To, że dłonie każdej kobiety są jej wizytówką wie chyba każda z nas.
To właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie od razu zauważyć jaki tryb życia mniej więcej prowadzi dana kobieta. A dzięki szałowi na hybrydy jesteśmy w stanie zauważyć niemalże na każdym rogu mniej lub bardziej utalentowaną kosmetyczkę, która potrafi stworzyć nam małe dzieło sztuki na naszych paznokciach, ale pamiętajmy o tym, że wystarczy trochę chęci i każdy może się tego nauczyć. I właśnie dziś przychodzę do Was kochani z małym pomocnikiem, dzięki któremu i wy możecie stać się " kosmetyczkami " dla samych siebie, a kto wie ? Może z czasem i zdobędziecie uznanie innych i to właśnie do Was kobiety będą walić drzwiami i oknami ?
Zapraszam do lektury !

Jak wiadomo do wykonania manicure hybrydowego prócz specjalnych lakierów potrzeba oczywiście także lampy LED bądź UV do ich utwardzania. I właśnie tu chciałabym przedstawić Wam moją nową zgrabna koleżankę, którą otrzymałam w ramach współpracy, a jest nią 
SUNUV SUN2



SunUV2 to lampa typowo przeznaczona do salonów kosmetycznych. Dzięki sylikonowej nakładce na górze lampy nie występuje konieczność używania poduszek do manicure, a dodatkowo jest możliwość łatwego demontażu jej, a także wymiany na nową, którą bez problemu możemy dokupić oddzielnie. 

Na wewnętrznej stronie dna lampy możemy ujrzeć wytłoczone miejsca pokazujące w jaki sposób prawidłowo powinny być ułożone palce w celu uzyskania najlepszego efektu utwardzania, a także lampa osadzona jest na pięciu małych nóżkach, a także posiada metalowe dno mocowane na magnesy.


Z tyłu lampy możemy zauważyć 4 przyciski z oznaczeniami :
10sec, 30sec, 60sec, 90sec -jest to możliwość zmiany z mocy 48W na 24W.
Przyciski są wykonane z tworzywa sylikonowego i posiadają podświetlenie LED, dzięki któremu jesteśmy w stanie bez problemu zauważyć jaki przycisk jest obecnie wciśnięty.
Dodatkowym atutem tej lampy jest możliwość włączenia opcji czujnika ruchu, dzięki któremu jak wiadomo lampa włączy się w momencie umieszczenia dłoni wewnątrz lampy.

We wnętrzu lampy znajdują się 33 diody LEDowe umieszczone na spodzie plastikowej " kopułki ".
Światło wydobywające się z włączonej lampy jest bardzo wyraziste i od lustrzanego efektu " daje po oczach ", ale dzięki temu od razu widać, że jest ona mocną lampą.


Lampa jest bardzo solidna i błyskawicznie utwardza. Wszystkie hybrydy, nawet te najbardziej napigmentowane utwardzają się po wciśnięciu przycisku 10 sec, ale często wystarczy krótszy czas. Po nałożeniu topu trzymałam dłoń w lampie 30 sec i pięknie błyszczał, ale myślę, że można również zmniejszyć ten czas, jeśli ktoś nie korzysta z przycisków, tylko z czujnika ruchu. Utwardzanie żeli należy sprawdzić samodzielnie, w zależności od marki, bo wymagany czas może się nieco różnić.
Lampa zasilana jest kablem, który znajduje się w zestawie.

KOMU POLECAM SANUV2 ?

