Witajcie kochani.
Lily Lolo już jakiś czas temu zawitała po raz pierwszy na moim blogu. Kiedy już po raz pierwszy zobaczyłam te urocze, proste, minimalistyczne opakowania i przeczytałam skład tych kosmetyków od razu je polubiłam. Mam Wam do pokazania kilka nowości tej firmy, które pojawiły się w mojej kosmetyczce już jakiś czas temu, ale dziś chciałabym Wam opowiedzieć o dla mnie wyjątkowej palecie cieni, a także tuszu do rzęs. Zapraszam !
Po wielu próbach i błędach udało mi się dzięki tej palecie wykonać makijaż, który mnie dość zadowolił. Delikatny, moim zdaniem dzienny make up na każdą okazję. Do wykonania go użyłam
beżu, brązu, a także najciemniejszego odcienia znajdującego się w całej palecie przypominającego ciemny szary/czerń. Cienie świetnie się ze sobą łączą a także blendują.
Cała paleta to zbiór 8 prasowanych ceni do powiek.
Ta paleta ze wszystkich dostępnych na stronie spodobała mi się najbardziej ze względu na szampańskie odcienie oraz piękne jesienne odcienie brązu.

W skład paletki Laid Bare wchodzą następujące cienie:
Stark Naked – mat, subtelny różowy beż

Au naturel – połyskujący, lekko różowy beż
Skinny Dip – połyskujący, złoty beż
Shy Away – połyskujący, przydymiony brąz
Lody Godiva – połyskujący, głębokie złoto
Birthday Suit – mat, szary brąz
Exhibitionist – mat, oliwkowy brąz
Exposed – półmat, ciemny grafit
Kolory pięknie się mienią i idealnie ze sobą współgrają. 
Dzięki tej paletce jesteśmy w stanie stworzyć delikatny makijaż dzienni jak i mocniejszy make up np. jesienny. Pigmentacja cieni jest naprawdę rewelacyjna, dzięki temu paleta jest bardzo wydajna. 
Cienie są totalnie bez zapachowe. Dodatkowo cienie się nie osypują.
Jestem naprawdę z niej zadowolona. 
Tusz do rzęst także zamknięty jest w kartonowym, minimalistycznym graficznie kartoniku. 
 Jego zadaniem jest pogrubienie i wydłużenie naszych rzęs. 
Jego formula jest naprawdę bardzo lekka, a tym szczoteczki od razu przypadł mi do gustu. 
Już przy pierwszym jego użyciu rzęsy wyglądają naprawdę fajnie i nie ma potrzeby dłuższego czekania na jego zaschnięcie. 
Co najważniejsze zawiera on formułę nawilżającą, a dodatkowo nie podrażnia oczu.
Kolor, który uzyskujemy na rzęsach to idealna krucza czerń co w moim przypadku bardzo mnie zadowala. Jedyną jak dla mnie jego wadą jest to, że pozostawia na rzęsach małe grudki.
 Ale ogólnie z tego kosmetyku także jestem  zadowolona i polecam. 

 Cały makijaż oka przy użyciu tych 2 kosmetyków prezentuje się w ten sposób. Osobiście jestem bardzo zadowolona.
A to wszystko możecie naleźć w sklepie 
Costasy.pl

Jestem ciekawa jaka wersja kolorystyczna paletki podoba się Wam bardziej? Używałyście już kosmetyków Lily Lolo? 

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam brązy na powiekach:) Pięknie podkreślają oczy. Wyszedł ci śliczny makijaż kochana. Dobre cienie i tusz to podstawa udanego makijażu:) Tu wszystko się zgadza!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w posiadaniu tuszu jak i paletki, dla mnie to produkty niemalże idealne . bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się paletka ale nie mam reki do takiego makijazu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję testować te kosmetyki i sprawdziły mi się na prawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeśli mam być szczera, to jestem zawiedziona pigmentacją paletki. Tusz z kolei to jeden z najlepszych jakie do tej pory posiadałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie mialam doczynienia w wielka ilością palet, więc jak na mój ograniczony make UP, wydaje mi się naprawdę fajna :)

      Usuń
  6. Ta paletka ma piękne odcienie, a Ty wyczarowałaś z nich piękny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa kosmetyki w zasadzie, a tak piekny efekt. Tusz jak tusz. Ale cienie to moje kolory. Sa przepiekne. Ogolnie podoba mi sie ich szata graficzna. Tak banalnie prosta, a tak bardzo mnie kusi ❤ swietny Ci makijaz wyszedl

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy jest naprawdę świetny! Masz talent :) Czekam na następne makijaże :) Po tusz chętnie sięgne, nigdy nie używałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Jestem w trakcie nauki i mam nadzieję, że to nie będzie ostatni make UP na moim blogu :)

      Usuń
  9. Rewelacyjna paletka, którą muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi paletka zdecydowanie bardziej przypadła do gustu. Mam swój ulubiony tusz i napewno go nie zmienię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam swojego ulubieńca, ale co jakiś czas lubię nowości xd

      Usuń
  11. Podobają mi się odcienie takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tusz super, chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne te cienie :) Lubię takie neutralne kolorki :) A Twój makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 a paleta naprawdę ma fajne kolory xd

      Usuń
  14. Paleta cieni w moich ulubionych kolorach. Idealna do jesiennych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ta paletka i ten Twój makijaż - mega! masz duże piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne odcienie ma ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż. Podoba mi się ta paleta cieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś najlepiej czuje się w brązach, ta paleta wydaje się idealna! Używałabym wszystkich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zakupię sobie tę paletę. Ma piękne odcienie cieni.

    OdpowiedzUsuń


Strona www.blogolady.pl korzysta z narzędzi analitycznych - zbieranie danych jest anonimowe.