczym cukierkowy róż, który kojarzy mi się ze słodkimi 
piankami.
Jest dość intensywny, ale za razem delikatny i subtelny.
Jest to kolejny lakier z Weneckiej kolekcji o idealnym kryciu.
Już po jednej warstwie na paznokciu pozostaje idealna warstwa, która pokrywa wszystko  nie pozostawiając żadnych smug, prześwitów czy niedociągnięć.
Pędzelek jest identyczny jak w odcieniu Cielo Veneziano
Lakier także jest szczelnie zamknięty w szklanej, białej buteleczce o pojemności 6ml. 
Zapach tych lakierów jest niemalże nie wyczuwalny co sprawia, że nie są w ogóle drażniące. 

Przyznam Wam, że to na pewno nie będą moje ostatnie kolory z tej kolekcji. 
Wszystkie odcienie nowych lakierów są już dostępne na stronie producenta. Cała kolekcja składa się z 10 przepięknych kolorów, które są tak nasycone, że trudno jest wybrać jeden, najładniejszy odcień. Są wśród nich intensywne, wręcz neonowe kolory jak i przepiękne delikatne pastele, które swoją subtelnością także potrafią podbić nie jedno serce.
Jeśli chcecie zapoznać się dokładniej z całą kolekcją zachęcam do odwiedzin sklepu producenta i bacznego śledzenia wszelkich nowości na ich fanpage !
A ja lecę dalej kombinować z tymi cudownymi lakierami !
Pozdrawiam kochani !
SKLEP/INSTAGRAM/FANPAGE

33 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy ale widzę że mają naprawdę fajne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam kilka ich produktów : bazę , top , kilka pyłków i piękny czerwony lakier. Niestety na moich paznokciach one kompletnie się nie trzymają :( Hybryda odchodziła mi płatami po 3 dniach:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! Koniecznie zrób pazurki i nam pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcienie mnie urzekły!
    Muszę wreszcie kupić sobie lampę i wypróbować te lakiery!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich lakiery, bazy, topy i pyłki! Sa wspaniałe i mają piękne,żywe kolory :) A kryciem zachwycam się nadal :P

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię malować a czykolwiek
    nie używałam hybryd jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszło przedłużenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również czekam na paczkę od tej firmy :)
    Ciekawi mnie ta baza repair base

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę pomalować paznokcie na jakiś pastelowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony kolor genialny!!! intensywny i bardzo wyrazisty - taki właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same nazwy powodują zawrót głowy ❤ ze mnie hybrydy nie kręcą. Może jak bym miala lampę to bym coś działała. Ale akurat ta firma ma dobrej jakości lakier. I pyłek cudny 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam od nich czerwień i ten top. Dobre produkty.
    Zainteresowałaś mnie tym produktem do przedłużania paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze widzę tą firmę, ale myślę, że warto zakupić tam lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wenecka kolekcja to piękne kolory. Idealnie pasują n lato. Słyszałam o firmie, lecz jeszcze nie miałam okazji wypróbować produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam baze repair i dla mnie jest rewelacyjna. Lakiery rowniez! Trwalosc bez zarzutu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Chętnie zajrzę na ich stronę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio własnie zaczęłyśmy się interesować kosmetyką paznokci. Super te kolorki. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też otrzymam od nich produkty i również mam kolor Bella Donna, jest cudny ! ❤
    _______________
    Aleksey

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory piękne. Może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, kup sobie wzornik chociaż, bo jestem ciekawa jak wyglądają "poza opakowaniem" :*
    Przepiękne i zachęcające kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to zrobiłam kochana wczoraj po wstawieniu recenzji ♡♡ niebawem wrzucę zdjęcie na fp ♡♡

      Usuń
  21. Uwielbiam hybrydy od nc nails! Są rewelacyjne jeżeli chodzi o wytrzymałość👍👍👍 no i ten bogaty wachlarz kolorków😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam baze i jest świetna! :) Musze kupić jakiś z tych lakierów. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero zaczynam przygodę z pasznokciami i ten post dużo mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostałam właśnie top, pyłek i jeden lakier tej marki w prezencie, ale nie mam innych rzeczy do hybryd, więc póki co leżą bezużytecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Mają najlepsze lakiery hybrydowe, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy w życiu nie miałam hybryd na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw wydaje się super, ale paznokcie to nie moja mocna strona ;D

    obserwuje i zapraszam fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.