Lampa ma bardzo przestrzenne wnętrze,a  także ma największą ilość diod ledowych w "całej rodzinie" lamp od SanUV.
Metalowe dno z wytłoczeniami pomoże w lepszym ułożeniu dłoni klientce tak by wszystkie paznokcie były prawidłowo naświetlone ( szczególnie kciuki ). Silikonowe, wymienne nakładki są także bardzo przydatne i łatwe w utrzymaniu czystości co może bardzo usprawnić pracę kosmetyczki.
Lampa także idealnie nadaje się do użytku domowego dla nie jednej początkującej. Przyznam, że osobiście niejednokrotnie źle układałam dłoń w poprzedniej lampie co kończyło się nieudanym manicure, a dzięki " pomocnikowi na dnie lampy teraz wszystkie paznokcie utwardzają się idealnie już za pierwszym razem !
Jestem bardzo zadowolona z tej lampy i na pewno nie szybko wrócę do mojej " starej koleżanki " UV.
Jedyną wadą jak dla mnie jest to, że przyciski z timerem znajdują się z tyłu lampy. Osobiście używam jej tylko dla siebie i ciągłe odwracanie jej w celu włączenia jest dla mnie bardzo niewygodne, zaś do salonu nadaje się idealnie, ponieważ i tak lampa stoi odwrócona tyłem do kosmetyczki i sterowanie nią jest znacznie łatwiejsze.

Mam nadzieję, że komuś przyda się ta recenzja, a teraz zapraszam do linku gdzie możecie kupić ją za 39.94 $ TUTAJ

A na razie pozdrawiam serdecznie i zapraszam niebawem na kolejne posty ! 

29 komentarzy:

  1. szukam lampy idealnej dla siebie , wieć moze to wlasnie ta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam parę lamp z tej firmy i bardzo je lubię.Tej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze są polecam jest na prawdę świetna :D

      Usuń
  3. Właśnie moja lampa się zepsuła i potrzebuje pilnie kupić nową, a ta wydaje się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo jest lepsza od mojej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar sobie kupić jakąś jedną fajną lampę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam lampę SUNUV jednak inny model. Mimo to jestem z niej bardzo zadowolona i każdemu chętnie polecę tą markę
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez juz swoja musze wymienic , w tym roku skonczy 12 lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. No wygląda naprawdę porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Wprawdzie nie znam się na sprzęcie przeznaczonym do tego typu rzeczy, ale zachwyciłaś mnie nią :))) Może i też sobie sprawie. Przydałoby się wreszci wziąć za temat hybryd, bo kusisz nimi na blogu co chwilę :)) cudnie wygląda. Typowo kobieca. Diody. Zastosowanie ekstra. Brawo TY! Świtna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście jeszcze nie mam żadnej lampy, więc może zakupię tą, gdyż wydaje się być całkiem dobra :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ta lampa musi być świetna! :o :) Właśnie myślę nad kupnem nowej! :) Pozdrawiam serdecznie Klaudia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna lampa, szukam czegoś takiego, kobiecego i funkcjonalnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu szukam idealnej lampy i chyba pomyślę nad tą! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj fajna jest ta lampa !!!! Idę kliknąć w linka zeby zobaczyć ją w okazałości! Ja mam lampę UV ale ta jest taka designerska :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie robiłam sobie jeszcze nigdy takich paznokci. Nie znam sie na tych lampach

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam odpowiedniej lampy- ta prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się nad zakupem swojej lampy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie manicure to wyzwanie. Nie mam cierpliwości do czekania aż lakier wyschnie. Chyba hybryda by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie w najbliższym czasie planuje zakup lampy, bardzo mnie powyższa zainteresowalas 😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli maluję paznokcie zwykłym lakierem to robię to sama. Hybrydy daję bardziej profesjonalnej osobie niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. marzy mi się zestaw do robienia hybryd. Może sama kupię sobie komplet.

    OdpowiedzUsuń
  23. Porządną koleżanka już jest, teraz czas kochana na tworznie pazurków😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam podobną i też jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda fajnie i jest niedroga :) vojw się jednak że sama sobie nie poradzę że zrobieniem paznokci

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, szukam właśnie takiej lampy... Ja niestety, chciałam trochę zminimalizować koszty i kupiłam UV... pluje sobie od pierwszego użycia w brodę za to,jaka głupia byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już dłuższy czas chcę się zaopatrzeć w taką lampę :)

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.